هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند-روژ لب | آرایش

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس جدیدترین دستگاه تخصصی فیشیال پوست صورت با استفاده از ژنراتور مخصوص به منظور تبدیل آب تصفیه شده به یون های هیدروژن و اکسیژن می باشد. با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی ، می تواند از طریق پوست به درون سلول های عضلانی برود و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول ، سلول را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و سرگرمی کند. از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد. که نتایج کلی استفاده از رادیو فرکانسی این است که پوست آن ناحیه که مورد استفاده از هندپیس RF دستگاه قرار گرفته لیفت می شود و چین و چروک ها کاهش می یابد پس ار اف یعنی لیفت صورت و خداحافظی با چین و چروک ها.

با شستن پوست، روغن و ناخالصی های اضافه روی پوست با مکش از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز میشوند. سری هیدرودرم که به شکل تیغه الماسی است لایه مرده پوست را تراشیده و صاف میکند. برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود. توصیه می‌شود که برای مدت حداقل 5 تا 7 روز پس از هیدروفیشیال از کرم ضد آفتاب استفاده کنید چرا که در این حالت پوست در برابر نور خورشید آسیب‌پذیرتر است.

  • معمولا کسانی که میخواهند برای حضور در یک مراسم خاص پوستی شفاف و لطیف تر داشته باشند یک جلسه درمانی برایشان کافی است.
  • در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود.
  • اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.
  • مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت…
  • از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید.

توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد. هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود. علاوه بر این هیدروفیشیال دارای تأثیر فوری می‌باشد و در عین حال به حفظ سلامت پوست در بلندمدت کمک می‌کند. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است.

۵- هندپیس آر اف یا امواج رادیویی (RF)

اطلاعات تکمیلی راجع به هر محصول را می توانید با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر در بخش فروشگاه نوآوران سلامت بیابید. به علت لایه برداری که در ابتدای پروسه صورت می گیرد، مواد مغذی مورد استفاده به راحتی توسط پوست جذب می گردند و پوست به خوبی تغذیه می شود. عمل هیدرودرمی توسط دستگاه های مجله خبری میکاپ طی چند مرحله صورت می گیرد. دستگاه هیدروفیشیال برای انجام این مراحل باید از قابلیت های مختلفی برخوردار باشد. به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است.

هیدروفیشیال سبب جوان‌سازی پوست می‌شود

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. برای مدت حداقل 6 ساعت پس از هیدروفیشیال، از شستشوی صورت، استحمام و فعالیتی که سبب تعریق می‌شود خودداری کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس موتور سنگین

این درمان فوراً بر روی منافذ و خطوط ظریف قابل مشاهده در صورت تاثیر گذاشته و استحکام و بافت آن را بهبود می‌بخشد. این درمان رنگ چهره را روشن‌تر و درخشان‌تر کرده و هیچ‌گونه عوارض و عواقبی را در بر ندارد. در نتیجه نواقص پوست از جمله جوش‌های سر سیاه در این درمان کاملاً از بین رفته و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نخواهد ماند. هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند. این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود. از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید.