هیدروفیشیال برای پاکسازی و لایه برداری پوست چه مزایایی دارد؟ کلینیک زیبایی رازی کاشت مو و تزریق ژل و بوتاکس-روژ لب | آرایش

می‌توان کل فرآیند آن را در ۴۵ دقیقه انجام داد و مشتری می‌تواند بلافاصله نتایج آن را شاهد باشد. بسیاری از افراد مشهور پیش از ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها این درمان را انجام می‌دهند. در HydroPeel از ترفندهای چندگانه و تهاجمی برای لایه‌برداری چند باره پوست استفاده می‌شود. در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت.

  • یکی از مزایای برجسته این روش، نسبت به بسیاری از روشهای دیگر، بدون ایجاد عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است.
  • این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست و برداشتن جوش سرسیاه، آلودگی و چربیها از سطح پوست با استفاده از مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک جریان مایع).
  • ولی تا چند روز پس از درمان باید به صورت مرتب حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.
  • این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف).

نور قرمز، باعث افزایش گردش خون و تحریک کلاژن سازی می شود کلاژن، برای بهبود بافت پوست بسیار مفید و ضروری است که همین باعث حذف چین و چروک های پوست، روشن شدن پوست، سفت شدن و زیبایی پوست صورت می شود. نمای کلی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین(۳) با توجه به اطلاعات متن و تصویر بالا در مورد رابط های خروجی در هر دو طرف هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، لوازم جانبی را در رابط های مربوطه قرار دهید. سپس لوازم جانبی را به طور مرتب روی نگهدارنده لوازم جانبی قرار دهید. تنها روش میکرودرم ابریژن است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. در واقع ابتدا با استفاده از میکروقطرات آب پوست لایه برداری شده و با سیستم مکش چرخنده آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست بیرون کشیده شده و سپس با هیالورونیک اسید و مواد مغذی ترمیم میشود که نتیجه نهایی جوانسازی پوست است.

دسته تفنگ اسپری اکسیژن هیدروژن (H2O :

با توجه به این که در روش مجله خبری میکاپ از تخلیه مکشی (وکیوم) جهت خارج کردن چربی و آلودگی استفاده می‌شود، در زمان تخلیه التهابی ایجاد نمی‌شود. بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است. ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال اسمارت آیس بلو آنالیز پوست 2021 قابل استفاده به صورت سالنی و کلینیکال تشخیص مشکلات پوستی به صورت هوشمند دارای تکنولوژی عکسبرداری 3 طیفی دارای رزولوشن بالا و تشخیص با قدرت تفکیک زیاد… شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بِلپو با سال ها سابقه در زمینه واردات و تامین دستگاه ها، کرم ها و مواد مصرفی مشغول فعالیت می‌باشد. همچنین مشاوره و همکاری موفق با کلینیک های پوستی، سالن‌های زیبایی باعث افتخار مجموعه بِلپو می‌باشد.

۷- هندپیس اکسیژنه

منافذ پوست را با ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتیدها که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک می کنند، پر می کند. •تا ۲۴ ساعت پس از درمان از محصولات مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید. این هندپیس در بین سایر هندپیس ها محبوب ترین بین زیبایی شناسان است.

© استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آرتام کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی آرتام کالا می باشد. © 2015 – 2021 تمام حقوق برای فروشگاه اینترنتی سوپریم کالا محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است.