هیدروفیشیال چیست چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟

از مصرف ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید و دیگر مواد شیمیایی لایه‌برداری پوست برای مدت 2 روز پس از درمان خودداری کنید. تمیز کردن با استفاده از ورتکس- به این منظور از هیدروپیل جهت آبرسانی پوست استفاده می‌شود. این کار با استفاده از محلولی انجام می‌شود که با وارد شدن در منافذ پوستی سبب رفع آلودگی‌ها و در عین حال نرم شدن پوست می‌شود.

  • توسط این هفت مورد می توان جوانسازی و پاکسازی پوست را انجام داد که هر کدام بخشی از این کار انجام می دهند.
  • یکی از موادی که تزریق می شود، اسید هیالورونیک است که پوست را به طور کامل آبرسانی می کند.
  • هیدرودرمی روشی چند مرحله ای است که توسط دستگاه هیدروفیشیال که شامل مجموعه ای از پروب های برای انجام عملکرد های مختلف است انجام می شود و به جوانسازی پوست کمک می کند.
  • کلاژن برای ترمیم بافت از بین رفته پوست ضروری است که این امر خود باعث از بین رفتن چروک ها و اسکار های سطح پوست، روشن کنندگی پوست، سفت کننده و ضد پیری میشود.

از ترکیبات شیمیایی یا عطرهای قوی اجتناب کنید زیرا پس از درمان پوستتان در دوره التیام خواهد بود. این درمان بسته به مشکلات پوستی شما تنها 30 تا 60 دقیقه وقت می گیرد. باید خود را با حذف آرایش آماده کنید و قبل از درمان از محصولات شیمیایی استفاده نکنید. مراقبت از پوست در قبل و بعد از درمان اریترودرما و ضد- پیری ارائه می دهد.

این روش مانند روش میکرودرم ابریژن برای انواع رنگ پوست ایمن و کاربردی است. همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند. اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است.

سوالات پرتکرار در مورد دستگاه هیدروفیشیال

حاوی انواع اسیدها تا دو هفته پس از هیدردفیشیال پوست اجتناب کنید. شایان ذکر است که چون این دستگاه وارداتی می باشد و برند های مختلفی دارد قیمت های متفاوتی نیز دارد . فرکانس های امواج رادیویی و جریان های الکتریکی برای افراد بی خطر می باشد . مهمترین عامل محبوبیت این دستگاه این است که هیچ ضرر و خطری ندارد . یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

قسمت خنک کننده دستگاه هیدروفیشیال

در طول روز پوست انسان در مجاورت با آلودگی هوا و یا تحت تاثیر فشارهای عصبی و عوامل استرس زای محیطی قرار می گیرد. از آن جایی که پوست صورت دارای منافذ است، این آلودگی ها به همراه سلول های مرده ای که توسط چربی پوست محبوس شده اند به دام افتاده و باعث بسته شدن منافذ پوست میشوند. این اتفاق ناگوار باعث بروز انواع جوش های سرسفید و سرسیاه و یا در مراحل حاد باعث ایجاد آکنه میشود. اینجاست که هیدرودرم صورت با استفاده از لایه برداری سلول‌های مرده پوست، این آلودگی ها را از داخل منافذ بیرون میکشد.

هر دو نسل جوان و مسن می توانند از دستگاه هیدروفیشیال استفاده کنند. افراد بدون مشکلات پوستی نیز می توانند از این دستگاه زیبایی استفاده کنند زیرا مزایای ضروری دیگری مانند تقویت متابولیسم پوست، سفت سازی پوست گونه و جلوگیری از ایجاد غبغب را ارائه می دهد. این دستگاه روشی ظریف، غیرتهاجمی و کارآمد برای حذف جوش های سرسیاه است زیرا سلول های مرده پوست را مکیده و جوش های سرسیاه را تخلیه می کند.

از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست ، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود. اگر بعد از اتمام دوره درمان شاهد پوسته پوسته شدن پوست صورتتان بودید، نگران نباشید. هر کدام از این هندپیس ها ، دارای کارایی خاصی می باشند که در ادامه کارایی های هر کدام را برایتان توضیح می دهیم . این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد . پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.