هیدروفیشیال چیست چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟

این روش مانند روش میکرودرم ابریژن برای انواع رنگ پوست ایمن و کاربردی است. همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند. اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است.

حاوی انواع اسیدها تا دو هفته پس از هیدردفیشیال پوست اجتناب کنید. شایان ذکر است که چون این دستگاه وارداتی می باشد و برند های مختلفی دارد قیمت های متفاوتی نیز دارد . فرکانس های امواج رادیویی و جریان های الکتریکی برای افراد بی خطر می باشد . مهمترین عامل محبوبیت این دستگاه این است که هیچ ضرر و خطری ندارد . یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود. بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند. میکرودرم ابریژن تقریباً یک روند درمانی تهاجمی است که از یک ابزار ساینده برای برداشتن لایه ضخیم و بیرونی پوست استفاده می‌کند.

هیدروفیشیال صورت بسته به نوع درمان مورد نیاز متقاضی، معمولاً بین 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد. توصیه می‌شود بلافاصله پس از درمان، از استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید؛ می‌توانید یک روز پس از درمان از محصولات آرایشی استفاده کنید. ۱٫ از بین بردن آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، آلرژنهای پوستی شفاف. در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود. از آنجایی که در تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد.

  • زمانی که آب داخل این مخزن بریزیم هم اکسیژن و هم هیدروژن تولید خواهد کرد.
  • این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود.
  • به عنوان مثال موادی که برای از بین بردن آکنه مورد استفاده قرار می گیرند با مواد مخصوص برای رفع چین و چروک متفاوت هستند.
  • این دستگاه کلاژن را هم تحریک می کند و عمق چروک را کاهش می دهد و بطور کارآمدی رنگدانه‌سازی را درمان می کند.

سر التراسونیک پوست را فعال کرده و باعث می شود پوست روشن تر بنظر برسد. اگر مشکلات پوستی در مرحله اولیه درمان نشوند، نمی توانند در مراحل بعدی بطور کامل معالجه شوند. در ابتدا، این مشکلات با لکه قرمز یا تیرگی لکه- مانند آغاز می شوند ولی بعدا به مشکل جدی تبدیل می‌گردند. هر کسی خواهان پوستی سالم و روشن است، هیچ کس پوستی ناسالم و مشکل ساز را دوست ندارند. برای خاتمه تمام این مشکلات، ما باید به فکر روشی برای درمان کارآمد پوستمان باشیم که فاقد عوارض جانبی و مقرون به صرفه باشد. امروزه متقضیان لایه برداری و جوانسازی صورت در کشور عزیزمان روز به روز در حال بیشتر شدن است ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می تواند انتخاب بسیار عالی برای شروع یک حرفه و کار پردرآمد و پرسود باشد.

مجله خبری آموزشی

پوست مهمترین بخش بدنتان است زیرا به عنوان سپری عمل می کند که از اندام های بدن محافظت می‌کند. برخی از این عوامل شامل مواد آلرژی زا، مواد محرک محیط، عفونت، فاکتورهای ارثی و استرس هستند که می توانند مشکلات مرتبط با پوست را تحریک کنند. عفونت های پوستی ممکن است دائمی یا موقتی باشند یا ممکن است دردناک یا بدون درد باشند.

هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت

از مصرف ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید و دیگر مواد شیمیایی لایه‌برداری پوست برای مدت 2 روز پس از درمان خودداری کنید. تمیز کردن با استفاده از ورتکس- به این منظور از هیدروپیل جهت آبرسانی پوست استفاده می‌شود. این کار با استفاده از محلولی انجام می‌شود که با وارد شدن در منافذ پوستی سبب رفع آلودگی‌ها و در عین حال نرم شدن پوست می‌شود.

آرایش زیبا مخصوص صورتهای گرد

از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست ، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود. اگر بعد از اتمام دوره درمان شاهد پوسته پوسته شدن پوست صورتتان بودید، نگران نباشید. هر کدام از این هندپیس ها ، دارای کارایی خاصی می باشند که در ادامه کارایی های هر کدام را برایتان توضیح می دهیم . این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد . پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

هر دو نسل جوان و مسن می توانند از دستگاه هیدروفیشیال استفاده کنند. افراد بدون مشکلات پوستی نیز می توانند از این دستگاه زیبایی استفاده کنند زیرا مزایای ضروری دیگری مانند تقویت متابولیسم پوست، سفت سازی پوست گونه و جلوگیری از ایجاد غبغب را ارائه می دهد. این دستگاه روشی ظریف، غیرتهاجمی و کارآمد برای حذف جوش های سرسیاه است زیرا سلول های مرده پوست را مکیده و جوش های سرسیاه را تخلیه می کند.