نکاتی که تیم ما در حین کار از راه دور به روش سختی یاد گرفت


یک لپ‌تاپ که یک تماس ویدیویی پر از همکاران را نشان می‌دهد.

پیدا ، کار ایده آل خود از ریتم خانه آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست.

وقتی لباس خواب جایگزین لباس‌های روزمره می‌شود، یخچال اکنون فقط یک پیاده‌روی با آن فاصله دارد و ماراتن‌های نتفلی، در تلویزیون پخش می‌شوند – کار از راه دور از خانه می‌تواند مانند یک رویا به نظر برسد.

سفارشات سرپناه در محل و اقامت در خانه فرهنگ کار را برای بسیاری از دفاتر کوچک و بزرگ تغییر داده است. برای برخی، کار از راه دور تنظیم ایده آل برای حدا،ر کارایی است. اما برای ا،ر ،، که به دفاتر خانگی تغییر کاربری داده‌اند، احتمالاً متوجه شده‌اید که این تعدیل سخت‌تر از آنچه انتظار داشتید است.

احتمالاً تعداد زیادی پست نکات کار از راه دور را خوانده اید. 10 نکته برای کار در خانه! کار از راه دور 101! این پست‌ها به احتمال زیاد مملو از نکات بسیار محکم و ضروری بودند، اما در حقیقت، انتقال موفقیت‌آمیز از یک محیط اداری به یک دفتر کار خانگی، مجموعه‌ای از آزمایش‌ها برای یادگیری بهترین موارد برای شماست…

درست همانطور که کارمندان خودمان در طول سال ها کشف کرده اند.

نکات کار از راه دور از کارمندان تمام وقت از راه دور یک تجارت کاملاً از راه دور.

از روز اول، FeedBlitz یک شرکت کاملاً از راه دور با کارمندان در سراسر کشور است که از طریق پورتال های آنلاین از مناطق زم، مختلف ارتباط برقرار می کند. بسیاری از محیط‌های اداری معمولی حضوری به موقعیت‌های راه دور خود منتقل شدند.

در حالی که همه آن‌ها وقت داشته‌اند تا گام‌های دوردست خود را از طریق آزمون و خطا بیابند، ما می‌د،م که شما ،وماً زمان کافی برای کشف کارهای خود را از کارهای عجیب و غریب در خانه ندارید. و بنابراین، ما از برخی از روسای بخش خود نظرسنجی کردیم تا بهترین راهنمایی یا ترفند شخصی آنها برای کار از راه دور داشته باشند:

جیمز، سرپرست پشتیب، مشتری، از راه دور به مدت 3 سال و نیم: استراحت کنید! مردم فکر می کنند که باید همیشه متمرکز و فوق العاده کارآمد باشند زیرا از خانه کار می کنند. من قطعا اولین بار که سوئیچ را انجام دادم. اما به طور جدی، در طول روز استراحت های کوچکی داشته باشید، درست مانند یک دفتر معمولی. این نه تنها تمرکز شما را افزایش می دهد، بلکه معلوم می شود که برای بهره وری بسیار خوب است.

هدر، کارگردان، کنترل از راه دور به مدت 7 سال و نیم: انتظارات و مرزهای روشنی را تعیین کنید با هم تیمی هایت و با دیگران در خانه (همسرتان، هم اتاقی‌ها، بچه‌ها، هر ،ی) درباره اینکه چه زم، باید تنها بم،د و چه زم، انعطاف‌پذیری بیشتری برای وقفه دارید. و در صورت امکان، سعی کنید آن زمان ها را نسبتاً ثابت نگه دارید. در ابتدا سخت خواهد بود، اما خیلی زود غافلگیر خواهید شد، هر ،ی در خانه یا آپارتمان شما یاد خواهد گرفت که بفهمد همه چیز برای خود کجاست. (شما تنها ،ی نیستید که می د،د کنترل از راه دور را کجا گذاشته اند!)

همچنین، تلاش را فراموش نکنید حداقل یک بار در روز کمی هوای تازه دریافت کنید. زندگی چیزهای بیشتری از ایستگاه کاری شما وجود دارد، و کمی نور خورشید می تواند یادآور خوبی باشد!

جنی، مدیر محتوا، از راه دور به مدت 4 سال و نیم: وقتی باید تمرکز جدی انجام دهم یا پیش نویس های دور اول را چکش کنم، خاموش ، همه اعلان ها و هشدار دادن به تیم من در حال رفتن به غار خود هستم به من کمک می کند تا تمرکز بدی داشته باشم. در یک دفتر کار آسان است که تابلویی نصب کنید یا دزدکی به گوشه ای ،ت بروید تا مزاحم نشوید، اما آنلاین…هیچ، نمی تواند شما را ببیند، و عجیب و گیج کننده است اگر افراد بدون هیچ کلمه ای از کانال های چت ناپدید شوند.

فیل، بنیانگذار + مدیر عامل، از راه دور برای 15+ سال: البته انتظارات خود را تعیین کنید و حد و مرزها را حفظ کنید – که اگر با بچه ها WFH باشید، می تواند سخت باشد! اما همچنین، من به آن اعتقاد دارم ایجاد فضایی برای کار و در حالت ایده آل ارزش داشتن دری را دارد که بتو،د آن را ببندید (به علاوه ،ر مالیات دفتر خانه ممکن است ناگهان امکان پذیر باشد). دفاتر خانگی نیز معمولاً ارگونومی ضعیفی دارند – میزهای فشرده، صندلی هایی که برای استفاده ای که اکنون به آنها می دهید، م،تورهایی که چشمان شما را خسته می کنند، نور ضعیف و غیره طراحی نشده اند.

اگر قرار است زیاد از راه دور کار کنید، به خصوص اگر مشکلات کمر و گردن دارید (یا به طور ناگه، دچار مشکل شده اید)، من نمی توانم بر اهمیت یک صندلی اداری قابل تنظیم با کیفیت خوب تاکید کنم. در حالی که ممکن است یک Herman Miller Aeron از بودجه شما خارج باشد (اما اگر می تو،د ارزشش را دارد)، یک صندلی من، بگیرید (و ببینید آیا کارفرما به شما اجازه می دهد آن را ،ج کنید یا نه، ممکن است باز هم ،ر شود) و یک صندلی خوب. میز با ارتفاع من،

مهمترین نکته از همه اینها: آنچه را که برای شما بهتر است بیابید.

100 سیستم مختلف و ،یب و امکان ایجاد یک روال کار از راه دور وجود دارد. آنچه برای یک شخص یا شرکت کار می کند ،وماً برای شخص بعدی کار نمی کند. امیدواریم این نکات به ایجاد ایده هایی در مورد اینکه چه چیزی به شما کمک می کند و چه چیزی نمی تواند کمک کند.

آیا ترفندهای تصادفی و منحصربه‌فرد برای از راه دور بودن را کشف کرده‌اید؟ ما دوست داریم در مورد آنها بشنویم – ما همیشه در حال آزمایش با سیستم ها و نکات جدید هستیم.

آیا آماده اید که قهرمان بازاریابی ایمیلی خود شوید؟ بیشتر بد،د آزمایشی رایگان ما و با ما در تماس باشید صفحه پشتیب، برای تماس با ما از طریق ایمیل، چت یا حتی تلفن. پشتیب، زنده از دوشنبه تا جمعه، 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شرقی در دسترس است.


منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/622235898/0/feedblitz/