نکات آرایشی – چگونه در 30 روز جای آکنه را محو کنیم – پالمر…


وقتی صحبت از آکنه می شود، من در نوجو، سواری بسیار نرمی داشتم. گهگاه لکه های قرمز را تجربه می کردم، کمی کانسی، می زدم و کمی به آن فکر می کردم. با رفتن به دهه بیستم، داستان متفاوتی رقم خورد. آکنه کیستیک دردناک به صورت نواری روی گونه هایم ظاهر شد. به محض اینکه یک نقطه شروع به ته نشین شدن می کرد، یک نقطه جدید ظاهر می شود. من متوجه شدم که استرس منبع اصلی مشکل بود، بنابراین در سبک زندگی خود حاکم شدم تا به پوستم فضای تنفسی بدهم. 12 ماه پس از انجام این کار، توده های دردناک اکنون اندک بودند، اما من با علائم قرمز ناخوشایند و نواحی کوچکی از پوست نهفته که سعی کرده بودم آنها را در رگ فشار دهم، باقی مانده بودم.

در این مرحله، من تسلیم این باور شدم که این اسکارهای بعد از آکنه دائمی هستند و پوشاندن آنها با آرایش روزانه تنها آرامش من خواهد بود. به‌،وان یک نویسنده زیبایی، توجه به محصولات مراقبت از پوست طبیعت دوم است. با وجود لوسیون‌ها و معجون‌های بی‌شماری که به امید محو شدن جای زخم‌های قرمزم امتحان کرده بودم، چیزی به سرم نخورده بود. با این حال، خط Palmer’s Skin Success یک بازی را تغییر داد.

پالمرز Skin Success مراقبت از پوست ضد لکه های تیره نتایج اسکار آکنه قبل و بعد

پالمرز Skin Success مراقبت از پوست ضد لکه های تیره نتایج اسکار آکنه قبل و بعد

تصمیم گرفتم به دوره آزمایشی چهار هفته‌ای این برند متعهد شوم، زیرا می‌دانستم که هر چه بیشتر آن را بدهم، نتایج بهتری ،ب می‌کنم. هر روز صبح و شب، سرم اصلاح کننده لکه‌های تیره آن‌ها را با پشتکار روی صورتم می‌زدم، روی جای زخم‌هایم متمرکز می‌شدم، و سپس یک تکه کوچک از ، محو کننده‌شان. من مطمئناً تحت تأثیر قرار گرفتم که چگونه فونداسیون من بدون اختلال در بالای آن قرار می گیرد – تیک! و چگونه با وجود قدرت ،یبات فعال فرمول ها، پوست حساس من هیچ نشانه ای از تحریک را تجربه نکرد – کنه بزرگ! تا پایان ماه، از بهبود غیرقابل انکار رنگ اسکارهایم لذت بردم. آنها از رنگ قرمز گوجه ای تند به صورتی ملایم محو شده بودند. برای لمس، پوست من نرم و صاف بود – بی شباهت به اثرات یک صورت مجلل. این دو باهوش یکی از مواردی بود که می‌توان درباره آن در خانه نوشت.

این طیف برای درمان انواع دیگر تغییر رنگ پوست نیز طراحی شده است، از جمله آسیب های ناشی از نور خورشید، آسیب های پوستی و م،ما (شایع در دوران بارداری). من با کیمبرلی جیمز، مدیر پروژه و برند پالمر استرالیا در مورد نحوه کارکرد آن صحبت کردم. جیمز توضیح می‌دهد: «پیگمانتاسیون بیش از حد به دلیل تولید بیش از حد مل،ن اتفاق می‌افتد که در کنار هم جمع می‌شوند و به صورت لکه‌های تیره یا لکه‌هایی روی سطح پوست ظاهر می‌شوند. نکته شگفت‌انگیز در مورد طیف ضد لکه‌های تیره پوست Palmer’s Skin Success این است که در واقع در سطح سلولی برای کاهش و جلوگیری از هیپرپیگمانتاسیون عمل می‌کند. [acne scarring] شکل دیگری از تجمع مل،ن اضافی است. در حالی که ما به فرمول‌هایی عادت کرده‌ایم که نوید سفید ، پوست را می‌دهند، Skin Success عمیق‌تر برای هدف قرار دادن سطوح فردی مل،ن کار می‌کند و اثر روشن‌کننده‌ای روی پوست‌های تیره و همچنین روشن ایجاد می‌کند. بنابراین، این طیف برای همه رنگ ها و انواع پوست و همچنین بزرگسالان در هر سنی من، است.

پالمرز Skin Success مراقبت از پوست ضد لکه های تیره نتایج اسکار آکنه قبل و بعد

پالمرز Skin Success مراقبت از پوست ضد لکه های تیره نتایج اسکار آکنه قبل و بعد

اثربخشی محصولات به ،یبات قابل اعتماد آنها خلاصه می شود – “عصاره قارچ Songyi برای جلوگیری از تولید مل،ن در عمق پوست، نیاسینامید برای جلوگیری از ورود مل،ن اضافی به سطح پوست، و رتینول برای تشویق چرخش سلولی و لایه برداری سطح پوست. جیمز می گوید رنگدانه های موجود را حذف کنید. این سه نفر با هم اساساً پوست جدید و سالم تری را به جای پوست قدیمی تر و تغییر رنگ داده ایجاد می کنند بدون اینکه بر پوست سالم اطراف تأثیر بگذارند. جیمز پیشنهاد می‌کند که هر چه رنگدانه‌ها قدیمی‌تر باشند، به دلیل احتمال قرار گرفتن بیشتر در معرض نور خورشید، رفع آن بیشتر طول می‌کشد، با این حال، Skin Success بدون در نظر گرفتن این موضوع تأثیرگذار خواهد بود.

چه بقایای جوش های از بین رفته شما را سنگین کند یا خطوط ظریف ظاهری استایل شما را تنگ کند، خط Skin Success توسط پالمر ارزش دیدن دارد.

تصویر

،ید مجموعه موفقیت پوست پالمر:

سرم کم رنگ شدن نقطه موفقیت پوست پالمر

، محو شدن پوست Palmer’s Skin Success

موفقیت پوست پالمر شیر بدن را محو می کند

توسط:

تصویر

داستان از: هانا گی

عکاس: جوزف جی مدیا


منبع: https://makeuptips.di،al/post/189071903028