مراحل یک مدل آرایش صورت ملایم+ مدل های جدید میکاپ لایت و طبیعی

کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با سایر بخش‌های بدن‌تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید. انواع و سایزهای مختلفی از ایربراش برای انجام آرایش عروس خانم ها وجود دارد. معمولا از برس های پهن تر برای گونه ها و مدل های براق آنها برای چشم استفاده میکنند.

  • این مدل از آرایش میتواند در ایجاد جذابیت و جوانی کمک شایانی به خانم های سن بالا کند.
  • از این رو مشاهده میکنید که اخیرا، انواع مدل ها و سبک های میکاپ فراگیر شده است.
  • در این مقاله قصد داریم تمام سبک و مدل های آرایش مهم و شناخته شده در جهان را معرفی کنیم.
  • در آخر، لب ها نیازی به داشتن رنگ بیش از حد مشخص ندارند.

یکی دیگر از انواع مدل های آرایش که برای عروس هم مورد استفاده قرار میگیرید؛ آرایش ایربراش است. غالبا در میکاپ ایربراش، به جای استفاده از ابزارهای آرایشی سنتی مانند اسفنج و برس، از لوازم جدید و براشر بهره گرفته میشود. پس از زلزله بزرگی که در ژاپن شرقی اتفاق افتاد و در پایان سال 2012، شاهد ظهور مجدد رنگ های روشن به ویژه لب های قرمز بودیم. از سال 2016 به بعد، یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی، آرایش تک رنگ بوده است که شامل میکاپ چشم ها، گونه ها و لب ها در یک طیف رنگی است.

کانسیلر Conceal And Hydrate رولوشن Revolution ا برند :

اگر حین آرایش چشم یا رژلب زدن عجله کردید و کمی از آن پخش شد، با کمی کانسیلر می توانید به آرامی آن را ترمیم نمایید تا آرایشتان مرتب تر و تمیزتر به نظر برسد. همیشه پیش از آرایش لب توصیه می کنیم از بالم لب یا نرم کننده لب استفاده نمایید تا لب ها ترک خورده نشود. ابتدا با مداد لب هم رنگ رژ‌لب خود می توانید خط لب بکشید و فرم دلخواه را برای لب هایتان ایجاد نمایید.

آرایش چشم خاص لاکچری و مجلسی ۹۷ – ۲۰۱۸ | آرایش چشم عروس

به سراغ سایه مات روشن بروید و آن را به گوشه خارجی استخوان ابرو بکشید تا توجه دقیقی به این قسمت صورت شما جلب کند. پس از آنکه کرمپودر را اعمال کردید، باید کانسیلر را اعمال کنید. البته بسیاری از افراد، کرم پودر را در ابتدا و کانسیلر را پس از آن اعمال می‌کنند.

مدل آرایش اسموکی ( Smokey Makeup )

ویدئو شماره ۴- پرایمر روغنیاگر پوست شما خشک است و احساس می کنید به نرمی و آبرسانی بیشتری نیاز دارد، می توانید از یک پرایمر بر پایه روغن استفاده کنید. کافی است فقط یک قطره از آن را روی کل صورتتان پخش کنید و ماساژ بدهید. دقت کنید که اگر پوست شما چرب و مستعد آکنه است، از این مرحله صرف نظر کنید. زیرا ممکن است صورت شما را بیش از اندازه چرب و روغنی نشان دهد. پس از کانتورینگ گونه، در بخش برجسته گونه می توانید کمی رژ گونه بزنید تا صورت جلوه ای شاداب تر پیدا کند.

ابرو ها، فرم و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند. شما نمی توانید ابروهایتان را همانند موهایتان رنگ کنید چون باعث آسیب موهای ابرو می شود. با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید. این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند.