هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین

از گذشته تا امروزه تمامی افراد راه های زیادی را برای زیبایی و سلامت پوست شان امتحان کرده اند اعم از انواع ماسک ها بالاخص ماسک ال ای دی 7کاره ، سرم های ویتامینه ، دستگاه های بخار آب و … . اما دستگاه هیدرودرمی روشی ملایم تر و غیر تهاجمی است که ساییدن و زدون آلودگی های پوست را با استفاده از یک مکنده انجام می دهد. از طرفی این عیب در روش میکرونیدلینگ به پزشک یا فرد مجری درمان بی ارتباط است و در هر صورت احتمال بروز این عوارض پس از درمان وجود دارد.

  • به کارگیری پرتو LED- استفاده از پرتو LED پس از هیدروفیشیال دارای مزایای بسیاری برای پوست می‌باشد.
  • این امر باعث ایجاد آکنه و انواع جوش‌های سرسفید و سرسیاه خواهد شد.
  • این پروب ها به تولید ریز- حباب هایی کمک خواهند کرد که به آسانی با مولکول های آب واکنش می دهند.
  • با هیدروفیشیال درمان با تخلیه منافذ پوست شروع می‌شود و سپس لایه‌برداری و برداشت لایه شاخی با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک رخ خواهد داد.
  • در این روش از محصولات شیمیایی یا روش های مبتنی بر حرارت استفاده نمی شود، این روش از آب برای لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست استفاده می کند.

و مهم ترین دسته ی هیدروفیشیال درما اف هیدرافیشیال است که کار لایه برداری جذب مواد و لیفت رو انجام میدهد. دسته ار اف دو قطبی یا ار اف رادیو فرکانسی هیدروفیشیال جهت جوانسازی بهبود سلولها و فعال کردن سلولسازی و افزایش گردش خون و افزایش کلاژن سازی . با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است.

دستگاه ال ای دی مخصوص صورت و نور درمانی

به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. این درمان پوست را ترمیم کرده و تغذیه درازمدت و کافی برای پوست فراهم می کند. همانطور که مواد مغذی به لایه های عمیق تر عرضه می شوند، پوست فورا پاسخ داده و فرآیند التیام آغاز می‌شود. همچنین، بدون عوارض جانبی درمانی برای مشکلات شدید مرتبط با پوست ارائه می دهد. در این روش پوست صدمه نمی بیند و می توانید فورا نتایج موثری بدست آورید. زمانی که سر RF روی پوست قرار می گیرد، شروع به گرم کردن پوست می کند که منجر به باز شدن منافذ می گردد و در ادامه منجر به انقباض بیشتر پوست می شود.

کارایی 8 دسته فوق العاده دستگاه هیدروفیشیال(آکواجت)

به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد. یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید. اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد. فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست.

این درمان می تواند توسط دختران جوان نیز استفاده شود که در سنین پایین مشکلات پوستی را تجربه می‌کنند. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند زیرا این دستگاه نتایجی بدون عوارض جانبی ارائه می دهد. همچنین، برای افراد دچار عفونت های جدی مانند طاسی سبوره ای، فولیکولیت و پوست آلوده به مایت ها توصیه می شود و مراقبت قبل و بعد از جراحی برای بازسازی پوست از طریق جراحی ابلیتیو و غیر- ابلیتیو ارائه می دهد.