پنج تا از بهترین ریمل ها برای حجم دهنده مژه ها


1. L’Oréal – ریمل حجیم مژه Paradise

این یک فریب بزرگ برای بیش از حد چهره – بهتر از ریمل ،. خود برس امکان استفاده قابل ساخت را فراهم می کند و مقدار یکنواخت محصول را برای پوشش مژه های شما اعمال می کند. تمایل به جمع شدن دارد که می تواند ظاهری سنگین ایجاد کند. با این حال این به حجم دادن به چشم‌های شما کمک می‌کند و قطعاً بهترین گزینه برای ریمل‌های پر زرق و برق است.



IMG 20180714 180549


2. بیش از حد چهره – بهتر از ریمل ،

بسیار شبیه ریمل L’Oréal – Volluminous Lash Paradise، شکل و فرمول برس ها مشابه است. اگرچه این ریمل فوق‌العاده است، اما اگر در منطقه‌ای با گرما/رطوبت بالا هستید، فرمول آن در طول روز پوسته پوسته می‌شود. با این حال می توان به راحتی با استفاده از پرایمر مژه برای محکم ، ریمل برای ماندگاری آن مق، کرد.



IMG 20180714 180905


3. Essence – ریمل مژه مصنوعی Lash Princess

با توجه به قیمت، این ریمل قطعا یک جواهر است! شکل برس به خوبی کار می کند و به افزایش حجم مژه کمک می کند و به راحتی روی مژه ها کار می کند. رنگدانه سیاه شدید است و به مژه ها کمک می کند تا پر به نظر برسند. تنها نقطه ضعف این است که در ابتدا با اولین استفاده از محصول. فرمول کاملا مرطوب است اگر یک یا دو هفته اجازه دهید ریمل ته نشین شود (با پمپاژ ا،یژن به داخل لوله ریمل در هر بار استفاده)، این به ،ه خود خمیری شبیه تر ایجاد می کند تا ،بندگی راحت تری به مژه های شما ایجاد کند.



IMG 20180714 183834


4. L’Oréal – ریمل حجیم

این ریمل که از دیرباز مورد علاقه بوده است، کار را بدون زحمت انجام می دهد. این فرمول مژه ها را می پوشاند و پوششی قابل ساخت دارد. با استفاده از این ریمل، متوجه شدم که مژه‌های شلوغ کمتری دارید، اما حجم کمتری نسبت به ریمل مژه مصنوعی Essence Lash Princess دارید. با این حال، قدرت ماندگاری قطعا یک مزیت بزرگ است.



IMG 20180714 181128


5. Wet n Wild – کیت ا،تنشن ریمل Lash-O-Matic + فیبر

این ریمل یک کشف اخیر است و واقعاً تفاوت زیادی در ظاهر مژه های من ایجاد کرده است. در ابتدا استفاده از ریمل، الیاف و سپس دوباره ریمل کار بسیار زیادی به نظر می رسد – اما وقتی می بینید که مژه هایتان چقدر پر و زیبا به نظر می رسند. شما عاشق خواهید شد. فقط یک نکته هشدار دهنده؛ الیاف تمایل به پرواز در اطراف دارند، بنابراین حتماً مژه های خود را با دقت بپوش،د و سعی کنید از وارد شدن مقداری به چشم خود جلوگیری کنید!



IMG 20180714 181344


منبع: https://www.poutsopretty.com/five-of-the-best-mascaras-for-major-lash-volume/