مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت-روژ لب | آرایش

فروشگاه ملت مارکت با هدف ارائه محصولات با کیفیت و با اصالت به مشتریان خود وارد عرصه فروشگاه های آنلاین شد. هدف ما ارائه کالای با کیفیت با گارانتی مجله خبری میکاپ و تحویل سریع در سراسر کشور به هموطنان عزیز می باشد. ملت مارکت با یک دهه تجربه در بهار 1401 شروع به فعالیت در زمینه فروشگاه های آنلاین کرد.

  • مزوگان در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است.
  • با این کار چین و چروک‌ها کاهش یافته، پوست مستحکم‌تر شده و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.
  • یک هفته پس از بوتاکس و دو هفته پس از تزریق ژل بهترین زمان برای استفاده از هیدروفیشیال پوست است.
  • هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود.

اما چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است. استخراج‌هایی که با عنوان “ورتکس” صورت می‌پذیرند به صورت خودکار انجام شده و بدون درد می‌باشد و تمام آلودگی‌ها و ناخالصی‌های پوست را درون یه محفظه انباشته می‌کند. (۳) پس از اتمام استفاده از ابزار، دستگیره را در موقعیت C برای تمیز کردن تیوب میکرودرم انتخاب کنید. ابتدا سطح جریان را با حداکثر شدت انتخاب کنید و سپس سطح فشار را به حداکثر انتخاب کنید.

دستگاه هیدرافیشیال ۸ کاره برند کندلا

اما ناراحتی های پوستی مانند اسکار و جای جوش، لکه های صورت، چین و چروک ها و .. بستگی به عمقشان ممکن است نیاز به چند جلسه درمانی در مدت زمان طولانی داشته باشند. به کسانی که می خواهند روند پیری پوستشان را به تعویق بیاندازند و پوستی سالم و شفاف داشته باشند، جلسات درمانی ماهانه توصیه می شود. افردی هم که کاملا دارای پوست تیره هستند و میخواهند آن را روشن کنند شاید این روش درمانی کاملا کارساز نباشد، آن ها می توانند روش درمانی مزووایت یا کرم پودر دائم را امتحان کنند، که با مشورت پزشک می توانند روش درمانی صحیح را انجام دهند. مهم ترین روش این دستگاه هیدرودرم ابریژن می باشد که جای روش قدیمی میکرودرم ابریژن را گرفته است. در این روش به جای پودر میکرودرم که معمولا در اثر استفاده نادرست خراش و جراحت ایجاد می کند از مایع ( اسید تراپی، ویتامین تراپی ، مواد مغذی ، آبرسانی ، لایه برداری) استفاده می کند.

افزایش حقوق سال بعد در ابهام!

به عنوان مثال، نور قرمز باعث تولید انرژی در سلول و افزایش متابولیسم آن می‌شود. گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است.

اقدامات مورد نیاز پیش از هیدروفیشیال

پس از ۲۴ ساعت از درمان می‌توانید بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهید. اگر نمی‌توانید از این کار اجتناب کنید برای جلوگیری از آسیبUV از SPF 30 یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده کنید. سری هیدوردم که به صورت تیغه الماسی شکل است پوست را می تراشد و صاف می کند.