کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن-روژ لب | آرایش

یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد خصوصا خانم‌ها داشتن ناخن‌های زیبا و بلند است. امروزه بیشتر افراد به دلایل مختلف مثل زیبایی ناخن، از بین بردن مشکلات آن، نجویدن، تصمیم به کاشت ناخن می‌گیرند که عوارض و فواید زیادی دارد. در این مطلب تصمیم گرفتیم درمورد متدهای کاشت ناخن‌ها بیشتر صحبت کنیم. سوهان برقی یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام تمامی خدمات ناخن کاربرد دارد.

  • طراحی کاشت ناخن ها با استفاده از این رنگ ها و ترکیب آن ها با یک دیگر جلوه بسیار زیبایی به ناخن ها می دهد.
  • کاشت ناخن انجام دهید، اما نمی‌خواهید وقت خود را در صف انتظار سالنهای مانیکور هدر دهید، می‌توانید مانیکور خود را در منزل انجام دهید.
  • دلیل معروف و پرطرفدار شدن کاشت ناخن در دنیای امروزی رو میتونیم به ارتباط گسترده نسل امروز با یک بستر رسانه‌ای و ارتباطی که حاوی مطالب زیبایی و مراقبتی بسیاری زیادی هست، بیان کنیم.
  • تکنینک هابر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد.
  • تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند.

قلم دانتینگ یک ابزار بسیار راحت برای انواع طراحی ها می­باشد. با کمک این قلم می توانید به راحتی طرح‌های مورد نظر خود را روی ناخن و کاشت طراحی کنید. استفاده از عینک برای ناخن کار، در هر مرحله به علت پرتاب مواد کاشت یا خود ناخن ها که تیز هستند، ضروری است. برخورد استون و لاک پاکن ها با کاشت باعث از بین رفتن ظاهر کاشت و خراب شدن بافت آن می شود. زیرا هم طراحی و لاک ژل روی ناخن را پاک می کند و هم به تدریج سطح کاشت را می­خورد.

کاشت ناخن با مواد اکریلیک (پودری) در منزل

بنابراین برخی به دنبال کسب درآمد از این راه هستند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا این حرفه را برای رسیدگی به ناخن های خود فرا بگیرند. از این رو آموزش مجله خبری میکاپ به یکی از مهارت های جذاب و البته شلوغ تبدیل شده است. ما در این مقاله به شما چندین شیوه کاشت ناخن را آموزش خواهیم داد. برخی خانم ها تحمل گذر این زمان را ندارند و ناخن هایشان در مقایسه با قبل بدتر شده بنابراین دوباره چرخه معیوب کاشت ناخن را انجام می دهند؛ کاری که به شدت می تواند به سلامت عمومی فرد لطمه بزند. کاشت ناخن با تیپ نیاز به دقت زیادی دارد و مهم‌ترین مرحله، انتخاب سایز دقیق است. توصیه می‌کنیم که این مرحله را جدی بگیرید و سپس به فکر موادگذاری ناخن با تیپ باشید.

کالا و خدمات حوزه زیبایی و آرایش

کاشت بیبی بومر یا آمبره به کاشتی گفته می شود که در آن از دو رنگ مواد استفاده می شود و این دو رنگ در محل تلاقی در هم اصطلاحا فید یا محو می شوند. کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند. این کاشت ناخن معمولا با ترکیب دو رنگ هلویی و سفید اجرا می شود اما محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ پودری که دوست دارید استفاده کنید.

متاسفانه در این روش ناخن خیلی زود شکسته می شود و قابلیت بسیار زیادی در هواگیری دارد. اگر به مانیکوریست مراجعه می‌کنید، از او بخواهید که کوتیکولها را بیش از اندازه برش ندهد یا به عقب نراند. دقت کنید برای ترمیم این کاشت باید ابتدا ریموو کرد و مجدد شروع به کاشت کرد. این کاشت در مقایسه با دیگر کاشت‌ها استحکام بالایی دارد و زمانی که دچار شکستگی شود، به راحتی می‌توان ترمیم کرد زیرا از دو قسمت تشکیل شده است. بنابر احتیاط واجب در مورد سؤال پیش گفته چنین ناخنی، زینب محسوب می شود. آیت‌الله خامنه ای، استفتائات واحد پاسخ به سؤالات جامعة الزهراء باب وضو، ص ۱۹.

در این مرحله با توجه به شکل و اندازه ناخن‎ها، قالب مناسب را انتخاب کنید و آنها را برای هر ناخن کنار بگذارید. در نظر داشته باشید که سایز قالب شما نباید بزرگتر یا کوچکتر از بستر ناخن طبیعی شما باشد. اگر ناخن های طبیعی شما بلند است، آنها را با استفاده از ناخن گیر یا قیچی ناخن کوتاه کنید. گوشه‌های اطراف ناخن را نیز کوتاه و مرتب کنید تا ناخن مصنوعی بهتر بر روی بستر ناخن‌های طبیعی شما قرار بگیرد. روش های کاشت ناخن در منزل بدون وسیله و یا به نوعی با کمترین میزان وسیله را می توانید با مرور انواع ویدئوهای آموزشی به طور دقیق تر نیز یاد بگیرید.

اگر میخواهید نیپر بخرید، از نیپرهایی با لبه های تیز استفاده کنید تا برای مانیکور کمتر اذیت شوید. در این دستگاه از لامپ های LED برای خشک کردن ژل استفاده می شود. این دستگاه بر خلاف دستگاه UV لامپ هایی با عمر طولانی تر و زمان کوتاه تری برای خشک شدن ژل ها دارد. این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند. داخل این دستگاه ها لامپ های یو وی قرار دارد که توسط اشعه یو وی هر نوع ژل را خشک می کنند. منزل با توجه به تجهیزات و مواد قابل دسترس می توانید یکی از دو روش ذکر شده را انتخاب کنید.