هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین

امکان دارد 2 تا 3 روز پس از درمان، پوست در اثر جدا شدن سلول‌های مرده، پوسته پوسته شود. در این روش از اسید ملایم (5/7 % گلیکولیک اسید و 5/2 % سالیسیلیک اسید) استفاده می‌شود به همین علت ممکن است مقداری حس سوزش ایجاد شود. بسیاری از افراد حس ناشی از هیدروفیشیال را با ماساژ ملایم مقایسه می‌کنند. هیدرودرم صورت این توانایی را دارد که پوست صورت این افراد را نرم کرده و باعث شفافیت و درخشندگی آن شود.

  • در حقیقت این متخصص پوست است که پس از بررسی ناحیه مورد نظر و انتظارات بیمار، تعداد جلسات درمان، قیمت هیدروفیشیال پوست را مشخص می‌کند.
  • بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود.
  • اما شما خودتان با تهیه دستگاه هیدروفیشیال و مواد مرغوب و با کیفیت به راحتی می توانید پوست خود را درمان کنید و از داشتن پوست صاف و شفاف لذت ببرید .
  • از طرف دیگر هر روزه تجهیزات و دستگاههای زیبایی تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که کارایی مختلفی برای جوانسازی و پاکسازی پوست دارند.
  • کارشناسان ایلیاطب تابان آمـاده ارائه خـدمات مشاوره ای به کلینیک های زیبایی و پزشکان محترم می باشند.

ویژگی های دستگاه آکوافیشیال ۸کاره زیبایی و جوان سازی پوست Enzo دسته گرم و سرد برای جذب مواد دستگاه ال ای دی مخصوص صورت و نور درمانی مزوگان مخصوص مزوتراپی آراف فوق العاده آراف بیو حرفه ای اولتراسونیک بی… هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت یک روش درمانی احیاکننده و جوان‌کننده پوست است که صورت را نرم و شفاف می‌کند. این روش درمانی با استفاده از دستگاهی به نام «قلم هیدرودرم» در چهار مرحله انجام می‌شود. چهار مرحله هیدروفیشیال شامل پاکسازی، لایه برداری، بیرون کشیدن سلول‌های مرده و آبرسانی پوست است.

در واقع هیدرودرم صورت باعث کاهش چربی پوست از بین رفتن آکنه رفع بزرگی منافذ پوست صورت و درمان لکه‌های پوستی و خال میشود. شستشوی التراسونیک پوست به دلیل توانایی آن در بهبود گردش خون – راز درخشش پوست ، به طور گسترده در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی استفاده می شود. ارتعاشات با فرکانس بالا به طور موثری جوش های سرسیاه ، سلول های مرده پوست و خاک را از بین می برد و به پوست شما اجازه می دهد تا پاکیزگی خود را دوباره به دست آورد. همچنین به آرامی صورت شما را ماساژ می دهد ، بنابراین پوست شما می تواند خاصیت ارتجاعی خود را به دست آورد و بازسازی کلاژن را تقویت کند.

محلول ضد عفونی کننده دستگاه ها و سطوح سارفوسپت

یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ایلیاطب تابان ضمانت کتبی محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این ویژگی ها وجود دارد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی با مشاوران شرکت ایلیاطب تابان تماس بگیرید. کارشناسان ایلیاطب تابان آمـاده ارائه خـدمات مشاوره ای به کلینیک های زیبایی و پزشکان محترم می باشند. خرید دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره باکیفیت کار چندان راحتی نیست، اما اگر شرکت های معتبری که این گونه محصولات را ارائه می دهند بشناسید خیال شما از بابت خرید و ضمانت محصول راحت می شود. شرکت ایلیاطب تابان در زمینه واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این زمینه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را تجهیز نموده است. تیم نوآوران سلامت با بیست سال تجربه فعالیت در تامین تجهیزات پزشکی و لوازم و مواد مصرفی کلینیکی ، تسهیل در خرید مطمئن و سریع با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را رسالت خود قرار داده است.

عملکرد هندپیس های دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

در اینجا، این دستگاه چندین عملکرد مانند هیدرو درمابراسیون، هیدرو میکرودرمابراسیون، هیدرو درمابراسیون فیشیال و هیدرو دیاموند درمابراسیون ارائه می دهد. از مهم ترین مزایای هیدروفیشیال این است که هیدروفیشیال یک روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن می باشد. همچنین تمامی افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از این روش بهره مند گردند. حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند. به علت لایه برداری که در ابتدای پروسه صورت می گیرد، مواد مغذی مورد استفاده به راحتی توسط پوست جذب می گردند و پوست به خوبی تغذیه می شود.

معرفی دستگاه هیدروفیشیال ۷کاره و آبریژن

هیدرودرم (هیدروفیشیال) گاهی اوقات با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می‌شود زیرا بسیار شبیه به درمان‌های میکرودرم ابریژنی است که توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. بله، این روش کاملا ایمن است زیرا یک شیوه غیرتهاجمی است که از محصولات طبیعی استفاده می کند تا بطور ایمن پوستتان را پاک، لایه برداری و هیدراته کند. سفیدسازی و بافت پوست را از طریق کاهش رنگ پریدگی و زردی پوست تقویت می کند.

حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. در واقع میل طبیعی انسان به زیبا بودن او را به سمت استفاده از روش‌های طبیعی یا عمل‌های زیبایی سوق میدهد.