مراحل یک مدل آرایش صورت ملایم+ مدل های جدید میکاپ لایت و طبیعی

توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند. 4- عکس های خود را با آرایش عکس جدید با دوستان و خانواده خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پرس‌فا و لینک مستقیم بلا مانع است. برای نگه داری از صورت و موهای خود هزینه کنید و وقت بگذارید و با استفاده از مواد خوراکی مو هایتان را تقویت و به رشد و دوام آن ها برسید.

  • چراکه بسیاری از مارک‌های ارزان و تقلبی، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند.
  • آرایش های لایت و ملایم چهره شما را جوان تر و شاداب تر از همیشه نشان می دهند.
  • با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید.
  • سلیقه افراد در آرایش متفاوت است و گستردگی تکنیک‌های این حوزه به قدری زیاد است که برای همه‌ سلیقه‌ها ترفندهای رضایت بخشی وجود دارد.
  • این کار باعث می‌شود فضاهای خالی ابروی‌تان بیشتر به چشم بیاید.
  • ابروهای زاویه دار یا مدل هایی که رو به بالا انحنا داشته باشند صورت را باز و کشیده تر نشان می دهند.

علاوه بر این قسمت پایین پل بینی، چانه، وسط پیشانی و بالای لب بالایی‌تان را هم کانسیلر بزنید. ویدئو شماره ۷- کانتورینگ صورتدرست است که آرایش ما لایت است و باید حالت طبیعی و ملایم چهره را حفظ کند. برای اینکه مقداری زیبایی ها و زوایای صورت خود را برجسته تر کنید، از یک برنزر استفاده کنید. اولین موردی که درآرایش لبباید به آن توجه کنید، تناسب رنگ رژ لب با رنگ پوستتان است. اگر پوست روشنی دارید بهتر است تا از رژ لب های صورتی، هلویی، مسی، بنفش، آجری و… برای پوست های معمولی و گندمی می توان از رژ لب های شرابی، کالباسی، ارغوانی، نارنجی و بژ استفاده کرد.

چراکه باعث خشک شدن پوست صورت شما می‌شود و در بعضی پوست‌ها منجر به بروز حساسیت می‌شود. بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید. دقت کنید که یک ارایش ساده برای اینکه خوب روی صورت شما بنشیند، نیاز به پوست و صورت شفاف دارد. مختلفی مانند شیر پاک کن، تونر و میسلارواتر وجود دارد که در مقاله دیگری به معرفی و طرز استفاده هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم.

انواع مختلفی کرم پودر وجود دارد و همه آن‌ها معمولا به یک نحو استفاده می‌شوند. کرم پودرهای مایع، کرمی و یا پودری همه برای یکنواخت کردن پوست عمل می‌کنند و پایه‌ای برای دیگر ابزار آرایشی در آموزش آرایش صورت می‌سازند. مهم‌ترین نکته در استفاده از کرم پودر، این است که رنگی مطابق با تون رنگی طبیعی پوست‌تان (نه روشن‌تر و یا تیره‌تر) انتخاب کنید. با این کار رنگ صورت‌تان تفاوت فاحشی با رنگ دیگر قسمت‌های بدن‌تان پیدا نمی‌کند و آرایش‌تان طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. به طور کلی بهتر است کرم پودر پایه را یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید. مهم ترین ویژگی در آرایش صورت دخترانه، ساده بودن آن است.

آرایش و صورت

با پیشرفت هایی که در سال های اخیر در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور شاهد آن بوده ایم، برندهای متعددی در عرصه تولید گام نهادند که… اهمیت بهداشت پوست در سلامت و زیبایی صورت امری انکار ناپذیر است؛ چرا که پوست علاوه بر سد دفاعی بدن، نشان دهنده زیبایی‌ و جذابیت بیشتر چهره افراد نیز… اگر شما هم به دنبال روشی هستید که کانسیلر استفاده شده روی پوست ماندگاری بیشتری داشته باشید در این مطلب با ۵ راهکار جهت دوام بیشتر کانسیلر آشنا خواهید… تکنیک های جلوگیری از ریختن ریمل را در این مطلب برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید با استفاده از این روش ها آرایشی پایدار تر داشته…

البته اگر در کشیدن خط چشم مهارت ندارید می‌ توانید از نوار چسب برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. برای این کار می توانید کمی از نوار چسب را به صورت مورب در گوشه بیرونی چشم خود بگذارید. بعد از این که پوستتان را با استفاده از کرم پودر یک دست کردید می توانید برای افزایش درخشش بر روی بینی و گوشه چشم ها و بالای گونه از هایلایتر استفاده کنید. قبل از آرایش کردن لب ها از اسکراب لب استفاده کنید، چرا که دیگر لب شما پوسته پوسته نمی شود. رنگ های روشن انتخاب کنید تا گونه ها پرتر و زیباتر دیده شوند.

اگر گوشه چشمتان کمی افتادگی دارد و رو به پایین است، خط چشم را به آرامی به سمت بالا بکشید تا جوان تر به نظر برسید. برای کشیدن خط چشم از آینه درشت نما استفاده کنید تا انتهای مژه ها را بهتر ببینید. دقت کنید که انتهای خط چشم پلک پایین با خط چشم بالا به هم وصل شوند. بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید . اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید.

کانسیلر مناسب

برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. اگر ابروی باریک و کم‌پشت دارید می‌توانید آن را پرتر نشان دهید.

کانسیلر نیز از دیگر ابزار آرایش می باشد که باعث از بین بردن جوش و تیرگی و لک در دور چشم و دور لب می شود. هایلایتر نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش صورت می گذارد. هایلایتر ها به صورت پودری و مایع یا به صورت کرمی تولید شده اند‌.