مدل آرایش صورت عروس مناسب شینیون بسته Bridesmaid, Bride, Hair styles

یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد لاغر داشتن صورت پر است. اما آنچه که واضح است خیلی ها از قرص چاق کننده صورت برای پر کردن و چاق کردن صورت خود استفاده می کنند… داشتن مژه های ضخیم و پرپشت و بلند، خواسته هر خانم زیبا ای میباشد.

  • ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید.
  • رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد.
  • نکته مهم آرایش عروس ما که به عروس هایمان می دهیم این است که از رژ لب خامه ای یا براق استفاده نکنید.
  • برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.
  • پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید.

برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه‌های باقی مانده و جای قرمز جوش‌ها می‌توانید از کانسیلر هم‌رنگ پوست هم استفاده کنید. کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملا با کرم‌پودر یکی شود و لبه‌های آن پیدا نباشد. اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود.

قبول کنید که شما یک مبتدی هستید و نیازی نیست از همان اول روی کل صورت خودتان کار کنید. اگر در سایه زدن کمی مبتدی و تازه کار هستید بهتر است روی آرایش لب وقت بگذارید. شما با تمرین کردن و تکرار یک آرایشگر حرفه ای خواهید شد پس بهتر است روی بخش هایی که بیشتر وارد هستید تمرکز کنید. تا الان نوع پوست خود را می دانید در این مرحله از یک مرطوب کننده مناسب و خوب خرید کنید که زیاد چرب و روغنی نباشد. آرایش در پوست های خشک و خشن و زبر خیلی خوب نخواهد شد. اگر ابرو های شما فرم و حالت مناسبی ندارد می توانید با کمک مداد ابرو و یا ریمل ابرو فرم ابرو های خود را مناسب و ایده آل کنید.

اگر خط چشم شما جایی لکه شد، اصلا نگران نباشید، یک گوش‌پاک‌کن بردارید، کمی آرایش‌پاک‌کن به آن بزنید و آن لکه را پاک کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای). رژگونه های پودری می بایست با براش های مخصوص خود زده شوند، در حالی که رژگونه های کرمی و ژله ای را می توان با کمک انگشتان دست نیز به صورت زد. نحوه زدن رژگونه بستگی به نوع رژگونه مورد انتخاب شما دارد.

چشمان روشن

زیرا همانطور که می دانید آرایش لایت است و چهره شما باید حالت طبیعی خود را حفظ کند. برخلاف تصور رایج، نارنجی یک رنگ رژ لب زیبا و همه کاره است. با این حال، ترفند این است که سایه رنگی مناسب برای رنگ پوست خود را پیدا کنید. می توانید با کمک براش و کانسیلر این لک ها را بپوشانید. رژلب یا ماتیک یکی از پرطرفدارترین فرآورده های بهداشتی در بین مردم جهان، مخصوصاً در میان خانم هاست.

مقداری از آن را به یک براش آرایشی بزنید و روی گونه ها و مقداری روی بینی پخش کنید. می توانید این رنگ را در بین خط چشم‌های رنگی پیدا کنید یا هم رنگ فیروزه مرواریدی را امتحان کنید. سپس کرم پودر را روی پوست بزنید تا پوست خفه به نظر نرسد و شاداب تر جلوه کند. استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده رنگی که در ترکیبات خود ضد آفتاب هم دارد، می تواند انتخابی عالی به عنوان کرم پودر باشد؛ چراکه خاصیت مراقبتی برای پوست را هم دارد. برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد.

جذاب شدن آرایش صورت گرد با متمرکز شدن روی بخشی از صورت

برای صورت‌های گرد استفاده از کرم پودر با رنگ هلویی گزینه مناسبی است. داشتن بیس صورتی در این کرم گردی صورت را کمتر نشان می‌دهد. از رنگ‌های سایه دودی و تیره بیشتر استفاده کنید و رنگ‌های گرم و شاد رژ لب می‌تواند جذابیت آرایش را بیشتر کند.

به عنوان مثال اگر ابروهای کم پشتی دارید می توانید با استفاده از سایه ابرو یا مداد ابرو آن را ترمیم کنید و زیبایی ابروهایتان را چند برابر کنید. آرایش صورت یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا علاوه بر زیبایی، پای سلامت پوست و چشم هایتان در میان است. اگر تمایل دارید تا قانون ها و باید و نبایدهای آرایش کردن را از صفر تا صد فرا بگیرید، به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید. محصولات آرایشی به خصوص رژلب از لوازم ضروری هر خانمی میباشد. رژلب های موجود در بازار اغلب شیمیایی بوده و به مرور زمان باعث ایجاد حساسیت و آسیب به لب ها میشود.

افرادی که آن زمان در ترکیه زندگی میکردند با کرم های گرفته شده از چربی حیوانی در 3000 سال قبل از میلاد مسیح، برای تسکین پوست خود بهره میگرفتند. هنر میکاپ ؛ بیشتر به عنوان یک تقویت کننده، ویژگی های طبیعی و زیبایی یک فرد را بیشتر میکند، بدون اینکه زیبایی طبیعی را پنهان نماید. در واقع با آرایش کردن، نقاط قوت و ویژگی های مثبت در ظاهر یک شخص برجسته میشود. میکاپ به همین دلیل به وجود آمد تا زیبای ظاهری صورت زنانه را بیشتر از پیش نمایان کند. زیرا با این کار ممکن است جوش بزنید اگر کرم پودر را با دست میزنید دقت کنید دست تان تمیز باشد.