پالیگان ️ ماتیک ارز ماتیک ️ ارز دیجیتال ماتیک ماتیک کوین کافه ارز-روژ لب | آرایش

پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای مجله خبری میکاپ برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است. در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم.

  • در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید .
  • سپس شبکه پالیگان در ازای این کار، امتیاز اعتبارسنجی تراکنش‌های موجود را در اختیار اعضا قرار می‌‌دهد و هرکدام که بتوانند به درستی یک تراکنش را اعتبارسنجی کنند، از شبکه پاداش دریافت می‌کنند.
  • شما برای نگهداری از ارزهای دیجیتال به بستر مخصوصی نیاز دارید که این بستر همان کیف پول‌های ارز دیجیتال است که شما می‌توانید روی تلفن همراه خود آن‌ها را نصب کنید.
  • لازم به ذکر است میزان کارمزد برداشت ارز دیجیتال با توجه به حجم مبادلات و میزان ترافیک متغیر می باشد.
  • توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست.

تحلیلگران عرصه بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که تا پنج سال آتی مشکلی در روند رشد ارز دیجیتال matic ایجاد نخواهد شد. نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد. در نتیجه گمانی زنی ها حاکی از آن است که این غول بزرگ عرصه معاملات رمز ارزها اجازه نخواهد داد ارز دیجیتال ماتیک با سقوط ارزش مواجه شود. مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند. ارز دیجیتال پالی گان یکی از کاربردی ترین شبکه های بلاک چین را در اختیار دارد و از این گذشته تیم توسعه دهنده و پشتیبان قدرتمند آن نیز به صورت دائم در حال پشتیبانی از شبکه این رمز ارز می باشد.

در صورت تایید انتقال و دریافت Matic Network توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد. از مزایای فروش ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) به اینانس میتوان به دریافت کمترین کارمزد، به روز ترین قیمت دلار و تسویه در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. برای مشاهده لیست تراکنش های فروش Matic Network میتوانید از پنل کاربری خود وارد بخش ” لیست تراکنش های فروش” شوید و یا از قسمت تاریخچه انتقال کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) خود تمامی نقل و انتقالات خود را رصد کنید. جهت فروش ارز matic می توانید با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال ، ابتدا قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) را بررسی و سپس اقدام به فروش ارز دیجیتال matic نمایید.

کیف پول های ارز ماتیک (MATIC)

البته اولین کاری که شما باید انجام دهید، این است که بررسی‌های لازم را انجام دهید تا متوجه شوید که آیا رمز ارز مورد نظر شما قابلیت استخراج دارد یا خیر! سپس درصورتی‌که این قابلیت وجود داشت، می‌توانید عملیات مربوط به استخراج را انجام دهید. پرداخت کارمزد‌های پایین و منطقی یکی دیگر از مزیت‌های خرید این رمز ارز در تبدیل خواهد بود. سال 2024 می تواند یک سال مهم برای بازگشت قیمت پالیگان باشد و در این سال می توان انتظار داشت تا یک الگو تقاطع طلایی را در نمودار قیمتی MATIC مشاهده کرد. در سال 2024 می توان انتظار داشت که قیمت ارز متیک به بالای سطح قیمتی 9.6 دلار بازگردد و پس از آن روند صعودی خود را بار دیگر آغاز کند.

چه تعداد توکن پالیگان (MATIC) در گردش است؟

با توجه به رشد ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که اکنون این ارز رتبه 17 از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است؛ شما می‌توانید این ارز را در بسیاری از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز خریداری کنید یا بفروشید. در صرافی تبدیل کارمزد خرید و فروش پالی ‌گان با توجه به سطح کاربری تعیین می‌شود. برای این افراد در حال حاضر کارمزد خرید و فروش این ارز دیجیتال چیزی وجود 0.15 تا 0.4 درصد از کل معامله شما در نظر گرفته می‌شود.

صرافی های خارجی علاوه بر امنیت و اعتبار بیشتر، این مزیت را نیز نسبت به سایت های ایرانی دارند که معامله در آنها بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند انجام شود. در نتیجه ممکن است معامله گران ایرانی به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی ماتیک در صرافی های ایرانی رو به معامله این رمز ارز در صرافی های خارجی بیاورند. اما به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم ماتیک در این صرافی ها برای معامله گران ساکن ایران مهیا نیست. برای خرید بیت کوین در مجموعه پی ام‌ ایکسچنج نیاز به احراز هویت می باشد و برای فروش ماتیک به مجموعه ما نیاز به احراز هویت نخواهید داشت. کیف پول اتمیک والت یکی دیگر از کیف پول‌های ذخیره ماتیک است این کیف پول به جز ماتیک از 300 رمز ارز دیگر پشتیبانی میکند.

استفاده از شبکه پالیگان، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و خودمختاری یک پروژه بلاکچینی را افزایش می‌دهد. در حالی‌که هنوز از امنیت، قابلیت همکاری و مزایای ساختاری بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌کند. البته، دسترسی به سیستم های پرداخت در ایران در برخی اوقات مشکل ساز خواهد شد اما با پلتفرم معاملاتی کافه ارز می توانید معادل ریالی ارز دیجیتال خود را در کارت بانکی خود دریافت کنید. پی‌پل با کانسنسیس، شرکت مادر متامسک همکاری کرده است تا امکان خرید و انتقال اتریوم را از طریق این پلتفرم پرداخت در این کیف پول متامسک فراهم کند. طبق اطلاعیه منتشرشده در ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر)، این سرویس در ابتدا فقط برای کاربران منتخب پی‌پل در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. لورنزو سانتوس، مدیر محصول متامسک دراین‌باره گفت که ادغام با پی‌پل نه‌تنها امکان خرید ارزهای دیجیتال را مستقیماً از طریق کیف پول فراهم می‌کند، بلکه امکان سرمایه‌گذاری بیشتر در وب ۳.۰ برای کاربران را آسان خواهد کرد.