پالی‌گان ماتیک سابق Polygon MATIC آسان بیت کوین

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را تومان انتخاب نمائید و وجه ریالی شما از طریق سیکل پایا و کارت به کارت واریز خواهد شد . Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود. همچنین متصل شدن به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS را با استفاده از کابل OTG و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند.

  • برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید.
  • حالا در این صفحه باید ارز دیجیتال Matic و تعدادی که قصد فروش آن‌ها را دارید، وارد کنید.
  • به واسطه استیک کردن (برای اطلاعات بیشتر به مقاله تفاوت ماینینگ ارز دیجیتال و استیکینگ مراجعه نمایید) توکن ماتیک، کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه نقش داشته باشند.

پس از افزایش قیمت، ماتیک در ۲۳ می به ۱٫۰۹ دلار سقوط کرد، اما به زودی در ۲۶ می ۲۰۲۱ دوباره اصلاح شد و به ۲٫۲۱ دلار رسید. قیمت ارز دیجیتال ماتیک به تدریج تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ به ۰٫۶۹ دلار کاهش یافت. ارز دیجیتال ماتیک به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. قیمت این ارز دیجیتال از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید. پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد.

فروش و خرید ارز SAND شما قادر هستید ارز محبوب و متاورسی سندباکس را با نام SAND به راحتی در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج معامله کنید. با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد. پروتکل قابلیت همکاری مبتنی‌بر پولکادات t3rn که با هدف تسهیل تراکنش‌ها بین بلاک چین‌های مختلف راه‌اندازی شده است، به‌تازگی ۶.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

معرفی رمزارز ماتیک

وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است. در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد. قیمت ماتیک در ششم دی ۱۴۰۰ موفق شد به بالاترین حد خود یعنی ۲.۹۲ دلار برسد. تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال ماتیک و قیمت لحظه‌ای ماتیک می‌توانید از نمودار بالا استفاده کنید. با سرعت بالا و هزینه کارمزد پایین‌تر، ماتیک کوین به انتخاب اول توسعه دهندگان و ارائه دهندگان سرویس‌های بلاک چینی تبدیل می‌شود.

خرید رمز ارز ماتیک

در صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” خرید آنلاین ماتیک و فروش ماتیک را در امنیت کامل و با خاطری آسوده انجام دهید. D’CENTکیف پول سخت ‌افزازی Dcent را می‌توان به گوشی‌های اندروید و iOS متصل کرد. سیستم اتصال این کیف پول به طور اختصاصی برای استفاده در گوشی‌های موبایل طراحی شده و قوی‌تر از کیف پول‌ های دیگر عمل می‌کند. راه حل‌‌های لایه ۲، پلتفرم‌هایی هستند که بر روی یک بلاک چین اصلی طراحی شده و هدفشان، برداشتن باری از روی دوش بلاک چین اولیه است. آن‌ها برای تقویت نقاط ضعف و قسمت‌‌های آسیب‌پذیر طراحی شده و کمک می‌کنند که بلاک چین اصلی عملکرد بهتری داشته باشد.

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به فروش ارز های خود نمائید . تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. آن دسته از افراد و سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواهند، بخشی از جامعه اعتبارسنجی این شبکه باشند، قادر خواهند بود که توکن متیک خود را به دیگر اعتبارسنج‌ها واگذار کنند.

این پلتفرم توان قدرتی بالای دارد و زنجیرهای پلتفرم پالیگان قادر است تا تراکنش در ثانیه را پردازش کند. پس از خرید ماتیک می توانید میزان polygan خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید. باتوجه به راهکارهای تیم پالیگان می‌توان آینده امید‌بخشی را برای این پلتفرم پیش‌بینی کرد. بااین‌وجود نباید فراموش کرد که ماتیک دارای رقبای بسیار قدرتمندی است و این مسئله می‌تواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد.

در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد. دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود. انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است. صنعت بازی‌های ویدیویی به شدت متمرکز هستند و مردم روی مالکیت دارایی‌های دیجیتال خود که با پول واقعی برای آن‌ها پول داده‌اند، کنترل ندارند.