مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

محلول های موجود در بازار برای استفاده از این دستگاه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند. فروشگاه شفا بهترین محلول دستگاه هیدروفیشیال را با قیمت مناسب عرضه میکند. برای خلاص شدن از چین و چروک های پوستی و پیری زودرس، سایان سنتر دسته درما افدستگاه هیدروفیشیال(هیدرافیشیال) را با بهترین کارایی به شما معرفی می کند .

  • اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است.
  • این روش سبب پاکسازی پوست ، لایه برداری پوست ، بستن منافذ پوست ، افزایش گردش خون در پوست و … می شود .
  • این درمان روشی ایمن و کارآمد است و پوست را آلوده نمی کند یا موجب آسیب دیدگی پوست نمی شود.
  • از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید.
  • بنابراین برای مقایسه دستگاه های مختلف هیدروفیشیال 6 کاره و 7 کاره می بایست تمام این عوامل را در کنارهم در نظر گرفت.

آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. این هندپیس در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است.

تماس مستقیم با پوست به تولید کلاژن جدید و توسعه حالت ارتجاعی کمک می کند. متخصص پوست پس از لایه برداری کامل پوست، نوک قلم را تنظیم می‌کند و به کمک آن سطح بالایی از ترکیبات آبرسان و آنتی اکسیدان ها را به پوست تزریق می کند. یکی از موادی که تزریق می شود، اسید هیالورونیک است که پوست را به طور کامل آبرسانی می کند.

۲٫ دسته سونوگرافی: ترویج میکروسیرکولاسیون ، احیای پوست

به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. این درمان پوست را ترمیم کرده و تغذیه درازمدت و کافی برای پوست فراهم می کند. همانطور که مواد مغذی به لایه های عمیق تر عرضه می شوند، پوست فورا پاسخ داده و فرآیند التیام آغاز می‌شود. همچنین، بدون عوارض جانبی درمانی برای مشکلات شدید مرتبط با پوست ارائه می دهد. در این روش پوست صدمه نمی بیند و می توانید فورا نتایج موثری بدست آورید. زمانی که سر RF روی پوست قرار می گیرد، شروع به گرم کردن پوست می کند که منجر به باز شدن منافذ می گردد و در ادامه منجر به انقباض بیشتر پوست می شود.

از گذشته تا امروزه تمامی افراد راه های زیادی را برای زیبایی و سلامت پوست شان امتحان کرده اند اعم از انواع ماسک ها بالاخص ماسک ال ای دی 7کاره ، سرم های ویتامینه ، دستگاه های بخار آب و … . اما دستگاه هیدرودرمی روشی ملایم تر و غیر تهاجمی است که ساییدن و زدون آلودگی های پوست را با استفاده از یک مکنده انجام می دهد. از طرفی این عیب در روش میکرونیدلینگ به پزشک یا فرد مجری درمان بی ارتباط است و در هر صورت احتمال بروز این عوارض پس از درمان وجود دارد.

لوازم شخصی برقی

از آنجایی که این مواد تنها در سطح پوست قرار نگرفته و به عمق پوست راه می‌یابند، به سرعت جذب شده و اثر خود را بر جای می‌گذارند. در مجموع همه این ۴ مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد زیبایی و شادابی می‌بخشند. حباب های کوچک نه تنها پوست را پاک می کنند بلکه مزایای زیبایی چند- کاره ارائه می دهند. نوک مارپیچی با طراحی ویژه مستقیما بر روی پوست عمل می کند تا اثر لایه برداری را تقویت کند.

پس می توانید درمان زیبایی پوست با واتر جت را انتخاب کنید که روشی ساده و کارآمد است و نتایج موثری نیز ارائه می دهد. این روش، تنها روشی است که می توانید از چندین مزیت بهره مند شوید. با این روش می توانید وضعیت پوستتان را حفظ کنید و اگر مشکلی دارید می‌توانید درمانی برای آن دریافت کنید. دستگاه هیدروفیشیال چندین جزء فرعی دارد که هر کدام یک عملکرد ویژه ارائه می دهند. در اینجا چهار نوع مختلف از روش های ساکشن آب موجود است و فرآیند ساکشن بدون درد رخ خواهد داد. هر چند این دستگاه در تماس مستقیم با پوست قرار دارد ولی تاثیر نامطلوبی بر روی پوست ندارد.