هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان-روژ لب | آرایش

پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد مجله خبری میکاپ و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید.

  • یک جلسه را معمولا کسانی انجام می دهند که قصد دارند در یک میهمانی خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان دارای شفافیت بیشتری باشد.
  • می توانند بعد از اتمام دوره گارانتی 12 ماه با تخفیف نسبت به سایر مراکز دستگاه های خود را برای تعمییرات تخصصی ارسال نمایند.
  • از طرف دیگر هر روزه تجهیزات و دستگاههای زیبایی تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که کارایی مختلفی برای جوانسازی و پاکسازی پوست دارند.
  • آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف.
  • در واقع این روش برای بسیاری از افراد دارای حس آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است.
  • در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد.

از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند. جهت اطلاع از قیمت و انواع دستگاه هیدروفیشیال با کارشناسان فروش مجموعه بلپو تماس حاصل فرمایید. چه بخواهید سلامت پوست خود را حفظ کنید و چه نگران چین و چروک ها، آکنه یا پیگمانتاسیون هستید، هیدرودرم (هیدروفیشیال)می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. دستگاه 2022 کمپانی آلما دارای هندپیس جدید است که مانیتور تنظیمات اختصاصی روی هندپیس به سهولت کار با دستگاه کمک شایانی می نماید.

دستگاه هیدرافیشیال 8 کاره مجهز به مزوگان کلینیکی نیوفیس برند سایان موتور سنگین

نمای پشت دستگاه هیدروفیشیال ۷ کارههنگام حرکت دادن جابجایی، لطفاً تمام مایع موجود در بطری A، B، C، D را خالی کنید، در غیر این صورت، مایع در حین جابجایی به داخل دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره وارد می شود و باعث آسیب به داخل دستگاه می شود. توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد. درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد.

در آخرین مرحله، تغذیه پوست آغاز شده و موادی مانند هیالورونیک اسید، سرم های پوستی، ویتامین ها و پپتید ها روی پوست ماساژ داده می شوند. روش هیدروفیشیال پوست بر روی منافذ آشکار و خطوط ظریف پوستی تأثیر فوری دارد. در نهایت هیدروفیشیال باعث افزایش طراوت و شادابی و همچنین روشن و درخشان‌تر شدن پوست می‌شود. مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت… ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره 8 دستگاه درمانی پر کاربرد مختلف در یک دستگاه با کارایی های مختلف تحریک کلاژن سازی اکسیژن رسانی به سلول های پوست با دستگاه اسپری ایربراش درما اف یا همان اولتراسونیک(1 تا 3… ویژگی‌های مدل دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره مجهز به مزوگان کلینکی مزوگان کلینیکی Micropowerجهت تزریق کوکتل مزوتراپی و مزوژلعمق ، قدرت و سرعت قابل تنظیمکلاژن سازی ، ضد چین و چروک ، ضد آکنه و جای لکجوانسازی…

۵- هندپیس آر اف یا امواج رادیویی (RF)

رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. کوکتل های تغذیه کننده و جوانسازی پوست به اعماق لایه اپیدرم پوست تزریق شده و سلول ها را آبرسانی و احیا میکنند. منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر میشود که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک میکند. هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند.

میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود. احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است. سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند.

نور زیبای فیروزه ای، نقش به سزایی در سلامت و جوانسازی پوست دارد رنگ فیروزه ای به سلول های پوست انرژی می بخشد و باعث آرامش پوست صورت می شود. نور زرد نیز عالی ترین درمان برای رفع تیرگی و التهابات پوستی است جریان اکسیژن در سلول ها را افزایش می دهد و همچنین باعث تقویت و بافت های پوست می شود. سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود. این روش درمان بدون درد است و نتایج قابل مشاهده فوری دارد و برای بلند مدت میتواند کلاژن سازی پوست را تقویت کرده در نتیجه علایم پیری را کاهش دهد.

پاک کننده صورت Hydra Water Aqua Peel سبب بهبود لکها، سینک رنگها، کوچک کردن منافذ، درمان پوست تیره، درمان پوست مایل به زرد، حذف جوش های سرسیاه، پاکسازی عمیق پوست، تقویت پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، درخشندگی پوست می شود. ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد.

با دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره نیوفیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را که آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می کند در اختیار خواهید داشت. با دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره نیوفیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر که آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن دنیا است در اختیار خواهید داشت. دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره دو موتوره نیوفیس 2022 نارسیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را در اختیار خواهید داشت.