هر آنچه که باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید؛ از عوارض تا فواید شگفت‌انگیز آن میس و مستر

ویژگی های دستگاه آکوافیشیال ۸کاره زیبایی و جوان سازی پوست Enzo دسته گرم و سرد برای جذب مواد دستگاه ال ای دی مخصوص صورت و نور درمانی مزوگان مخصوص مزوتراپی آراف فوق العاده آراف بیو حرفه ای اولتراسونیک بی… هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت یک روش درمانی احیاکننده و جوان‌کننده پوست است که صورت را نرم و شفاف می‌کند. این روش درمانی با استفاده از دستگاهی به نام «قلم هیدرودرم» در چهار مرحله انجام می‌شود. چهار مرحله هیدروفیشیال شامل پاکسازی، لایه برداری، بیرون کشیدن سلول‌های مرده و آبرسانی پوست است.

بصورت عمیق پوست را پاک می کند در حالی که تغذیه و مرطوب سازی را تقویت می کند. دستگاه هیدروفیشیال یک صفحه نمایش 5.7 اینچی دارد و به آسانی استفاده می شود. این دستگاه می‌تواند با انواعی از محلول های پیشرفته و منحصر به فرد تجهیز شود. این پروب ها به تولید ریز- حباب هایی کمک خواهند کرد که به آسانی با مولکول های آب واکنش می دهند. خب، مرهم های طبیعی را کنار می گذاریم، گام بعدی درخواست کمک از پزشک است.

  • پس می توانید درمان زیبایی پوست با واتر جت را انتخاب کنید که روشی ساده و کارآمد است و نتایج موثری نیز ارائه می دهد.
  • قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد.
  • ۱٫ از بین بردن آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، آلرژنهای پوستی شفاف.
  • شرکت ایلیاطب تابان در زمینه واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این زمینه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را تجهیز نموده است.

امکان دارد 2 تا 3 روز پس از درمان، پوست در اثر جدا شدن سلول‌های مرده، پوسته پوسته شود. در این روش از اسید ملایم (5/7 % گلیکولیک اسید و 5/2 % سالیسیلیک اسید) استفاده می‌شود به همین علت ممکن است مقداری حس سوزش ایجاد شود. بسیاری از افراد حس ناشی از هیدروفیشیال را با ماساژ ملایم مقایسه می‌کنند. هیدرودرم صورت این توانایی را دارد که پوست صورت این افراد را نرم کرده و باعث شفافیت و درخشندگی آن شود.

۲- هندپیس اسکین اسکرابر (Derma F)

در اینجا، این دستگاه چندین عملکرد مانند هیدرو درمابراسیون، هیدرو میکرودرمابراسیون، هیدرو درمابراسیون فیشیال و هیدرو دیاموند درمابراسیون ارائه می دهد. از مهم ترین مزایای هیدروفیشیال این است که هیدروفیشیال یک روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن می باشد. همچنین تمامی افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از این روش بهره مند گردند. حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند. به علت لایه برداری که در ابتدای پروسه صورت می گیرد، مواد مغذی مورد استفاده به راحتی توسط پوست جذب می گردند و پوست به خوبی تغذیه می شود.

هیدرودرم صورت چه فوایدی دارد؟

به همین علت شما میتوانید برای روتین مراقبت پوستی خود بدون نیاز به اینکه مجبور باشید از کار یا برنامه‌های خود غافل شوید هیدرودرم صورت را انجام دهید. میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود. سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره به صورت وارداتی می باشد به همین دلیل قیمت آن متفاوت است و جهت کسب اطلاع از قیمت می توانید با فروشگاه دستگاه پزشکی ونوس اسکین تماس حاصل بفرمایید. گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند.

هیدروفیشیال سبب ایجاد قرمزی بیش از حد پوست (انبساط رگ‌های خونی در پوست) نمی‌شود. با توجه به این که در روش هیدروفیشیال از تخلیه مکشی (وکیوم) جهت خارج کردن چربی و آلودگی استفاده می‌شود، در زمان تخلیه التهابی ایجاد نمی‌شود. هیدرودرم صورت با انجام مراحل مخصوصی که در قسمت بالا به آنها اشاره شد باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست شده و در نتیجه آن را محکم میکند. سفت شدن پوست صورت به دلیل کوچک شدن اندازه منافذ باز رخ میدهد که باعث میشود پوست صورت جوان تر و شاداب تر به نظر برسد. HydraFacial با استفاده از مواد ضد چروک پوست را تغذیه و آبرسانی میکند.

معمولا کسانی که میخواهند برای حضور در یک مراسم خاص پوستی شفاف و لطیف تر داشته باشند یک جلسه درمانی برایشان کافی است. شاید در برخی از افراد که دارای پوست حساسی هستند پس از یک ساعت ، دچار قرمزی شوند اما جای نگران کننده ای نیست و عوارض های این دستگاه در تمام سطوح بدن بسیار کم است. یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هيدروفيشيال می باشد که یک شیوه درمانی است.

ژل هیدرودرمی

در نهایت هیدروفیشیال باعث افزایش طراوت و شادابی و همچنین روشن و درخشان‌تر شدن پوست می‌شود. اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است. با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد. با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند. اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند.

یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ایلیاطب تابان ضمانت کتبی محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این ویژگی ها وجود دارد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی با مشاوران شرکت ایلیاطب تابان تماس بگیرید. کارشناسان ایلیاطب تابان آمـاده ارائه خـدمات مشاوره ای به کلینیک های زیبایی و پزشکان محترم می باشند. خرید دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره باکیفیت کار چندان راحتی نیست، اما اگر شرکت های معتبری که این گونه محصولات را ارائه می دهند بشناسید خیال شما از بابت خرید و ضمانت محصول راحت می شود. شرکت ایلیاطب تابان در زمینه واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این زمینه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را تجهیز نموده است. تیم نوآوران سلامت با بیست سال تجربه فعالیت در تامین تجهیزات پزشکی و لوازم و مواد مصرفی کلینیکی ، تسهیل در خرید مطمئن و سریع با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را رسالت خود قرار داده است.

در واقع هیدرودرم صورت باعث کاهش چربی پوست از بین رفتن آکنه رفع بزرگی منافذ پوست صورت و درمان لکه‌های پوستی و خال میشود. شستشوی التراسونیک پوست به دلیل توانایی آن در بهبود گردش خون – راز درخشش پوست ، به طور گسترده در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی استفاده می شود. ارتعاشات با فرکانس بالا به طور موثری جوش های سرسیاه ، سلول های مرده پوست و خاک را از بین می برد و به پوست شما اجازه می دهد تا پاکیزگی خود را دوباره به دست آورد. همچنین به آرامی صورت شما را ماساژ می دهد ، بنابراین پوست شما می تواند خاصیت ارتجاعی خود را به دست آورد و بازسازی کلاژن را تقویت کند.