میثم عطر آرایشی آرایش لب رژ لب جامد-روژ لب | آرایش

رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. اگر می‌خواهید در روز عروسی‌تان از غذا خوردن و بوسیدن داماد لذت ببرید و در طول مراسم عروسی، نگران پاک شدن رژلب و تمدید آن نباشید، رژلب‌های مایع با ماندگاری بالا بهترین انتخاب برای رژلب عروس خواهند بود. این محصول آرایشی را در انواع و رنگ‌های مختلف در بازار می‌توانید بیابید.

  • رژلب‌های استیکی و متداول را که همه می‌شناسیم، مدل‌های مدادی همچون یک مداد با سر پهن هستند و رژلب‌های پالتی نیز مانند سایه چشم در یک پالت ارائه می‌شوند.
  • دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و …
  • این محصول با کیفیت و رنگدهی فوق العاده ای که دارد، متناسب با سلایق و سبک های آرایشی مختلف می باشد.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سوراو فقط با ذکر منبع و آدرس لینک سوراو مجاز است. قبل از خرید حتماً به مدت‌زمان ماندگاری، تاریخ انقضا، فرمولاسیون و حساسیت‌زا نبودن رژلب توجه کنید. رژ جامد لاکچری با پایه کاملاً گیاهی، موندگاری بسیار طولانی داره و ضد حساسیت هستش. بهتر است که قبل از زدن رژلب، لب های خود را با کرم لب آبرسانی کرده و از خط لب برای تنظیم خطوط و منظم استفاده کردن از رژلب استفاده کنید.

رژ لب جامد کاپریس مدل رژ آمور Q18

رژ لب جامد دارای لوسیون، ویتامین، روغن، رنگ‌دانه و مواد ضدآفتاب می باشد که برای لب ها گزینه بسیار مناسبی است. برای استفاده از این محصول در مجالس مهم می‌توانید مدل 24 ساعته را انتخاب کنید که دوام بسیار بالایی دارد. این مدل برای خانم‌هایی که لب‌های نازک دارند بسیار مناسب و کاربردی است.

رژ لب جامد فارماسی True Color وزن 4 گرم

مجله خبری میکاپ های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند. رژلب یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که لیست لوازم آرایش عروس هم ضروری می باشد. این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود. تاریخچه استفاده از رژلب به 5000 سال پیش برمی گردد که سومریان سنگ های قیمتی را خرد می کردند و از آن برای تزئین لب و چشمان خود استفاده می کردند. اولین رژلب ها از گل و گیاهان، موم و روغن ها معطر درست می شد و برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد به کار می رفت.

مدل‌های براق و نیمه براق برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری معمولی دارند که به راحتی با استفاده از شوینده‌های مخصوص پاک می‌شوند. بدیهی است که پیشنهادات شما عزیزان، ما را جهت ارائه خدمات بهتر به شما سروران گرامی کمک می نماید همچنین اگر برندهای خاصی مدنظر شما عزیزان می باشد اعلام فرمایید تا به محصولات ارائه شده در سایت بیفزاییم. استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب ها می شود پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید. استفاده از رژ لب آرایش صورت شما را تکمیل کرده و باعث می شود در موقعیت های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید.

در نتیجه از پوست لب در برابر اشعه های مضر فرابنفش، آلودگی های محیطی، گرما و سرمای شدید مراقبت می کند. در عین حال از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها نیز جلوگیری می کند. سهولت در استفاده و جابجایی یکی از عوامل محبوبیت این مدل می باشد.