هیدروفیشیال چیست و چگونه انجام میشود؟ مدیکال راد-روژ لب | آرایش

کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد. ۶٫ شکل دادن به پوست محکم ، ترمیم منافظ پوستی ، بهبود تمیز کردن مضاعف چانه و بالای لب ؛ درمان آکنه ؛ سفید کردن پوست ؛ منافذ کوچک کردن. هیدرودرم (هیدروفیشیال) مانند درمان‌های دیگر نیازمند آماده‌سازی و مقدمات خاصی نیست، بنابراین می‌توان آن را بلافاصله انجام داد.

  • ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود.
  • دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد.
  • شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بِلپو با سال ها سابقه در زمینه واردات و تامین دستگاه ها، کرم ها و مواد مصرفی مشغول فعالیت می‌باشد.
  • در این دستگاه، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید.
  • ابتدا صورت کاملا تمیز می‌شود سپس از پوست لایه برداری کاملا تخصصی با کمک قلم هیدرودرم صورت می‌گیرد بعد از این مرحله سری مکنده چربی‌ اضافه، آلودگی‌ها و جوش‌های سرسیاه را از منافذ عمیق پوست بیرون می‌کشد.

می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.

روش کار دستگاه هیدروفیشیال :

امکان دارد 2 تا 3 روز پس از درمان، پوست در اثر جدا شدن سلول‌های مرده، پوسته پوسته شود. با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است. در این مخزن خروجی مخزن‌های A، B، C و مخزن آب اکسیژنه جمع‌آوری و دور ریخته می‌شود. این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند. در برخی موارد دیده شده که از تیغه اتو صورت برای برداشتن جوش‌های سرسیاه استفاده می‌شود اما این کار به لحاظ فنی اشتباه است و بهتر است از تیغ کمدون استفاده کنید.

فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست. اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و از چین و چروک‌ها، تغییر رنگ، جوش ناراضی هستید و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید هیدروفیشیال قطعا می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد. آبرسانی پوست، کلاژن سازی و تغذیه پوست، اساس اصلی شفافیت و سلامت پوست است. آسیب های ناشی از اشعه ماورای بنفش، آلودگی، سیگار کشیدن، نوشیدن آب کم و دلایل ارثی امکان دارد چند سال به سن طبیعی پوست شما اضافه کند.

مزایای استفاده از Cold Hummer در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

جهت رفع مواردی مانند آکنه یا تیرگی پوست به چندین جلسه درمانی جهت مشاهده رضایت‌بخش نیاز می‌باشد. جهت دستیابی به نتیجه بلندمدت، توصیه می‌شود که هر چهار تا شش هفته از هیدروفیشیال پوست به همراه محصولات مناسب مراقبت از پوست استفاده شود. اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است. با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد. با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند.

همچنین هیدروفیشیال با توجه به مشکلات مختلف پوستی برای نیازهای هر شخص به صورت ویژه قابل استفاده است. این روش جهت رفع آکنه افراد نوجوان و یا بهبود آسیب‌های ناشی از نور خورشید در افراد سالخورده استفاده می‌شود. تنها کسانی که نباید از این روش استفاده کنند، افراد دارای راش، آفتاب‌سوختگی و یا روزاسه می‌باشند.

سپس دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید. از طریق ۱ تا ۳ میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. در حال حاضر دستگاه های هیدروفیشیال زیادی در بازار موجود هسستند که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال هیدروفیشیال های کلینیکی قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های خانگی دارند.

بنابراین مهم است که قبل از اقدام به خرید دستگاه مجله خبری میکاپ ، حتما به مسئله قیمت توجه نمایید. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با موتور سنگین ساخت کشور کره جنوبی می باشد. از لحاظ قیمت ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزو محصولات میان رده محسوب می شود. محلول های موجود در بازار برای استفاده از این دستگاه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند. فروشگاه شفا بهترین محلول دستگاه هیدروفیشیال را با قیمت مناسب عرضه میکند.