مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی-روژ لب | آرایش

دوست عزیز، به جای تزریق کرم پودر دایمی در آرایشگاه ها و مراکز غیر معتبر، ابتدا نزد بهترین متخصص زیبایی ویزیت شوید. فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند. پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند. به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه.

  • در واقع با توجه به نوع پوست، از پاک کننده هایی برای زدودن چربی از روی پوست شما استفاده می نمایند.
  • در مطلب زیر، به تک تک سوالات متداول شما درباره کرم پودر دائمی پاسخ دادیم.
  • خدمات ما شامل برگزاری دوره هایی همچونآموزش مزووایت، آموزش پاکسازی پوست و غیره می باشد.
  • این ترکیبات اگر وارد پوست شود باعث ایجاد استرس اکسیداتیو و تولید رادیکال‌های آزاد شده که به پوست آسیب زیادی می‌زند.
  • همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند.

ترکیبات سرم تقویتی به کمک سوزن های ریز نانو به پوست شما منتقل و تزریق انجام خواهد شد. کرم پودر دائم یکی از روش های نوین جوانسازی پوست هست که بدون اما و اگر نبوده. در مطلب زیر، به تک تک سوالات متداول شما درباره کرم پودر دائمی پاسخ دادیم. یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است در اثر انجام آن در مراکز غیر مجاز و توسط افراد غیرمتخصص انجام شود، تغییر رنگ پوست است که دو هفته پس از انجام آن، خود را نشان می‌دهد. یک پیگمنتر حرفه‌ای می‌تواند این مشکل را پیش‌بینی و با استفاده از رنگ‌های خنثی‌کننده و مکمل، از این عارضه جلوگیری کند. اگر فشار دست پیگمنتر کمی زیاد باشد می‌تواند باعث ایجاد گوشت اضافه به خصوص در افرادی با پوست حساس شود.

اما وقتی پوست به کرم پودر همیشگی یا مزو وایت حساسیت نشان دهد، این التهاب و ورم کل صورت را درگیر می‌کند و با صرف هزینه‌های گزاف و زمان زیاد پوست به حالت طبیعی برمی‌گردد. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند. این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند. این نکته رو هم بگم که خود فیس آپ 5 تا هد مخصوص انواع پوست داره و جزو روش های بسیار ملایم و خوش رفتار با پوست و در عین حال فوق العاده موثره.

سلامت نیوز

خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند. به علاوه، نوع واکنش و سازگاری پوست ما با این ترکیبات مسئله بسیار مهمی هست. تمامی مطالب سایت سفیر زیبایی از مقالات معتبر و مورد تایید پزشکان سرتاسر دنیا ترجمه و جمع آوری شده است اما به دلیل متفاوت بودن شرایط افراد ممکن است برای مجله خبری میکاپ شما مناسب نباشد. دوام این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و در این بازه‌ی حداکثر ۸ ماهه دیگر از استفاده از کرم پودر راحت خواهید بود. ۶- ایجاد لک، خونریزی، زائده‌های پوستی ،ناصافی و التهاب پوستی به سبب اعمال فشار زیاد و بیش از حد معمول به دستگاه و ورود سوزن به مناطق عمقی تر پوست. و بدون استفاده از محصولات آرایشی معمول حالتی از پیش آرایش شده به پوست دهد.

مواد و ترکیبات کرم پودر دایمی به کمک این سوزن ها وارد لایه سطحی پوست شما میشن. در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد. تحریک اپیدرم و افزایش تولید رنگدانه در پوست و ایجاد لک، حساسیت و آلرژی، زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی از عواض کرم پودر دائم صورت هستند. همان‌طور که گفتیم، عوارض کرم پودر دائم صورت به دلیل حضور فلزت سنگین آشکار می‌شود. اگر غلظت این عناصر در کرم پودر زیاد شود، کرم پودر تبدیل به ماده‌ای سمی برای پوست می‌شود و در دراز مدت باعث مشکلات زیادی خواهد شد.

مشکلات استفاده از BB Cream با میکرونیدل چیست؟

چرا که پوست می تواند در شاداب و جوان نشان دادن چهره تاثیر زیادی داشته باشد. از این رو خانم ها برای رسیدن به این هدف خود، دست به کارهای مختلفی می زنند. خوشبختانه روش های مختلفی برای رسیدن به پوستی یکدست وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، اما پوشش های موقتی مانند استفاده از کرم پودرهای مرغوب، می تواند در لحظه خانم ها را به پوستی زیبا برساند. اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند. چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید.

تاریخچه مزووایت:

بیشترین عوارض آن نیز مربوط می‌شود به ترکیبات غیر قابل تجزیه‌ای در مواد آن که بر روی صورت تزریق می‌شود؛ زیرا این مواد می‌توانند عوارض جانبی زیادی ایجاد کنند و همچنین خطر ابتلا به آلرژی و درماتیت تماسی را افزایش دهند. برخی از فرمول‌های مورد استفاده در کرم پودر دائمی، حاوی 44 ماده هستند که اغلب آن‌ها به دلیل داشتن اثرات نامطلوبشان بر روی پوست بسیار شناخته شده‌اند. معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم. همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد. به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد.

شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد. در مقاله زیر دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو، به عوارض و معایب این روش می‌پردازد. هر سوالی در مورد دوره آموزش کرم پودر دائم دارید با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم. بله بعد از طی دوره آموزش کرم پودر دائم و دریافت مدرک خودتون میتونید در سالنتون شروع به فعالیت کنید.