نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن-روژ لب | آرایش

همچنین اگر بخواهید از پودر ناخن کاور معمولی استفاده کنید رنگ ناخن ها تقریبا به صورت طبیعی خواهد ماند. در صورت استفاده از پودر ناخن بهتر است ابتدا آن را روی یکی از انگشتان امتحان کنید در صورتی که حساسیتی رخ نداد روی ده انگشت کار را شروع کنید. در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید. منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد.

شیوه ی کاشـت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است و فقط تفاوت در مواد آنهاست. از انواع کاشت ناخن به روش ژله ای، می توان کاشت ژله ای کلاسیک را نام برد که با استفاده از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین به ساخت لایه ای شیشه ای و محکم در سطح ناخن ها اقدام می شود. پس از هربار ژل زدن بر سطح ناخن ها باید دست را در دستگاهی به نام UV قرار داد و در انتها به وسیله ماده کلینز، حالت چسبندگی آن را از بین برد. دوام این نوع از انواع کاشت ناخن در حدود دو هفته بوده و انجام آن در مناطقی با رطوبت بالا توصیه نمی شود. برای قرار دادن ناخن مصنوعی با انجام کاشت باید روی ناخن طبیعی را با سوهان های برقی خاص صاف و ریز کنند.

  • مدت زمان رایج هر جلسه آموزشی از یک ساعت و سی دقیقه تا سه ساعت متغیر است و تعداد جلسات آموزشی با توجه به مباحث آموزشی و دوره ثبت نامی هنرجو متفاوت می باشد.
  • در این مرحله با توجه به شکل و اندازه ناخن‎ها، قالب مناسب را انتخاب کنید و آنها را برای هر ناخن کنار بگذارید.
  • برای اینکه اسیدیته ناخن به مواد کاشت ناخن عادت کند، تا 2 الی 3 دفعه توصیه می شود که از پرایمر اسیدی استفاده کنید تا چربی ناخن مشتری تنظیم شود و از دفعات بعد می توانید از پرایمر های غیر اسیدی استفاده نمایید.
  • دراین مرحله شما با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه فرم نهایی روی ناخن را ایجاد می کنید.

مطمئن شوید که تمام نواحی اطراف ناخن به طور کامل خشک شده‌اند. مواد شیمیایی که برای کاشت و برداشتن ناخنهای مصنوعی استفاده می‌شوند، می‌توانند موجب سوزش پوست شوند. ممکن است علایمی مانند قرمز شدگی، جوش یا تاول را در اطراف ناخنهای خود مشاهده کنید.

کاشت ناخن کوتاه

برای این منظور از پاک کننده لاک استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ نوع روغن طبیعی و غیر طبیعی روی سطح ناخنها باقی نمانده است. به این ترتیب، مطمئن می‌شوید که چسب با کیفیت و ماندگاری بالا عمل خواهد کرد. کاشت ناخن با لامپهای فرا بنفش در سالنهای زیبایی ناخن گزارش نشده است، بلکه مورد گزارش شده‌ای از ابتلای مانیکوریستهایی که تمام طول روز را در اطراف این نور فعالیت می‌کنند، وجود ندارد. کاشت ناخن اکلیلی زیرمجموعه کاشت پودری است و تنها تفاوت آن در نوع پودری که انتخاب می‌کنید، می‌باشد.

کاشت ناخن با تیپ

یکی از مبتلایان که در سلامت کامل به سر می برده، به دنبال 8 جلسه ترمیم کاشت ناخن در طول یک سال و نفر دوم که 7 سال بزرگ تر است، بعد از 360 جلسه مبتلا شده است. گرچه متخصصان سرطان شناسی هنوز هم نمی توانند قطعا ارتباطی بین کاشت ناخن و سرطان اعلام کنند، ولی توصیه می کنند تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، مرتب زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند. ممکن است به مرور زمان مواد مورد استفاده نازک شوند که این مورد هم می‌تواند ناشی از مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده باشد و یا قلموی‌ کار خوب به لیکویید آغشته نشده که در نهایت پودر به خوبی خیس شده و جذب صدف شود. ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه های لوازم آرایش و داروخانه ها عرضه می شود (ناخن قالبی). مانیکور کردن ناخن های کوتاه بسیار ساده تر از ناخن های بلند است زیرا نیاز به زمان و تلاش کمتری دارد. 2-برای ناخن های کاشت استفاده از استون و پد لاک پاک کن آن هم به صورت مکرر،در اصل مرگ کاشت ناخن را به همراه دارد.

آموزش کاشت ناخن در منزل

برای این کار ، به استون 100 درصد ، سوهان ناخن و بافر و پولیش نیاز دارید. اگر ناخن ها عفونت کنند باید فرد از آنتی بیوتیک ها استفاده نماید و اگر جرم به وجود بیاید، باید جرم ها برداشته شوند. اگر ناخن از سطح جدا شده باشد برای درمان مجله خبری میکاپ ناخن باید از جا در آورده شود. مقداری کرم مرطوب کننده روی ناخنهای خود اعمال کنید، به ویژه پس از این که انگشتان خود را در استون قرار دادید. پیش از آن که دستان خود را زیر نور قرار دهید، مقدار زیادی ضد آفتاب استفاده کنید.