کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی

دو رنگ را با هم ترکیب نمایید به طوری که روی قسمت وسط لبتان هاله ای از سفیدی دیده شود. کمان زیر لب را با کشیدن یک خط منحنی در پایین مشخص کنید. سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید.

  • به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید.
  • برای آرایش ساده و طبیعی، خط چشم را فقط بالای پلک‌های خود بکشید و آن را خیلی دنباله‌دار نکشید.
  • خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند.
  • داشتن یک لب قرمز نه تنها می تواند ظاهر شما را از کسالت به سرزندگی و جسارت شما تبدیل کند.
  • تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.
  • علاوه بر این، رنگ آن به گونه ای است که می تواند حالت سایه روشن روی صورت شما ایجاد کند.

استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود. هنگام خرید کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید. قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند.

ویدئو شماره ۳- آرایش لایت چشماز آنجایی که این مدل آرایش لایت اروپایی برای مهمانی و مجالس است، برای جلوه بیشتر چشم هایتان بهتر است که از مژه مصنوعی استفاده کنید. برای این کار، ابتدا کمی به مژه هایتان ریمل بزنید و سپس یک مژه مصنوعی طبیعی را با چسب مخصوص به مژه هایتان بچسبانید. همه ما تا به امروز نام آرایش لایت و یا طبیعی را شنیده‌ایم و تا حدودی می‌دانیم که چیست. این نوع آرایش برای همه مکان‌ها و مناسبت ها از جمله عروسی، دانشگاه، محل کار و غیره مناسب است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه را که باید در رابطه با این نوع میکاپ ملایم و زیبا بدانید برای شما عزیزان بیان کنیم.

چشم گربه

از هایلایتر ها می توانید در زیر ابرو یا بالای گونه یا در امتداد بینی یا به جای سایه چشم استفاده کنید. ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود. مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید.

دوام بیشتر کانسیلر با ۵ راهکار حرفه ای اما ساده

آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید. هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.

بر اساس نظر ونسا اکلز آرایشگر هندی، اولین بخشی که در صورت‌های گرد باید به آن پرداخته شود ابروها هستند. آرایشگران حرفه‌ای برای آرایش صورت گرد یک سری ترفندهای کلی و اختصاصی را پیاده می‌کنند تا کار خاص و بی‌نظیری را ارائه کنند. اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید. دیگران شمارا به همین حالت می شناسند گاهی از بین بردن آن می تواند بدتر باشد.