کاشت ناخن و هر آنچه که باید بدانید! کاشت ناخن و راز و رمزهای آن-روژ لب | آرایش

در مورد سؤال پیش گفته چنین ناخنی زینت محسوب نمی‌شود و موکول به نظر عرف است. شاید شما هم این روزها شنیده باشید بعضی از مراجع، مجوز مجله خبری میکاپ داده‌اند و در درستی یا نادرستی آن تردید به دل راه داده‌اید. ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. پس از کار با مواد کثیف، دست خود را بشویید تا از ورود آلودگی جلوگیری شود. گاهی افراد دچار بیماری‌های معده در اثر جوییدن ناخن و رسیدن مواد غیراصولی به بدن خواهند شد.

برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشـت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود. در انواع کاشت ناخن به روش گیاهی یا فیبر بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی به عنوان تیپ که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود. مواد کاشت ناخن فیبر مانند مواد ژله ای بوده اما دارای فرمولاسیونی متفاوت از مواد کاشت ژله ای ناخن می باشد همچنین پس از هر مرحله، باید دست را درون دستگاه UV قرار داده و به روش معمول سوهان کشی انجام شود. کاشت ناخن‌ بلند از مدل ناخن‌هایی است که با طرح‌های پیچیده‌ی خود توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کند و زیبایی منحصر به فردی هم دارد، اما کاشت ناخن کوتاه هم اخیرا ترند روز شده است.

  • طرح‌ ناخن مشکی نقره‌ای، طرح گل، دیزاین ساده ناخن، مدل‌های فانتزی و انتزاعی و … محبوب‌ترین طرح‌ها برای این مدل کاشت ناخن هستند.
  • کاشت پلی ژل با قالب همانطور که از اسمش پیداست کاشت ناخنی است که با مواد پلی ژل انجام می شود اما برای موادگذاری از قالب استفاده شده و مواد را در قالب می گذارید.
  • گوشه‌های اطراف ناخن را نیز کوتاه و مرتب کنید تا ناخن مصنوعی بهتر بر روی بستر ناخن‌های طبیعی شما قرار بگیرد.
  • برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشـت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود.

در این روش جالب از انواع کاشت ناخن با استفاده از دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و حالتی از تنالیته فید شده ایجاد می نمائیم به طوری که مرز محو شدن این دو رنگ در یکدیگر قابل تشخیص نباشد. به همین دلیل است که نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر را کاشت هایلایت نیز می خوانند. عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک ناخن مواد گذاری می کنیم.

از آنجایی که فرم و جنس ناخن های ذاتی خودمان دست ما نیست ،میتوانیم هر فرمی که دلخواه خود ماست به دست هامان زیبایی را هدیه بدهیم. تکنینک هابر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد. ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید. جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید.

آموزش کاشت ناخن با ژل

این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است زیرا به علت بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. افرادی که به مواد کاشت ناخن حساسیت دارند و پوست آن ها دچار اگزما می شود باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند. برای زیبایی بیشتر دست ها و داشتن ناخن های زیبا، بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن روی می آورند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند، بسیار مناسب است. کاشت ناخن انواع مختلفی دارد، در این بخش از نمناک با انواع مختلف کاشت ناخن ، مزایا و عوارض کاشت ناخن آشنا شوید. کاشت ناخن فایبرگلاس با عنوان کاشت ناخن فیبر، ابریشمی یا سیلکی هم شناخته شده هست.

زمان سوهان کشی ناخن ژله ای نیز کمتر از ناخن پودری می­ باشد و جز زیباترین نوع کاشت محسوب می­­ شود. تیپ ناخن، یک ساختار مسطح و همشکل با ناخن طبیعی هست که به عنوان پایه کاشت ناخن، بر روی ناخن اصلی چسبانده میشه و روی این تیپ رو با مواد کاشت ناخن پوشش میدن تا استحکام ناخن چند برابر بیشتر بشه و ظاهری یکدست و مرتب برای ناخنها به وجود بیاد. تیپ ناخن در واقع نوعی ناخن مصنوعی هست که روی ناخن چسبانده میشه و به شما این امکان رو میده تا طول ناخن رو به هر اندازه که تمایل دارید، افزایش بدید. در این روش از انواع کاشت ناخن بدون استفاده از لیکوئید و تنها با پودر و پرایمر به کاشت ناخن می پردازیم. روش انجام کار به این ترتیب است که پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ باید یک لایه پرایمر به سطح ناخن زده و سپس تمام ناخن را به یکباره و به شکل عمود در پودر فرو ببریم. در این روش باید جهت ایجاد حجم دلخواه در ناخن ها، این مراحل را چندین بار تکرار نمائیم.

این مسئله حتی در برخی بروشورهای تبلیغاتی آرایشگری نیز به چشم می‌خورد. پودر مورد استفاده برای کاشت ناخن پودری در رنگهای شفاف، سفید و هلویی وجود داره که هر کدام به تنهایی جلوه زیبایی رو برای ناخن ایجاد می‌کنند. 4- ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد. تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. در این مرحله از ضد قارچ استفاده کنید و سطح ناخنها را به مواد ضد قارچ آغشته کنید؛ این کار باعث میشود تا عوارض ناشی از عفونت پس از کاشت،کمتر شود.

۱- عوارض استفاده از ناخن مصنوعی

با این حال کاشت ژله‌ای با اولویت اینکه ماندگاری بالایی داشته باشد، انتخاب خوبی برای خانم‌هایی که در مناطقی با آب و هوای خشک زندگی می‌کنند نیست. کاشت ناخن ژله ای یا همان ژلیش که در آن یک لایه ای از ژل شفاف و زخیم بر روی ناخن های طبیعی شما قرار داده میشود و سپس فرم داده میشود. راه‌های درمان بستگی به نوع آسیبی دارد که به ناخن‌ها وارد می‌شود. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد.

گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود. علایمی مانند اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی از علائم این نوع مسمومیت است . ناخن ها ی پا به دلیل اینکه در طول روز در کفش و فضای بسته هستند، آسیب پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا نیز دشوار است بنابراین کاشت ناخن در پا می تواند خطرناک تر باشد.

برای کاشت ناخن باید از مواد و ابزار مناسب استفاده کرد به عنوان مثال استقاده از قلم های سر تخت برای مواد گذاری کاملا اشتفاه است چرا که مواد کاشت روی هوا قرار میگیرد و ناخنکاران محترم هنگام سوهان کشی متوجه این فاصله می شوند. مورد بعدی درباره مواد گذاری، کم و زیاد گذاشتن قسمت های مختلف ناخن می باشد که در صورت ممکن است ناخن ها از بغل شروع به هوا گرفتن و ترک خوردن بکنند. 16- یکی از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه طراحی ناخن با استفاده از نوار دیزاین منعطف ناخن می باشد.