میثم عطر آرایشی آرایش لب رژ لب جامد

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، انواع رژ لب اصل و اورجینال برندهای مختلفی نظیر اسنس، این لی، بلور دیزاین، بورژوا، دوسه، شون، فارماسی، کالیستا، گلدن رز، مای و… زمانی که درباره آرایش و لوازم آرایشی صحبت می کنیم، بسیار هوشیارانه عمل کنید. چرا که باید اولویت شما، مراقبت از پوست و حفظ سلامتی آن باشد. هم چنین تنوع رژ لب های مخملی موجود در بازار، انتخاب را دشوار کرده است. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مارک رژ لب مخملی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آسان تر تصمیم بگیرید.

  • ماندگاری بالای رژ لب ها به خصوص برای استفاده در مهمانی اهمیت زیادی دارد و بهترین برندهای ایران و بین المللی چنین محصولی را در فهرست تولیداتشان دارند.
  • پس از خوردن غذا و نوشیدن انواع نوشیدنی، تا حدودی از براقیت رژ لب کاسته می شود.
  • مادامون در راستای خریداری با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

رژ لب های این برند جزو محبوب ترین رژ لب ها در میان زنانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند. رژ لب دوسه دارای بافتی مات و نرم است که جلوه ای خیره کننده را به لب های تان می بخشد. این محصول لب های تان را خشک نمی کند و علاوه بر خاصیت آبرسانی، لب را برجسته می کند. این رژ لب‌ها شباهت بسیاری به خط لب‌ها دارند اما با آن‌ها متفاوتند.

این نوع رژ لب تنوع بسیار زیادی در رنگ و حالت دارد که این مسئله موجب می‌شود، همه خانم ها بتوانند مطابق با سلیقه و پوست شان، رژ لب خود را پیدا کنند. • از رژ لب‌هایی استفاده کنید که با رنگ پوست شما همخوانی دارد. حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. بسیاری افراد نگران پوسته پوسته شدن لب‌های خود پس از استفاده از این نوع رژ لب هستند اما جالب است بدانید اگر از برندهای معتبر این محصول را تهیه کنید نه تنها بر روی لب پوسته پوسته نمی‌شود، بلکه آن را آبرسانی نیز می‌کند.

این فروشگاه سرانجام در آذر 98 از وب سایت رسمی خود رونمایی کرد و از آن سال تاکنون محصولات خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان و همراهان همیشگی خود عرضه میکند. این برندها در رقابت با سایر برندها از نظر کیفیت و ماندگاری در بالاترین رتبه‌ها قرار دارند. این رژ لب نوع دیگری است که دارای ساختاری مشابه مداد لب هستند اما نوکی کلفت تر دارند. این رژها همچنین دارای بافتی نرم و سبک همراه با رنگدانه بالا هستند.

رژ لب های براق و مایع که باعث حجیم تر دیده شدن لب ها می شوند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی مادام فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. استفاده از رژلب آرایش صورت شما را تکمیل می‌کند و باعث می‌شود در موقعیت‌های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید. رنگ‌های رژ لب پر رنگ‌ مانند قرمز می‌‌تواند به شما احساس اعتماد به نفس بیشتری دهد و از آنجایی که استفاده از رژ لب به عنوان بخشی از مهم‌ترین مراحل آرایش ا‌ست، بلافاصله پس از استفاده احساس جذابیت را در شما ایجاد می‌شود. استفاده روزانه از رژ لب و تمدید آن بیش از 10 بار در روز برای لب مضر است زیرا باعث تجمع سرب روی لب می شود.

برند دیور (Dior)

برای بهترین تجربه در سایت ما، باید جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین خانومی می باشد. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

رژلب مایع 24 ساعته بدون سرب استاتیرا

با توجه به تقاضای بالا برای خرید، رژ لب ها در انواع مختلفی تولید می شود که البته خرید رژ لب جامد و خرید رژ لب مایع طرفداران بیشتری دارد. برند فرانسوی لورال در تولید و توزیع باکیفیت ترین لوازم آرایشی شهرت دارد. اما تنوع رنگ‌ها و مدل‌های مختلف این برند اهمیت بیشتری در جلب توجه خانم‌ها دارد. رژ لب مدادی، آخرین نوع رژ لب در لیست 20 گانه، رژ لب مدادی معروف به مداد رنگی است. بنابراین با همراه داشتن یک رژ مدادی دیگر نیازی به سایر محصولات آرایش لب نخواهید داشت.

یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود. رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم. رژ لب جامد برند این لی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در رنگ هایی بسیار زیبا و متنوع در کارخانه های داخل کشور تولید و به بازار عرضه می شود.