هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین اورجینال سوپریم کالا

ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. به طوری که برای بهبود پوست تیره، زرد، chloasma، اثر خوبی از حذف چین و چروک، جوان سازی پوست و غیره. مدل جایگزین دستگاه هیدرافیشیال 7 کاره موتور سنگین انزوایتالی می باشد. درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند.

  • این درمان توسط فشار خلاء عمل می کند که درمان را به لایه های سطحی و عمقی پوست ارائه می دهد.
  • حباب های ریز لایه مرده، چربی اضافی و سایر ناخالصی های پوست را شل می کنند.
  • اما با این حال ممکن است، برخی از افراد پس از انجام این روش درمانی روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنند یا این که احساس نمایند که پوستشان کمی حساس شده باشد.
  • این درمان نه تنها نتایج کارآمد و فوری ارائه می دهد بلکه نتایج درازمدت نیز ارائه می دهد.
  • بهترین ویژگی هیدروفیشیال این است که دوره نقاهت ندارد و تأثیر آن بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود.

در حقیقت این متخصص پوست است که پس از بررسی ناحیه مورد نظر و انتظارات بیمار، تعداد جلسات درمان، قیمت هیدروفیشیال پوست را مشخص می‌کند. هزینه این روش درمانی به نسبت سایر روش‌های جراحی زیبایی مورد استفاده برای جوان و شاداب‌سازی صورت بسیار کمتر است. اما به نظر ما این هزینه هر چقدر هم باشد، ارزش این را دارد که به کمک آن پوستی زیبا و سالم داشته باشیم. حال اگر به شما بگوییم، تنها پس از یک درمان 30 دقیقه ای می توانید، پوستی درخشان و زیبا داشته باشید، حتما شگفت زده خواهید شد. این روش درمانی هیدروفیشیال پوست نام دارد، که برای پاکسازی پوست و جوانسازی آن به کار می رود.

هیدروفیشیال ضرر دارد؟

این دستگاه عیوب پوستی را کاهش می دهد که شامل آثار آکنه، زخم جراحی و لکه های پیری هستند. خسته از تمام این کارها و بدون نتیجه مطلوب، تحقیق درباره گزینه های کمکی دیگر را شروع خواهید کرد. اینجاست که فناوری به کمک ما می آید، ولی فناوری های زیادی برای مشکلات پوستی وجود دارند. شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که بتواند بدون عوارض جانبی مشکلاتتان را معالجه کند و بتواند نتیجه فوری برایتان به ارمغان آورد. بر اساس ظاهر پوستتان می توانیم پیش بینی کنیم که شما سالم هستید یا خیر. به همین دلیل درمان پوست با واتر جت و دستگاه هیدروفیشیال برای درمان پوست استفاده می شود.

لیفت کردن پوست

در واقع این روش برای بسیاری از افراد دارای حس آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است. این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این دسته فوق العاده، نه تنها پوست را کاملا پاکسازی می کند بلکه گردش خون را نیز افزایش می هد و باعث تحریک کلاژن سازی در زیر پوست می شود. دستگاه هیدروفیشال در انواع مختلف ۷، ۸ و ۹ کاره و در دو نوع موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو طلایی موجود است. تا قبل از ابداع این دستگاه‌های چندکاره، بیوتی تراپیستها مجبور بودند تجهیزات مورد نیازشان را جداگانه خریداری نمایند و به لحاظ هزینه و حمل و نقل دچار مشکل می‌شدند. یکی از بهترین راهکارها، فیشیال ماهیانه با دستگاه هیدروفیشیال است.

مخصوصاً التهاب، منافذ باز و پیری پوست می‌تواند تا چند هفته پس از درمان نیز ادامه داشته باشد. برخی نیز گزارش کرده‌اند که این درمان بر روی دندان‌های پر شده آن‌ها تاثیر گذاشته و این احساس به آن‌ها دست داده که دارند یک فویل نازک را می‌جوند. اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است. درحالیکه میکرونیدلینگ نباید روند دردناکی باشد اما برخی از بیماران ناراحتی‌هایی را در طول درمان و پس از آن گزارش کرده‌اند. اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود.

حداقل تا ۴۸ ساعت بعد از انجام این روش از مصرف هرگونه کرم استروئیدی خودداری کنید. تا چند روز پس از هیدرودرم پوست از مصرف محصولات حاوی رتینول اجتناب نمایید. هیدرودرم (هیدرافیشیال) چگونه می تواند با دیگر درمان های پوستی که امتحان خود را پس داده اند رقابت کند؟ بیایید نگاهی بیاندازیم. قبل از درمان از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و یک هفته قبل از درمان استفاده از ترکیبات شیمیایی را محدود کنید. پس از درمان از مرطوب کننده و کرم ضد- آفتاب استفاده کنید تا پوستتان را هیدراته و سالم نگه دارید و از اثر درخشندگی پوستتان محافظت کنید که بلافاصله پس از درمان ایجاد می شود.