مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد. البته باید توجه داشت که افرادی که دچار بثورات فعال پوستی، زخم‌های باز روی صورت، آفتاب سوختگی یا روزاسه هستند؛ باید از انجام این روش خودداری نمایند. توصیه می‌شود که برای مدت حداقل 5 تا 7 روز پس از هیدروفیشیال از کرم ضد آفتاب استفاده کنید چرا که در این حالت پوست در برابر نور خورشید آسیب‌پذیرتر است. برای مدت حداقل 2 هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا برنزه کردن پوست خودداری کنید. از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود. هیدروفیشیال صورت در طول مدت زمان 30 دقیقه، سبب بهبود وضعیت کلی پوست شده و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود.

با این وجود با جرئت می توان گفت، که این روش به نسبت دیگر روش های درمانی زودتر شما را به نتیجه دل خواهتان می رساند. به گونه ای که اگر به میهمانی یا مراسم خاصی دعوت هستید و می خواهید، پوستتان زیباتر از همیشه به نظر برسد، می توانید قبل از میهمانی تنها یک جلسه از هیدروفیشیال استفاده نمایید. بعد از یک جلسه هم شفافیت و یک نواختی فوق العاده ای برای پوست ایجاد می شود. برای هیدرودرم پوست در هر جلسه حدود 45 تا 60 دقیقه زمان لازم است.

  • موتور دستگاه هیدروفیشیال هفت کاره نسبت به 6 کاره موتور سنگین تری دارد و قدرتمند تر است .
  • در عین حال هیدرودرم (هیدروفیشیال) تضمینی برای دستیابی سریع به پوستی نرم و هموار است.
  • سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد.

این تنها درمانی است که عملکردهای مختلفی نظیر ترمیم صدمات آفتاب سوختگی، کاهش ظهور آثار زخم و بهبود بافت پوست را ارائه می دهد. در کنار فرآیند ترمیم، این روش پوست را سفید می‌کند، و رنگ پریدگی و زردی پوست را کاهش می دهد. نیروی یخ به عمق پوست نفوذ می کند و منجر به انقباض قوی منافذ پوست می شود. سطح پوست یک لایه سرد طبیعی تشکیل می دهد که مواد مغذی را حبس می کند. سر التراسونیک بطور عمیق به داخل بافت زیرپوستی نفوذ می کند که ریزگردش خون را تقویت می‌کند.

چه گزینه هایی برای توقف مشکلات پوستی وجود دارند؟

این دستگاه جدیدترین و پیشرفت دستگاه برای جوانسازی پوست بدون لیزر است. البته در صورت تمایل دستگاه لیزر fractional co2 را می توانید بررسی نمائید. اما شما خودتان با تهیه دستگاه هیدروفیشیال و مواد مرغوب و با کیفیت به راحتی می توانید پوست خود را درمان کنید و از داشتن پوست صاف و شفاف لذت ببرید . دستگاه هیدروفیشیال یک ابزاری است که برای درمان بیماری های پوستی به کار می رود . معرفی ویژگی های دستگاه آکوافیشیال 8 کاره اولتراسونیک بی نظییر هیدراسیون بی نظیر آراف فوق العاده آراف دو قطبی یا بیو حرفه ای میکرودرم با موارد و آب و امواج فراصوتی (هیدرودرمی) اسپری کننده مواد… زیرا با نفوذ مواد شیمیایی به داخل پوست و ایجاد آکنه و لک و مک بر روی پوست، تعداد مشتریان و مراجعه کنندگان به سالن ها و کلینیک های زیبایی رو به افزایش رفته است.

OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

این درمان یک روش کاملا ایمن و بدون عوارض جانبی است و اکثر افراد به خاطر نتایج کارآمد عاشق این درمان می‌شوند. این فناوری روز به روز توسعه می یابد و درمان های موجود برای درمان پوست با واتر جت رو به افزایش است. به همین دلیل است که تقاضا برای دستگاه زیبایی واتر جت رشد تصاعدی در بازار دارد.

ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج اولتراسونیک با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. سونوگرافی کاربردی ، با انواع آرایشی و بهداشتی کرم ، برای تقویت سازمان به جلوه زیبایی ، به پوست نفوذ می کند. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود.

قرمز، سبز، زرد، سفید، فیروزه ای و بنفش است خاصیت و مزایای مختلفی دارند با ما همراه باشید تا با این 8 رنگ پر کاربرد آشنا شوید. ، را با بهترین کارایی و کیفیت عالی خدمت شما عزیزان عرضه می نماید. با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است. در این مخزن خروجی مخزن‌های A، B، C و مخزن آب اکسیژنه جمع‌آوری و دور ریخته می‌شود. در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود.

درمان هسته هیدروفیشیال چیست شامل یک فرآیند سه مرحله ای است که حدود 30 دقیقه طول می کشد و برای افرادی که سبک زندگی پرمشغله ای دارند مناسب است. این پوست را سم زدایی می کند، سلول های مرده پوست را از بین می برد، هر گونه مواد زائد را استخراج می کند و هیدراتاسیون طولانی مدت و حمایت از مواد مغذی ضروری را برای محافظت و بازسازی سطوح کلاژن فراهم می کند. که نتایج کلی استفاده از رادیو فرکانسی این است که پوست آن ناحیه که مورد استفاده از هندپیس RF دستگاه قرار گرفته لیفت می شود و چین و چروک ها کاهش می یابد پس ار اف یعنی لیفت صورت و خداحافظی با چین و چروک ها. بنابراین، اگر مشکلات پوستی قابل توجهی دارید یا در پی درمان های نگه دارنده برای پوستتان هستید، درمان زیبایی پوست حباب ساز فوق- ریز بهترین روش برای انتخاب است. این درمان روشی ایمن و کارآمد است و پوست را آلوده نمی کند یا موجب آسیب دیدگی پوست نمی شود. این درمان نه تنها نتایج کارآمد و فوری ارائه می دهد بلکه نتایج درازمدت نیز ارائه می دهد.

احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است. هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است. می خواهیم معرفی کوتاهی در مورد دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره داشته باشیم تا شما اطلاعات کافی را کسب کنید. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از این هندپیس برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. گرچه کسانی که از روش IPL برای درمان استفاده کرده‌اند، عوارض جانبی را نیز گزارش نموده‌اند.