کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن-روژ لب | آرایش

کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد. سپس، باندر را آهسته و ضربه مانند روی ناخن می زنند و بعد روی تمام سطح ناخن صمغ یا چسب زده و ناخن را در پودر ناخن محفظه فرو می کنند و 5 ثانیه بعد بیرون می آورند و پس از خشک شدن، پودرهای اضافی را با برس پاک می کنند . در این روش ، ناخن کار ابتدا با استفاده از الکل ناخن و اطراف آن را ضدعفونی می کند و پس از انتخاب اندازه مناسب سرناخن ها هر سری را با زاویه 45 درجه حدود 20 ثانیه نگه می دارند و سپس با سوهان کوتاه می کنند. کاشت ناخن شما با موفقیت انجام نشود، چسب مورد استفاده سخت خواهد شد و نمی‌توانید ناخن را به درستی بکارید. ناخن مصنوعی را دقیقاً روی کوتیکول قرار دهید و سپس آن را به ریشه ناخن بچسبانید.

  • این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد.
  • آن چه که این طراحی را از دیگر طراحی های کاشت ناخن متمایز می کند این است که طراحی اشکال روی ناخن، صدفه ناخن ها را به طور کامل نمی پوشاند بلکه قسمتی از ناخن ها، به صورت اشکال مختلفی روی کاشت ناخن ها طراحی می شود که جلوه منحصر به فردی به ناخن ها می دهد.
  • در کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن می توان از چند روش استفاده کرد.
  • بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید.

این روش بهترین نوع روش کاشت ناخن است، زیبایی و استحکام این روش طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در این روش نیز از ناخن مصنوعی در سایز مناسب شما استفاده میشود، ضد قارچ و در نهایت مواد پودری روی ناخن گذاشته میشود. بعد از انجام مراحل بالا، اصلی ترین مرحله کاشت ناخن آغاز می‌شود. در این مرحله شما باید تیپ یا ناخن مصنوعی متناسب با ناخن طبیعی خود را انتخاب کنید.

انواع کاشت ناخن :

در واقع با انجام دادن کاشت ناخن، علاوه بر اینکه ناخن‌هایی زیبا و آراسته خواهید داشت از استحکام و ماندگاری بالای آن نیز بهره‌مند خواهید شد. در این صورت، لازم است بگوییم که تکنیک ایمن و آسان برداشتن ناخن مصنوعی، با توجه به نوع مانیکور شما، متفاوت خواهد بود. این ماده شیمیایی تأثیر زیادی بر خشک شدن ناخنهای طبیعی دارد و می‌تواند موجب سوزش پوست شود.

کاشت ناخن و معرفی روش های آن، نمونه تصاویر زیبای کاشت ناخن

از آنجایی که ناخنهای طبیعی همواره در حال رشد هستند، سرانجام شکاف کوچکی را در بین کوتیکول خود و ناخن اکریلیک مشاهده خواهید کرد. بنابراین، لازم است هر ۲ تا ۳ هفته یک بار این شکاف را پر کنید. برای این منظور می‌توانید به سالن مانیکور مراجعه کنید یا خود در منزل دست به کار شوید.

بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید. خیر، برای تاسیس سالن باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا دوره های هفت مهارت جداگانه را بگذرانید. برای پوست سبزه، رنگ هلویی یا طلایی و این تن رنگ ها مناسب است. در نهایت برای رنگ پوست های تیره، رنگ های قرمز تیره یا سبز تیره مناسب می­باشد. حدالامکان در محیط هایی شنا کنید که از نظر بهداشتی مشکلی نداشته باشند.

پا یکی از اعضای مهم بدن است که در طول روز توجه زیادی به آن نمی شود و همین امر باعث می شود که پوست پاها خشک و پینه دار… ناخن‌ها از نوعی پروتئین به نام کراتین ساخته شده‌اند و همین باعث شده که فکر کنند ژلاتین (نوع دیگری از پروتئین) هم باعث سفت شدن ناخن‌ها می‌شود. این موضوع هیچ سند علمی‌ای ندارد و برای تقویت ناخن‌هایتان می‌توانید بیوتین مصرف کنید. پنبه یا پد بدون پرز را آغشته به استون صد درصد کنید و روی ناخن‌هایتان بگذارید. دور هر ناخن، فویل آلمینیومی بپیچانید و پنج دقیقه صبر کنید تا تیپ ریموو شود. یادتان باشد که سوهان را روی ناخن طبیعی نکشید و تنها روی خط تیپ به آرامی سوهان‌کشی کنید.

پس از خشک شدن مواد، توسط سوهان دورگیری کرده و فرم نهایی را ایجاد کنید و در نهایت تاپ کات زده و در دستگاه UV قرار دهید تا خشک شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی کمی می‌تراشند. این عمل به استحکام و خشک بودن سطح ناخن کمک کرده و در اصطلاح باعث هوا نگرفتن ناخن می شود. هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد و زیبایی بیشتری خواهد داشت. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد. بعد از سوهان زدن اولیه باید ضد قارچ را روی ناخن بزنند و بعد از آن پرایمر می زنند، پرایمر در حقیقت چسب زیر مواد است که به هوا نگرفتن مجله خبری میکاپ کمک می کند.

یکی از روش‌هایی که طرفدار زیادی در بین عموم پیدا کرده است کاشت ناخن با پودر (یا اکریلیک) است. در این روش پودر مخصوص را برروی ناخن طبیعی شما قرار می‌دهند و سپس آن را شکل می‌دهند. در دوره ی آموزشی باید نحوه صحیح حرکت قلم و ایجاد سطح درست بر روی ناخن آموزش داده شود. برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود. این مرحله خود دو مرحله اساسی یعنی مانیکور خشک و خراش دادن ناخن را دارد.