معرفی انواع پانل های کناف ساخت و ساز خشک گروه دکور بعد چهارم | panelgachikanaf

معرفی انواع پانل های کناف ساخت و ساز خشک گروه دکور بعد چهارم | panelgachikanaf

در هنگام تهیه کناف (نوعی سقف کاذب) از مخلوط گچ و همچنین هوا به صورت کاملا فشرده در بین دو سطح مقوایی نیز استفاده می شود که از این طریق به سبک تر و استحکام بیشتر پنل ها کمک http://panelgachikanaf.com فراوانی خواهد شد. برای خرید گچ برگ از شما چطور باید اقدام کنم؟ امکان سفارش از طریق سایت وجود نداره؟توضیحاتی هم درمورد قیمت بفرمایید. صفحات روکش داری هستند گچ ان ها حاوی فایبرگلاس و مواد مقاوم در برابر رطوبت بوده و مقوای آن با مواد مقاوم در برابر رطوبت پوشیده شده است. صفحات روکش داری هستند که گچ آنها حاوی الیاف فایبر گلاس میباشد که صفحات روکش دار را در برابر آتش مقاوم میسازد.

  • باتوجه دور ریز بسیار کم این مصالح، می توان سطح های زیادی را با کمترین مصرف مصالح، کناف کرد و به دلیل ضخامت کم دیوارها در اجرای کناف، سطح مفید زیر بنای ساختمان افزایش می یابد.
  • خرید ورق کناف ایران با قیمت کارخانه و تحویل در کمترین زمان کاری از مزایای فروشگاه سایت پرشین کناف می باشد.
  • حروف M و R مخفف واژه Moisture Resistance به معنای مقاوم در برابر رطوبت است.
  • قیمت محصولات کناف ایران تقریبا مشخص و سراسری است و حداقل ۱ ماه و حداکثر ۶ ماه قیمت‌های آن بسته به نوسان بازار تغییر می‌کند اما در برندهای کناف متفرقه بر طبق روز تغییر قیمت دارند.

رنگ نارنجی پوشش این پانل گچی به صورت کامل آن را از دیگر محصولات کناف جدا می کند . این گچ برگها برای استخر، سرویسهای بهداشتی، ومناطق کنار ساحلی پر کاربرد می باشند و ابعاد این ورقهای گچی 2 و 40در 1 و 20 و ضخامت 12.5 میلی متر در بازار مصرفی به فروش می رسند. برند آخرین فاکتوری است که می‌تواند قیمت گچ برگ را تحت تاثیر قرار دهد. گچ برگ در انواع مدل‌های معمولی، مقاوم در برابر رطوبت و حرارت تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند؛ در نتیجه شما باید متناسب با محیط گچ برگ مناسب و کاربردی را انتخاب کنید. ویژگی های عایق گچ برگ کناف یا قالب های مورد استفاده در ساختمان ها بهبود می یابد.

لیست های شامل این محصول

بهتر است بدانید ضخامت های مختلف کناف کاربرد های متفاوتی دارند و نمیشود از هر کدام به جای هم استفاده کرد. این پانل ها نیز همانند قبلی در اجرای قوس ها قابل استفاده است و در اجرای دیوارها یا سقف های کاذب ساده بکار برده نمی شود. رنگ صفحات گچی ضد حریق صورتی بوده با مهر کناف به رنگ قرمز پشت آن چاپ شده است.

سقف کاذب

شرکت کناف ایران معروف ترین شرکت تولید پانل گچی در ایران است، ورق کناف ایران باکیفیت ترین کناف شناخته شده و تقاضای آن نسبت به سایرمحصولات مشابه شرکت های دیگر بالاتر است. برای تهیه لیست قیمت پانل گچی کناف، پانل سیمانی، پروفیل کناف، پیچ ، بتونه و تمامی ملزومات کناف از طریق واتساپ یا با شماره درج شده در سایت اقدام نمایید. بتونه کاری آکوا پانل نیز با مواد و اجرایی متفاوت ( نسبت به پانل های گچی کناف ) انجام میشود که برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه میشود دستور العمل فنی پانل های سیمانی شرکت کناف ایران بررسی و مطالعه گردد. پانل روکش دار گچی از محصولات پر فروش در صنعت ساختمان می باشد این محصول عمدتا از گچ فشرده و روکش کاغذ درست شده است. به دلیل سبکی هزینه پایین و نصب آسان بسیار گسترده شده و رتبه یک بین تمامی سقف های کاذب را به خود اختصاص داده است.

هدف کاربری پانل سیمانی در نماهای خارجی دیوار و سقف­ها نیز در مکان های با رطوبت بالا استفاده می­گردد. در سقف ها و دیوار های ساخته شده از کناف به راحتی می­توان انواع تاسیسات مکانیکی و الکتریکی (نور پردازی) اجرا کرد. استفاده از پانل گچی علاوه بر مزایای فراوانی که دارد اگر به طور صحیح اجرا نشود بعد ها مشکلاتی به همراه خواهد داشت، در این مقاله علاوه بر مزایا، معایب استفاده نا صحیح آن نیز بیان خواهیم کرد. دیوارهای وال اسپید با فراهم آوردن امکان اجرای انواع پوشش های صنعتی و سنتی در مرحله ی نازک کاری، گزینه‌های متنوعی پیش روی کارفرمایان عزیز قرار داده است. امروزه یکی از اصلی ترین متریال ساخت و سازهای مسکونی و فضاهای تجاری و حتی ورزشی محسوب می شود.