هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین

قرمز، سبز، زرد، سفید، فیروزه ای و بنفش است خاصیت و مزایای مختلفی دارند با ما همراه باشید تا با این 8 رنگ پر کاربرد آشنا شوید. ، را با بهترین کارایی و کیفیت عالی خدمت شما عزیزان عرضه می نماید. با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است. در این مخزن خروجی مخزن‌های A، B، C و مخزن آب اکسیژنه جمع‌آوری و دور ریخته می‌شود. در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود.

با این وجود با جرئت می توان گفت، که این روش به نسبت دیگر روش های درمانی زودتر شما را به نتیجه دل خواهتان می رساند. به گونه ای که اگر به میهمانی یا مراسم خاصی دعوت هستید و می خواهید، پوستتان زیباتر از همیشه به نظر برسد، می توانید قبل از میهمانی تنها یک جلسه از هیدروفیشیال استفاده نمایید. بعد از یک جلسه هم شفافیت و یک نواختی فوق العاده ای برای پوست ایجاد می شود. برای هیدرودرم پوست در هر جلسه حدود 45 تا 60 دقیقه زمان لازم است.

در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود. نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد. در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند. اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود. بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است.

  • دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه های پوست بهتر می کند و سرم را به عمق پوست می رساند.
  • در آخرین مرحله، تغذیه پوست آغاز شده و موادی مانند هیالورونیک اسید، سرم های پوستی، ویتامین ها و پپتید ها روی پوست ماساژ داده می شوند.
  • در این روش از اسید ملایم (5/7 % گلیکولیک اسید و 5/2 % سالیسیلیک اسید) استفاده می‌شود به همین علت ممکن است مقداری حس سوزش ایجاد شود.
  • هیدرودرم (هیدروفیشیال) از یک روش مکش مارپیچ استفاده می‌کند که آلودگی‌ها را از بین برده و با باز کردن منافذ سرم را به لایه‌های عمیق آن رسوخ می‌دهد.
  • هنگام استفاده از این هندپیس حتماً بایستی ژل خنک‌کننده (مثل ژل آلوئه ورا) روی پوست زده شود تا گرما به بافت رویی پوست آسیب وارد نکند.
  • چرا که این علائم موقتی هستند و بعد از زمان کوتاهی از بین میروند.

که این پروسه باعث بهبود و تقویت بافت های پوستی فرد مورد نظر می شود. این مواد باعث نفوذ به عمق منافذ پوست شده و مواد مغذی و ضد چروک را به پوست می رساند. خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند. به طور کلی تمامی این مراحل هیدرودرم صورت برای به ارمغان آوردن زیبایی و جوانی به پوست انسان طراحی شده‌اند.

دستگاه آراف 3 کاره سیستم مدل 2021

این نورها به اعماق پوست نفوذ می‌کنند و کمک می‌کنند تا ظاهر خطوط پیری و سرخی پوست کاهش یابد. تغییر رنگ‌های عمیق‌تر مانند کک و مک‌ها و نقاط پیری عمیق توسط میکرودرم ابریژن و دیگر تکنیک‌ها بهتر درمان می‌شوند. بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی). طبق اظهارات مجله جراحی پوست و زیبایی در سال ۲۰۰۹ تقریباً همه افرادی که تحت درمان میکرونیدلینگ قرار گرفته‌اند شاهد بهبودی ظاهری زخم‌های پوستی بوده‌اند و هیچ عوارض جانبی را نیز نداشته‌اند. در هیدرو دیاموند درمابراسیون، دستگاه دارای نوک الماس رو به جلو و عقب حرکت می کند تا سلول های مرده را حذف کند. این روش آکنه شدید را معالجه می کند و در دمای بالا آلوده نمی شود.

روغن خراطین برای مو چه خواصی دارد + نحوه مصرف

این تنها درمانی است که عملکردهای مختلفی نظیر ترمیم صدمات آفتاب سوختگی، کاهش ظهور آثار زخم و بهبود بافت پوست را ارائه می دهد. در کنار فرآیند ترمیم، این روش پوست را سفید می‌کند، و رنگ پریدگی و زردی پوست را کاهش می دهد. نیروی یخ به عمق پوست نفوذ می کند و منجر به انقباض قوی منافذ پوست می شود. سطح پوست یک لایه سرد طبیعی تشکیل می دهد که مواد مغذی را حبس می کند. سر التراسونیک بطور عمیق به داخل بافت زیرپوستی نفوذ می کند که ریزگردش خون را تقویت می‌کند.

8 دستگاه پر کاربرد

این دستگاه جدیدترین و پیشرفت دستگاه برای جوانسازی پوست بدون لیزر است. البته در صورت تمایل دستگاه لیزر fractional co2 را می توانید بررسی نمائید. اما شما خودتان با تهیه دستگاه هیدروفیشیال و مواد مرغوب و با کیفیت به راحتی می توانید پوست خود را درمان کنید و از داشتن پوست صاف و شفاف لذت ببرید . دستگاه هیدروفیشیال یک ابزاری است که برای درمان بیماری های پوستی به کار می رود . معرفی ویژگی های دستگاه آکوافیشیال 8 کاره اولتراسونیک بی نظییر هیدراسیون بی نظیر آراف فوق العاده آراف دو قطبی یا بیو حرفه ای میکرودرم با موارد و آب و امواج فراصوتی (هیدرودرمی) اسپری کننده مواد… زیرا با نفوذ مواد شیمیایی به داخل پوست و ایجاد آکنه و لک و مک بر روی پوست، تعداد مشتریان و مراجعه کنندگان به سالن ها و کلینیک های زیبایی رو به افزایش رفته است.

این دستگاه فقط توسط افراد حرفه ای استفاده نمی شود بلکه می تواند در منزل نیز استفاده شود زیرا کار با آن ساده و آسان است. هیدروفیشیال پوست هم مانند سایر روش های زیبایی دیگر فاکتور های مختلفی در تعیین هزینه آن تاثیر گذار است. تعداد جلسات درمان، نوع کلینیک یا مرکز انتخاب شده برای این کار، ناحیه تحت درمان، نوع مواد استفاده شده و….

احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است. هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است. می خواهیم معرفی کوتاهی در مورد دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره داشته باشیم تا شما اطلاعات کافی را کسب کنید. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از این هندپیس برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. گرچه کسانی که از روش IPL برای درمان استفاده کرده‌اند، عوارض جانبی را نیز گزارش نموده‌اند.