نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن-روژ لب | آرایش

کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. ۳ ماه پس از کاشت، به شخص کاربلد مراجعه تا برای رسیدن هوا به ناخن، مدت کوتاهی آن را از روی ناخن طبیعی شما بردارد. عقب زن یا پوشر یکی از ابزارهای کاشت ناخن است که برای عقب زدن پوست ها و کوتیکول های روی ناخن استفاده می شود. عقب زن دو سر دارد که از یک سمت برای عقب زن پوست ها و از سر دیگر برای برداشتن کوتیکول ها و یا تمیز کردن زیر ناخن استفاده می شود. عقب زن در ۲ نوع فلزی و چوبی (یکبار مصرف) در بازار موجود می باشد. این روش سوهان کشی طولانی مدت دارد و معمولا یک الی دو ساعت زمان نیاز دارد تا کاشت شما تمام شود ولی در نهایت نتیجه عالی خواهد داشت.

  • پس از کاشت با این روش، نباید زیاد از آب‌ استفاده کنید و تا جایی که می‌­توانید تا روز اول بعد از کاشت، ظرف نشویید و حمام نروید چرا که تماس زیاد با آب، پس از کاشت ناخن قالبی، احتمال مبتلا شدن به قارچ را افزایش خواهد داد.
  • تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود.
  • 3- طراحی رنگارنگ ناخن ها جلوه زیبا و شادابی به ناخن ها می دهد.
  • مواد شیمیایی که برای کاشت و برداشتن ناخنهای مصنوعی استفاده می‌شوند، می‌توانند موجب سوزش پوست شوند.
  • در سالن زیبایی ارغوان تمامی خدمات زیبایی به صورت حرفه ای ارائه می گردد، میکروبیدینگ ابرو و دیگر خدمات در سالن ارغوان به صورت حرفه ای آموزش نیز داده می شود.

در ادامه فرایند استفاده از ناخنهای مصنوعی را مرحله به مرحله شرح می‌دهیم. توجه کنید که نور فرابنفش می‌تواند موجب آسیب به پوست، از قبیل چین و چروکها و لکه‌های پیری شود. همچنین، قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض نور فرابنفش می‌تواند یکی از عوامل سرطان پوست باشد. ولی کاشت ژل نسبت به پودر یه مقدار دوام و استحکام پائین تری داره. برای کاشت ناخن هر کدوم از کاشت ها مزایا و معایب خودش و داره. این نوع کاشت زیر مجموعه کاشت ژل است و تنها تفاوت آن‌ها جایگذاری فیبر به جای تیپ می‌باشد.

این کار را می‌توان دو تا سه بار تکرار کرد و بعد یک لایه تاپ کت زد. برخی ناخن‌ها دچار مشکل هستند یا به صورت مادرزادی ناقص‌اند که بر زیبایی پا تأثیر می‌گذارند. در این موارد یا برای زیباتر کردن ناخن‌ها می‌توان از تیپ‌گذاری استفاده کرد. برخی اوقات فقط شست پا تیپ‌گذاری می‌شود و بقیه ناخن‌ها فقط موادگذاری می‌شوند. توصیه می‌کنیم که تیپ‌های پا را کاملاً کوتاه کنید؛ زیرا احتمال شکسته شدن زیادی وجود دارد.

لمینیت ناخن یا لاک جلیش ( ژلیش )

هر دوی این کاشت زیرمجموعه کاشت فایبر گلاس می‌باشند و قدمت زیادی نسبت به انواع دیگر کاشت‌ها دارند. مگر این که شخص غسل و وضو را به صورت جبیره انجام بدهد که در این صورت و ضو و غسلش صحیح است و کیفیت غسل و و ضو جبیره در رساله عملیه ذکر شده به آنجا مراجعه شود و چون خود ناخن جبیره است دست تر روی جبیره کشیده می‌شود. کاشت ناخن پودری یکی از رایج‌ترین روشها برای کاشت ناخن هست که در این روش از مواد کامپوزیت اکریلیک که حالت پودری داره برای کاشت ناخن استفاده میشه. کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتیاج به سوهان کشی دارد، این نوع کاشت برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود.

خیر، برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به هیچ گونه مدرک تحصیلی ندارید. در ابتدا سطح کاشت را برای از بین بردن چربی های اضافه بافر بزنید.

معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند توصیه می‌شود. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد، به سوهان‌کشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد می‌کند. در یک دوره فشرده امکان رفع اشکال برای یک مربی سخت است، بنابراین باید مجله خبری میکاپ به یک مربی حق داد که نتواند برای همه هنرجویان خود رفع اشکال کند، از این رو بهتر است که از حضور یک دستیار برا ی کمک به هنرجویان استفاده کرد. یک دستیار می تواند به جای یک مربی به تمام سوالات شما در خصوص مانیکور ناخن، زیرسازی، موادگذاری و سایر مراحل پاسخ بدهد.

در انواع کاشت ناخن به روش اکلیلی می توان از مرمریت استفاده نمود که از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند. این شیوه از انواع کاشت ناخن از زیرمجموعه های کاشت ناخن پودری می باشد. این یک طراحی کاشت ناخن دخترانه بسیار زیبا برای فصل تابستان می باشد. 9- یکی از زیبا ترین طراحی های کاشت ناخن دخترانه قرینه نبودن طراحی کاشت ناخن های دو دست می باشد. در بسیاری از سالن های آرایشگری یا آموزشگاه هایی که تدریس دوره های کاشت ناخن را انجام می دهند، هنرجو مجبور به خرید تجهیزات یا مواد از خود آموزشگاه می باشد.

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن هنرجویان را به خود مشغول می کند این است کدامیک از دوره ها برای آنها مناسب بوده ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که شما با نیازهای خود بیشتر از هرکسی آشنا هستید و می دانید کدام یک از دوره ها می توانند برای شما مفید باشند. بنابراین اگر مبتدی هستید بهتر است که از دوره های ابتدایی برای آموزش شروع کنید و پس از تمرین و تکرار زیاد سراغ دوره های پیشرفته بروید، چراکه یادگیری تنها با تمرین و تکرار به وجود می آید. حال در این بین برخی از افراد وجود دارند که تنها به کلاس های رفع اشکال نیاز دارند که این افراد می توانند تنها با گذراندن دوره های مربوطه تجربه خود را بالا ببرند. برخی از ناخن کارها با ثبت نام در دوره های طراحی قصد دارند تا تمامی طراحی های جذاب و مدرن را یاد بگیرند. در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد.

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی

شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. شما می توانید پس از اتمام دوره کاشت ناخن مبتدی سراغ دوره پیشرفته بروید. در این دوره مباحثی تدریس می شود که شما می توانید با یادگیری آنها به طور کامل به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید.

زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند. همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند. به طور مثال کاشت ژله ای ناخن در مناطق شرجی ماندگاری بیشتری دارد. اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید. وقتی که مواد کاشت ناخن از خود ناخن به هر دلیلی جدا شده یا فاصله بگیرد و چسبندگی خود را از دست داده باشد اصطلاحا می گوییم که ناخن، هوا گرفته است.