چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟ اول نظر-روژ لب | آرایش

اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، بهتر است که کاشت قالبی را انتخاب کنید. اگر ظرافت و زیبایی بیش از هر چیز برایتان در اولویت است، حتما از کاشت پودری استفاده کنید تا از زیبایی و دوام آن لذت ببرید. نوع دیگری از کاشت ناخن کاشت سیلک است که همانند کاشت ناخن فیبر می‌باشد و تنها تفاوت شان در جنس آنهاست. سیلک مانند یک پارچه است و برای ناخن‌های شکسته شده استفاده می‌شود اما فیبر رشته ای شکل بوده و استحکام بیشتری نسبت به سیلک دارد.

بنابراین کاشتن ناخن های کوتاه از هر نظر می تواند مناسب باشد. امروزه با توجه به استقبال مشتریان، کاشت ناخن با ژل دارای طرفداران زیادی است. اولین توصیه ما به شما این است که دقت داشته باشید که آموزش کاشت ناخن باید به صورت صحیح و اصولی انجام گیرد و در عین حال آموزش به تنهایی نمی تواند شما را برای ورود به این بازار کار جذاب آماده کند و آموزش کاشت ناخن باید در کنار تمرین و زیر نظر مربی باشد. بازار کاشت ناخن بسیار جذاب و پر از مشتریان متنوع می باشد اما تنها ناخن کارانی در این بازار سهم قابل توجه خواهند داشت که آموزش ها و تمرین های حرفه ای را زیرنظر مربیان کارکشته گذرانده باشند.

  • بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.
  • البته کاشت غیراصولی ناخن ممکن است مشکلات زیر را نیز در پی داشته باشد.
  • از انواع کاشت ناخن به روش ژله ای، می توان کاشت ژله ای کلاسیک را نام برد که با استفاده از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین به ساخت لایه ای شیشه ای و محکم در سطح ناخن ها اقدام می شود.
  • 1- یک قلم مناسب انتخاب کنید، با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید.
  • اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید.
  • این کاشت بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای شب عید و زمان های شلوغی سالن و ناخن کاران می باشد.

درمان در مراحل اولیه، سبب رشد مجدد ناخن می شود اما اگر زمان زیادی گذشته باشد و درمان صورت نگرفته باشد زیر ناخن پوسته هایی تشکیل می شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می شود. پزشکان معتقدند خانم های باردار نباید در بارداری کاشت ناخن انجام دهند زیرا در دوران بارداری حساسیت بدن و جنین به مواد شیمیایی افزایش یافته و این مواد از طریق ناخن وارد بدن مادر شده و به جنین انتقال می یابد و خطراتی برای او دارد. اگر از مواد کمی در کاشت پودری استفاده شود امکان ترک خوردن وجود دارد.

آیا بازار کاشت ناخن اشباع شده است؟

برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر. کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد. برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید. این کیت شامل همه ی چیزهایی است که شما برای کاشت ناخن هایتان به آن نیاز دارید. برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید.

تیپ گذاری ناخن چیست

استفاده از مرطوب کننده ها باعث جلوه ی بهتر ناخن ها و دوام بیشتر آنها می­شود. همچنین استفاده از روغن های کوتیکول، استحکام ناخن را افزایش می­دهد و از ترک خوردن کاشت و خود ناخن جلوگیری می­کند. نزدیک شدن ناخن های کاشته شده به آتش و حرارت زیاد، این امکان را می­دهد که کاشت آب شود پس، از نزدیک کردن ناخن به حرارت زیاد جلوگیری کنید. دستتان را بیرون آورده و با کلینکس ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون بگذارید . استون را درون ظرفی بریزید و دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف 6 تا 7 دقیقه نگه دارید.

از یک سوهان ناخن نرم یا بافر استفاده کنید تا سطح های ناخن‌های شما کمی خشن تر شود و درخشش آن از بین برود.این کار سطح مناسب تری برای چسباندن اکریلیک بر روی ناخن‌ فراهم می کند. بعد از انجام این کار با استفاده از براش مانیکور و یا با استفاده از مقداری پنبه و استون سطح ناخن‌های خود را مجدداً تمیز کنید تا هیچ گونه مواد اضافی بر روی سطح آنها باقی نماند. هر چند که باید این نکته را ذکر کنیم که توانایی‌های یک ناخن کار حرفه‌ای و موادی که برای کاشت ژله‌ای استفاده می‌کند می‌تواند کاشت ژله‌ای را ماندگارتر کند جدا از اینکه آب و هوای محیط زندگی شما خشک باشد یا مرطوب.

اگه فردی نسبت به پودر و لیکوئید آلرژی داره خب ژل گزینه مناسب تریه، سوهان کشی زیادی نداره، آسیب کمتری به ناخن وارد میشه. در کاشت بیبی بومر مواد مورد استفاده با یکدیگر ترکیب می‌شوند، به طوری که مرز بین آن‌ها قابل مشاهده نمی باشد، به همین دلیل می‌توان این نوع کاشت را زیرمجموعه کاشت گریم دانست. در این نوع کاشت ترکیب رنگی که خواهان زیادی دارد سفید و هلویی می‌باشند؛ آن هم به دلیل این که به ظاهر طبیعی کاشت کمک می‌کند؛ نام دیگر این کاشت آمبره یا‌هایلایت است. از مزایای کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی می‌توان به طبیعی بودن و دوام خوب آن اشاره کرد و در مقابل هزینه بالا و لزوم تماس کم با آب از معایب آن محسوب می‌شوند.

در آخرپس از استفاده از تاپ گت ، روغن ناخن را به کناره های ناخن بمالید. توصیه می‌شود روی چسب ناخن را کاملاً تمیز نگه دارید و بطری چسب را به حالت عمودی قرار دهید تا بتوانید مجدداً از آن استفاده کنید. سعی کنید چسبهای با ماندگاری بالا را برای این منظور استفاده کنید.

تعدادی از ناخنهای مصنوعی باید با سوهان دستی برای مجله خبری میکاپ آماده شوند. این عمل ممکن است موجب نازک، شکننده و ضعیف شدن ناخنهای طبیعی شود. کاشت ناخن مصنوعی به طور ناخواسته دستتان به یکی از اشیای اطراف برخورد کند، ممکن است ناخنهای کاشته شده روی ناخنهای طبیعی جابجا شوند. به همین دلیل، محیط مطلوبی برای تجمع و رشد جرم، مخمر یا قارچ پدید می‌آید. مصنوعی می‌تواند در انتقال خوش سلیقه‌ای شما در زمینه مد و فشن و نیز ایجاد ناخنهای هیجان انگیز بلند کمک کنند. اما توجه کنید که هرچند خود ناخنها به شما آسیب نمی‌رسانند، اما برای استفاده از آنها به اسید و سایر مواد شمیایی نیاز پیدا خواهید کرد، که ممکن است باعث واکنشهای آلرژیک شوند.

افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد. ابتدا در ظرف مانیکور یا هر ظرف دیگری که بتوانید دستتان را در آن قرار دهید مقداری استون بریزید. دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف بکنید و 6 تا 7 دقیقه نگه دارید. اگر از ناخنهای کاشته تان خسته شده اید نگران نباشید چرا که شاید فکر کنید تا ابد باید با همین ناخنها کنار بیایید اما اینطور نیست. از جمله عوارض نادر کاشت ناخن مرگ است که آن هم به دنبال شدت یافتن عفونت باکتریایی رخ می دهد. سوهان‌کشی بیش از حد یکی از عوامل است که موجب ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود.