مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

دستگاه هیدروفیشیال برای انجام این مراحل باید از قابلیت های مختلفی برخوردار باشد. به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است. از جمله این موارد می توان به آبرسانی، تغذیه و تحریک تولید کلاژن در پوست اشاره کرد. دستگاه هیدروفیشیال تقریبا تمامی موارد ضروری برای بهبود وضعیت عمومی و زیبایی پوست را انجام می دهد.

  • تا اینجا متوجه شدیم که HydraFacial با قابلیت مکندگی قلم هیدرودرم باعث از بین رفتن آلودگیها و پاکسازی منافذ پوست میشود.
  • خب، منتظر چی هستید؟ هر چه زودتر برای دریافت این دستگاه اقدام کنید.
  • جهت رفع مواردی مانند آکنه یا تیرگی پوست به چندین جلسه درمانی جهت مشاهده رضایت‌بخش نیاز می‌باشد.
  • اما به نظر ما این هزینه هر چقدر هم باشد، ارزش این را دارد که به کمک آن پوستی زیبا و سالم داشته باشیم.

اگر برای اولین بار است، نام چنین روش درمانی را می شنوید و دقیقا نمی دانید، هیدروفیشیال پوست چیست، این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر را به هیچ عنوان از دست ندهید. ویژگی‌های مدل دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره مجهز به مزوگان کلینکی مزوگان کلینیکی Micropowerجهت تزریق کوکتل مزوتراپی و مزوژلعمق ، قدرت و سرعت قابل تنظیمکلاژن سازی ، ضد چین و چروک ، ضد آکنه و جای لکجوانسازی… انجام هیدرودرم صورت آنتی اکسیدان‌های اساسی، پپتیدها و مواد آبرسان (مانند اسید هیالورونیک) را به پوست تزریق می‌کند. نوع سرم‌های مورد استفاده در طول هیدروفیشیال بستگی به خواسته شما دارد؛ برای مثال سرم‌هایی که برای درمان آکنه به کار می‌روند از سرم‌های مورد استفاده برای رفع چین و چروک‌ متفاوت خواهد بود.

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.

پس از انجام هیدروفیشیال از برداشتن موهای زائد صورت با وکس خودداری کنید. بلافاصله پس از انجام هیدرودرم صورت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. دلیل این امر این است که ناحیه تحت درمان ممکن است مستعد آسیب آفتاب باشد. برای پوشاندن ناحیه هیدرودرم ‌شده می‌توانید از ضد آفتاب‌های حاوی SPF بالا (حداقل ۴۰) و وسایل محافظتی مانند چتر و کلاه های لبه‌دار استفاده نمایید.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره (معرفی و بررسی کامل)

دستگاه هیدروفیشیال پلاژن ساخت کشور چین و تخت لیسانس هند می باشد. دستگاه پلاژن GeneO+ در مقایسه با هیدروفیشیال هات بابل، از امکانات کمتری برخوردار است و به همان نسبت قیمت پایین تری هم دارد. در پایان این مطب به سه مورد از رایج ترین سوالات در خصوص هیدروفیشیال پوست پاسخ خواهیم داد. یکی از مهم ترین ویژگی این سری، سفید و روشن کردن پوست می باشد با وجود این دسته پوست خود را بدون برخورد با مشکل، شاداب کنید. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود.

هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس یا هیدروفیشیال موتور سنگین مدل 2021 professional

به همین علت نقش به سزایی در تقلیل چین و چروک‌های صورت ایفا میکند. از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید. از مزایای فوق العاده هیدروفیشیال چیست میتوان به این موضوع اشاره کرد که این روش بلافاصله نتیجه داده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد.