معجزه مزووایت کرم پودر دائمی برای سفید شدن پوست !-روژ لب | آرایش

خدمات ما شامل برگزاری دوره هایی همچونآموزش مزووایت، آموزش پاکسازی پوست و غیره می باشد. کرم پودر وارد لایه‌های سطحی پوست می‌شود و همچنین تاثیر مستقیمی بر لایه‌های عمیق پوست ندارد در نتیجه این امر باعث می‌شود که پوست آسیب نبیند و پوست صورت کاملا سالم بماند. ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است. یکی از بهترین کرم پودر های دائم موجود کرم پدر دائم ماتریژن متوسط است که ایده آل برای افرادی با تن پوستی متوسط می‌باشد .

این افزایش تولید رنگدانه، در پوست‌های سبزه و تیره بیشتر اتفاق می‌افتد. وقتی رنگدانه‌ها در یک نقطه تجمع پیدا می‌کنند، لک‌های پوستی به وجود می‌آید که از بین بردن آن‌ها زمان زیادی می‌خواهد. این آرایش معمولاً ترکیبی از ۲ تا ۳ کرم پایه آرایشی است که متخصص زیبایی آن‌ها را با هم مخلوط کرده تا برای هر مشتری یک رنگ سفارشی ایجاد کند. این روش شبیه خال‌کوبی است با این تفاوت که این بار تمام صورت شما را می‌پوشاند. تصور کنید دیگر لازم نباشد کرم پودر استفاده‌ کنید، و بدون آن پوستی صاف، شفاف و روشن داشته‌ باشید. مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین سالهاست که در زمینه اجرای تمامی روش های جوانسازی پوست تجربه فراوانی دارند.

  • در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود.
  • این روش درمانی باعث ایجاد حباب های فعالی می شود که حاوی یک فرمول مخصوص برای تحریک پوست برای ترمیم زیبایی ، انرژی و سلامت است .
  • کرم پودر وارد لایه‌های سطحی پوست می‌شود و همچنین تاثیر مستقیمی بر لایه‌های عمیق پوست ندارد در نتیجه این امر باعث می‌شود که پوست آسیب نبیند و پوست صورت کاملا سالم بماند.
  • دوام این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و در این بازه‌ی حداکثر ۸ ماهه دیگر از استفاده از کرم پودر راحت خواهید بود.

۱- بروز مشکلات پوستی خفیف و بعضا شدید به دلیل به کارگیری رنگ‌های حاوی فلزات سنگین همچون کادمیوم، زینگ، آهن و جیوه. بالا رفتن این عناصر در لایه‌های زیرین پوست می‌تواند برای پوست بسیار سمی و خطرناک ‌باشد. یکی دیگر از مزایای که می‌توان به آن اشاره نمود کاهش میزان ملاتونین سازی در زیر پوست است و همچنین این عمل کمک می‌کند به از بین رفتن چین و چروک های پوست. ال ای دی زرد نوری شفابخش است که در لایه های پوست عمیق نفوذ می کند و باعث جوان سازی ، ترمیم سلول و افزایش گردش خون می شود. همچنین باعث تحریک فعالیت لنفاوی می شود که آن را به یک درمان عالی تبدیل میکند. لاغری و محکم کردن – فسفولیپیدها یکی از اجزای اصلی لایه های پوست بوده که با افزایش تراکم لایه ، استفاده از درمان های کربوکسی اثر لاغری و محکم کننده خواهد داشت .

تزریق کرم پودر دائم و ماندگاری آن روی صورت

در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند. این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال ۲۰۱۳ بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد. کرم پودر دائم ترکیباتی دارد که حاوی مواد تقویتی پوست، با عوارض کمتر و تأثیر پوشانندگی ضعیف‌تر نسبت به مزووایت می‌باشد.

کرم پودر دائم چقدر در روشن شدن پوست تاثیر دارد؟

ال ای دی سبز دارای خاصیت آرام بخش است و در کاهش ملاسما و سایر تغییر رنگ پوست موثر است. تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد. از سوی دیگر لازم است بداید که این کرم پودرها برای پوست های مختلف تولید نمی شود، لذا ممکن است به دلیل ناسازگاری، پوست بسیاری از افراد به آن حساسیت نشان دهد. مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد. همچنین در صورتی که این کار توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام شود، منجر به تغییر رنگ پوست می‌شود.

مراقبت های بعد از کرم پودر دائم

در مورد این کهکرم پودر دائم چیستباید گفت که یک روش درمانی است که از میکرونیدلینگ برای تاتو کردن کرم روی پوست به عنوان نوعی آرایش نیمه دائمی استفاده می‌کنند. بنابراین لک‌ها را پنهان کرده و پوستی صاف و لطیف را به شما می‌دهد. BB Glow یا مجله خبری میکاپی یکی از جدیدترین ابداعات زیبایی ضدپیری کره جنوبی است.

با یک تلفن ساده و یا مراجعه حضوری می تونین مشاوره و راهنمایی دریافت کنین. پزشکان مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین، با توجه به سبک زندگی، مصرف دارو، بارداری و شیردهی، نتایج آزمایشات خون (در صورت لزوم)، نوع پوست و موارد دیگر، بهترین روش های جوانسازی بی ضرر و سریع را برای شما توصیه خواهند کرد. آرایشگاه ها تبلیغات زیادی درباره این کرم پودرها می کنند اما درباره ی عوارض خیلی کم حرف می زنند. این دارو فقط باید به شکل استعمال خارجی و موضعی مورد استفاده قرار بگیرد و به هیچ‌وجه مانند مواد بوتاکس قابل تزریق زیر پوست نیست.