هیدروفیشیال برای پاکسازی و لایه برداری پوست چه مزایایی دارد؟ کلینیک زیبایی رازی کاشت مو و تزریق ژل و بوتاکس

پوست مهمترین بخش بدنتان است زیرا به عنوان سپری عمل می کند که از اندام های بدن محافظت می‌کند. برخی از این عوامل شامل مواد آلرژی زا، مواد محرک محیط، عفونت، فاکتورهای ارثی و استرس هستند که می توانند مشکلات مرتبط با پوست را تحریک کنند. عفونت های پوستی ممکن است دائمی یا موقتی باشند یا ممکن است دردناک یا بدون درد باشند.

  • در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود.
  • برخی از این عوامل شامل مواد آلرژی زا، مواد محرک محیط، عفونت، فاکتورهای ارثی و استرس هستند که می توانند مشکلات مرتبط با پوست را تحریک کنند.
  • نوع سرم‌های مورد استفاده در طول هیدروفیشیال بستگی به خواسته شما دارد؛ برای مثال سرم‌هایی که برای درمان آکنه به کار می‌روند از سرم‌های مورد استفاده برای رفع چین و چروک‌ متفاوت خواهد بود.
  • کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد.
  • RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است.

سر التراسونیک پوست را فعال کرده و باعث می شود پوست روشن تر بنظر برسد. اگر مشکلات پوستی در مرحله اولیه درمان نشوند، نمی توانند در مراحل بعدی بطور کامل معالجه شوند. در ابتدا، این مشکلات با لکه قرمز یا تیرگی لکه- مانند آغاز می شوند ولی بعدا به مشکل جدی تبدیل می‌گردند. هر کسی خواهان پوستی سالم و روشن است، هیچ کس پوستی ناسالم و مشکل ساز را دوست ندارند. برای خاتمه تمام این مشکلات، ما باید به فکر روشی برای درمان کارآمد پوستمان باشیم که فاقد عوارض جانبی و مقرون به صرفه باشد. امروزه متقضیان لایه برداری و جوانسازی صورت در کشور عزیزمان روز به روز در حال بیشتر شدن است ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می تواند انتخاب بسیار عالی برای شروع یک حرفه و کار پردرآمد و پرسود باشد.

کاربرد های هیدروفیشیال

هیدروفیشیال صورت بسته به نوع درمان مورد نیاز متقاضی، معمولاً بین 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد. توصیه می‌شود بلافاصله پس از درمان، از استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید؛ می‌توانید یک روز پس از درمان از محصولات آرایشی استفاده کنید. ۱٫ از بین بردن آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، آلرژنهای پوستی شفاف. در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود. از آنجایی که در تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد.

از بین بردن غبغب بدون نیاز به جراحی با تزریق کیبلا

همچنین، به پاکسازی عمیق کمک می کند و در این زمان بستر پوست را تحت تاثیر قرار نمی دهد. برای تمام انواع پوست مناسب است و برای پوست های حساس بهترین گزینه است. زمانی که حباب های فوق- ریز با پوست برخورد می کنند به خلاصی از صدمات آفتاب سوختگی، رنگ‌پریدگی و سلول های مرده پوست کمک می کند. در نتیجه، پوست جوان تر و صاف تر نمایان می‌شود و منافذ بزرگ ظاهری کوچک تر و روشن تر خواهند داشت. این درمان انسداد منافذ را برطرف کرده و اندازه منافذ پوستتان را کاهش می دهد.

فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود. بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند. میکرودرم ابریژن تقریباً یک روند درمانی تهاجمی است که از یک ابزار ساینده برای برداشتن لایه ضخیم و بیرونی پوست استفاده می‌کند.