مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی-روژ لب | آرایش

سرم BB حاوی مواد ضد پیری، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هاست که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های نانو، به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌شود و کمک می‌کند تا پوست برای مدت‌زمان طولانی بهتر به نظر برسد. فقط یک متخصص پوست کاربلد می تواند شرایط و حساسیت های احتمالی پوستی شما را از نظر پزشکی به دقت بررسی کرده و ترکیب مناسب پوستتان را پیشنهاد دهد. حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند. مراقبت‌های بعد از کرم پودر دائم، موارد دشوار و عجیبی نیستند؛ فقط باید به طور مداوم از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید؛ البته آبرسانی و مرطوب کردن پوست با استفاده از محصولات تخصصی و متناسب با نوع پوستتان را هم نباید پشت گوش بیاندازید. از جدی‌ترین عوارض روش مزووایت این است که پوست صورت شما با مواد کرم پودر دائم همانند یک جسم خارجی برخورد کرده و واکنش پوست به این مواد موجب بروز مشکلات پوستی جدی در پوست صورت شود. دلیل دیگری که مهم ترین مشکل این فرآیند درمانی در نظر گرفته می شود ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت این رنگدانه های سفید است.

  • بعد از اینکه زیباسازی پوست با مزووایت را نزد یک پزشک حاذق انجام دادید باید مراقبت‌هایی را داشته باشید.
  • همچنین باعث کاهش لایه زیر جلدی می شود که معمولاً به صورت کیسه های زیر چشم یا توده روی صورت ظاهر می شود.
  • گفته می‌شود که در صورت تکمیل مراحل دوره درمان، پوست به میزان دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد.
  • در نور درمانی با استفاده از لامپ های ال ای دی نور بهینه شده با طول موج خاص برای تحریک کلاژن و تولید الاستین ، کاهش التهاب و تسریع روند بهبود تابیده میشود.

دوست عزیز، به جای تزریق کرم پودر دایمی در آرایشگاه ها و مراکز غیر معتبر، ابتدا نزد بهترین متخصص زیبایی ویزیت شوید. فقط یک پزشک باسواد می تواند واکنش های احتمالی پوست شما به انواع محصولات تزریقی-آرایشی را پیش بینی کند. پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند. به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه.

مواد و ترکیبات کرم پودر دایمی به کمک این سوزن ها وارد لایه سطحی پوست شما میشن. در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد. تحریک اپیدرم و افزایش تولید رنگدانه در پوست و ایجاد لک، حساسیت و آلرژی، زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی از عواض کرم پودر دائم صورت هستند. همان‌طور که گفتیم، عوارض کرم پودر دائم صورت به دلیل حضور فلزت سنگین آشکار می‌شود. اگر غلظت این عناصر در کرم پودر زیاد شود، کرم پودر تبدیل به ماده‌ای سمی برای پوست می‌شود و در دراز مدت باعث مشکلات زیادی خواهد شد.

هشت راه ساده برای درمان خانگی آبریزش بینی

بیشترین عوارض آن نیز مربوط می‌شود به ترکیبات غیر قابل تجزیه‌ای در مواد آن که بر روی صورت تزریق می‌شود؛ زیرا این مواد می‌توانند عوارض جانبی زیادی ایجاد کنند و همچنین خطر ابتلا به آلرژی و درماتیت تماسی را افزایش دهند. برخی از فرمول‌های مورد استفاده در کرم پودر دائمی، حاوی 44 ماده هستند که اغلب آن‌ها به دلیل داشتن اثرات نامطلوبشان بر روی پوست بسیار شناخته شده‌اند. معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم. همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد. به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد.

مراقبت های بعد از کرم پودر دائم

چرا که پوست می تواند در شاداب و جوان نشان دادن چهره تاثیر زیادی داشته باشد. از این رو خانم ها برای رسیدن به این هدف خود، دست به کارهای مختلفی می زنند. خوشبختانه روش های مختلفی برای رسیدن به پوستی یکدست وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، اما پوشش های موقتی مانند استفاده از کرم پودرهای مرغوب، می تواند در لحظه خانم ها را به پوستی زیبا برساند. اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند. چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید.

ترکیبات سرم تقویتی به کمک سوزن های ریز نانو به پوست شما منتقل و تزریق انجام خواهد شد. کرم پودر دائم یکی از روش های نوین جوانسازی پوست هست که بدون اما و اگر نبوده. در مطلب زیر، به تک تک سوالات متداول شما درباره کرم پودر دائمی پاسخ دادیم. یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است در اثر انجام آن در مراکز غیر مجاز و توسط افراد غیرمتخصص انجام شود، تغییر رنگ پوست است که دو هفته پس از انجام آن، خود را نشان می‌دهد. یک پیگمنتر حرفه‌ای می‌تواند این مشکل را پیش‌بینی و با استفاده از رنگ‌های خنثی‌کننده و مکمل، از این عارضه جلوگیری کند. اگر فشار دست پیگمنتر کمی زیاد باشد می‌تواند باعث ایجاد گوشت اضافه به خصوص در افرادی با پوست حساس شود.

سوزن کارتریج 12 موثرتر هست و برای درمان کلیه مشکلات پوستی مانند خطوط ریز و چروک های عمیق ، شلی پوست ، خطوط زایمان ، سلولیت ، پیگمنتیشن ، رد سوختگی ، زخم های بعد از آکنه مناسب هستند. غلتک و یا قلم های آرایش 80 درصد بیشتر مواد را وارد پوست کرده و مواد مغذی اساسی را به منظور کلاژن سازی طبیعی وارد پوست میکنند. میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند. میکرونیدلینگ زیبایی میتواند ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد ولی برای درمان زخم آکنه و زخم های عمیق مناسب نیست .

اما وقتی پوست به کرم پودر همیشگی یا مزو وایت حساسیت نشان دهد، این التهاب و ورم کل صورت را درگیر می‌کند و با صرف هزینه‌های گزاف و زمان زیاد پوست به حالت طبیعی برمی‌گردد. پرمصرف‌ترین محصولات مجله خبری میکاپ در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند. این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند. این نکته رو هم بگم که خود فیس آپ 5 تا هد مخصوص انواع پوست داره و جزو روش های بسیار ملایم و خوش رفتار با پوست و در عین حال فوق العاده موثره.