همکاری «فراکتاب» و سازمان مدیریت صنعتی برای تولید 40 عنوان کتاب صوتی ایبنا

همکاری «فراکتاب» و سازمان مدیریت صنعتی برای تولید 40 عنوان کتاب صوتی ایبنا

تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است. تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد.

  • لازم به ذکر است این کد فقط برای خرید از بین کتاب‌های صوتی و دیجیتال انتشارات شمشاد در …
  • همچنین برخی از کتاب‌ها به پرداهخت درون برنامه‌ای نیاز دارند که نسبت به قیمت اصلی کتاب بسیار کمتر است.
  • میان فروشگاه ها و ناشرین کتاب قراردادهای رسمی امضا شد، آثار بیشتر با کیفیت بهتر در اختیار کاربران قرار گرفت و خرید قانونی محتوای دیجیتال با رعایت حق مؤلف به یک فرهنگ بدل گشت.
  • لازم به ذکر است با ثبت نام در وبسایت فراکتاب، 3 هزار تومان اعتبار به حساب کاربر …
  • البته نسخه الکترونیکی آثار نیز در قالب PDF موجود است و می توانید آنها را در گوشی خود مطالعه کنید.

با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. شما می توانید کتاب های مورد نظر خود را بر اساس نام اثر، نویسنده یا ناشر جستجو کرده یا با انتخاب دسته بندی مورد علاقه‌تان به لیستی از عنوان ها دسترسی داشته باشید.

دسترسی به دنیایی از کتاب با فراکتاب!

همچنین فروشگاه‌ها می‌توانند از آمار، ارقام و بازخورد کاربران مطلع شده و کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی خود را به نحو احسن و با بازدهی بیشتر برگزار کنند. یکی از قابلیت های جذاب این برنامه امکان مطالعه رایگان بخشی از کتاب، پیش از خرید است؛ یعنی می توانید بخشی از متن اثر مورد نظر را جهت آشنایی بیشتر با موضوع و قلم نویسنده بخوانید تا با دید باز و خیال آسوده آن را خریداری نمایید. برخی از آثار این اپ به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارند و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توانید فایل پی دی اف آنها را دریافت کنید. فروشگاه اینترنتی «فراکتاب» و سازمان مدیریت صنعتی در زمینه تولید 40 عنوان کتاب صوتی همکاری می‌کنند.

دریافت کتاب های رایگان در فراکتاب

افراد بسیاری وجود دارند که بر خلاف علاقه مندی به مطالعه و کتابخوانی دیگر نمی توانند مانند سابق کتابهای مورد علاقه خود را خریداری کنند و یا حتی زمان کافی برای خواندن آنها را ندارند. از این رو بهتر است هر زمانی برای کتابخوانی را مغتنم بشماریم تا به رشد و توسعه فردی خود و جامعه کمک کنیم. با این وجود خشکی رابط کاربری و عملکرد کند و ضعیف آن در تعویض صفحات، از جمله مشکلاتی هستند که نمی گذارند از کتابخوانی با فراکتاب لذت کاملی ببرید. این امر در حوزه های مختلف کاربرهای متنوعی را می پذیرد، به عنوان مثال می توان برای داستانی مکتوب جلوه های ویژه (موسیقی متن و .. ) و یا جزوه یک استاد را با صدای وی همگام ساخت تا دانشجو ضمن مطالعه جزوه توضیحات مربوط به هر قسمت را بشنود. در صورتی که از طریق فروشگاه موفق به پیگیری سفارش خود نشده اید، می توانید از طریق ثبت پیگیری سفارش در ترب اقدام نمایید.

نقد و بررسی اپلیکیشن فراکتاب – کتاب الکترونیکی و صوتی

با نصب اپلیکیشن می توانید ده ها کتاب دیجیتال و صوتی را دانلود کرده مطالعه کنید یا به آن ها گوش دهید. هر محصول خریداری شده از هر حساب کاربری روی سه دستگاه مختلف قابل مشاهده خواهد بود. همچنین، برخی از عنوان های این سایت به صورت رایگان ارائه می شوند و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای به آن ها دسترسی خواهید داشت. در این اپلیکیشن، کتاب ها به مدت 10 دقیقه در دسترس شما قرار می گیرند تا پیش از خرید، بخش های مختلف آن faraketab را مطالعه کنید.