هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان

قلم هیدرودرم چند سَری مختلف دارد که استفاده از هر یک از آن‌ها عمل خاصی را روی صورت انجام می‌دهد. با هیدروفیشیال درمان با تخلیه منافذ پوست شروع می‌شود و سپس لایه‌برداری و برداشت لایه شاخی با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک رخ خواهد داد. یکی از مزایای برجسته این روش، نسبت به بسیاری از روشهای دیگر، بدون ایجاد عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است. چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است. بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمانی، یکنواختی و شفافیت را در پوست خود احساس می کنند؛ اما بسته به نوع و وضعیت پوست شما و هدفتان از این روش درمانی، تعداد و دفعات جلسات متفاوت خواهد بود.

  • از این هندپیس برای جذب مواد مغذی به پوست با بهره گیری از تکنولوژی و امواج فراصوت استفاده می شود.
  • گاهی اوقات ممکن است مشکلات پوستی ناشی از مصرف بالای محصولات آرایشی باشند.
  • به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید.
  • در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند.

در ادامه به چند مورد از خواص و فواید بی نظیر هیدروفیشیال پوست خواهیم پرداخت. درما اف یا اتوی صورت با کمک امواج فرا صوتی باعث تولید یون های حبابی می شود که سبب پاکسازی عمیق پوست ، جوانسازی ، تغذیه پوست و … می شود . پوست شما را لایه برداری می کند و موجب از بین رفتن پوست های مرده می شود و پس از مدتی شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوست خود می باشید . بنابراین این روش عمدتا برای افرادی که دارای مشکل یا عارضه پوستی ویژه ای هستند، به کار میرود نه افرادی که صرفا به دنبال روشی جهت شادابی یا طراوت بیشتر پوست هستند. در رابطه با مقایسه میزان درد در این دو روش باید گفت که گزارش های افرادی که این درمان ها را انجام داده اند به این صورت است که متوسط میزان درد در روش میکرونیدلینگ بیشتر از روش هیدروفیشال است. اگر آستانه تحمل درد پایینی دارید بهتر است از انجام میکرونیدلینگ دوری کنید؛ اگر هیدروفیشال پاسخ گوی مشکل شماست آن را انتخاب کنید و اگر نیست سایر دستگاه ها و روش های موجود را بررسی و انتخاب کنید.

هیدروفیشیال که هیدرودرم صورت نیز نامیده می‎شود، یک روش غیر تهاجمی و غیر لیزری است که برای شما پوستی نرم‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تر به ارمغان می‌آورد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نتیجه این روش فوری است و نیاز نیست ماه‌ها برای دیدن تغییرات پوست خود صبر کنید. در این مقاله از سایت ایده آل مگ همه اطلاعات لازم را درباره این روش شگفت‌انگیز بیان کرده‌ایم.

چگونه می توان سایز منافذ پوست خود را با آرایش کم کنیم؟

اسپری ایربراش هیدروفیشیال جهت اکسیژن رسانی و تولید سلول یونی اب موثر در ابرسانی است. دسته کول یا همان سرد جهت رفق قرمزی رفع التهاب و ضد حساسیت و ارام بخش است که در پایان کار فیشیال قابل استفاده است. دستگاه های هیدروفیشیال جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند .

در سراسر این فرآیند، نوک هیدرو بدون اصطکاک و آزردگی در امتداد پوست سر می خورد. این درمان سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و بدون درد جوش های سرسیاه را تخلیه می کند و پوست را با مواد مغذی ضروری و رطوبت غنی می‌کند. در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و کثیفی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی پوست ، بازسازی و ترمیم می کند که در نتیجه جوانسازی پوست صورت می گیرد . ایده آل ترین و غیر تهاجمی ترین روش استفاده از دستگاه های هیدروفیشیال می باشد. از پرکاربرد ترین و با ارزش ترین دستگاه های هیدروفیشیال موجود در بازار دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می باشد که به نسبت به قیمت جزوه بهترین دستگاه های لاین پاکسازی می باشد. قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند.

خال قرمز روی پوست نشانه چیست؟

شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بِلپو با سال ها سابقه در زمینه واردات و تامین دستگاه ها، کرم ها و مواد مصرفی مشغول فعالیت می‌باشد. همچنین مشاوره و همکاری موفق با کلینیک های پوستی، سالن‌های زیبایی باعث افتخار مجموعه بِلپو می‌باشد. در قسمت پشت دستگاه هیدروفیشیال نیز دو مخزن وجود دارد که یک مخزن برای تولید آب اکسیژنه میباشد. زمانی که آب داخل این مخزن بریزیم هم اکسیژن و هم هیدروژن تولید خواهد کرد.

هیدروفیشیال به زمان بهبودی نیاز ندارد

فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند. این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. درمان‌های IPL همچنین برای افرادی که به آکنه یا رزاشیای شدید مبتلا هستند و زنان باردار مناسب نیست. نور پالسی شدید یک روش درمانی برای جوان‌سازی پوست است که از پالس‌های لیزر مانند و غیرمنسجم برای درمان آفتاب‌سوختگی، پیری پوست، لکه‌ها، منافذ بزرگ و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی استفاده می‌کند.

آنها قطعا پوستتان را درمان خواهند کرد ولی قبل از آن، باید چندین آزمایش انجام دهید تا نوع مشکل پوستتان آنالیز شود. سپس، پزشک داروهایی تجویز می کند که روز به روز افزایش یافته و در نهایت، اقدام به محدودیت غذاهای مورد مصرف تان خواهد کرد. از این ماسک برای انجام نور درمانی استفاده می شود که هر رنگ باعث یک عملکرد است . دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد. با گذر زمان و بنا به عوامل متعددی نظیر آب و هوای آلوده، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش، کشیدن سیگار و عدم مصرف آب کافی، پوست سلامتی و زیبایی خود را از دست خواهد داد. اما خبر خوب این است که پوست توانایی ترمیم و بازسازی خود را دارد.

همزمان ، امواج مافوق صوت سرم های ضد پیری و سایر مواد مغذی را به پوست شما نفوذ می کنند و به اثرات تغذیه ای می رسند. در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد. هیدروفیشیال نیز در میان سایر روش های پاکسازی و زیبایی پوست، در دوره آموزش تجهیزات پزشکی آموزش داده می شود. شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید.