مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

همچنین پرایمر را فراموش نکنید؛ پرایمر منافذ پوست را می‌بندند و چربی پوست شما را کنترل می‌کند. در نتیجه کرم پودرتان پس از مدتی چرب و روغنی نخواهد شد. اگر دوست دارید آرایش چشم جذاب و بولدی با سایه‌های متنوع داشته باشید، باید از یک رنگ ملایم برای رژتان استفاده کنید تا مخاطب به چشم‌های شما جذب شود.

  • از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید.
  • همه ی ما به طور طبیعی ابروهای پرپشتی نداریم .برخی از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند ، برای پرپشت شدن آنها به دنبال راه حل می گردند.
  • پس از آن مقداری دیگر از پودر شفاف کننده را به قسمت فک خود بزنید تا گونه حالت برجسته تری پیدا کند.
  • بنابراین، فونداسیونی که یک یا دو تن تیره تر از رنگ پوست باشد را بر روی استخوان گونه ها فیکس می کنند.

می‌توانید از مدادهای آرایشی آناستازیا بورلی هیلز برای کشیدن خط چشم نارنجی مشابه این تصویر استفاده کنید. می‌توانید با اضافه کردن یک پیچ و تاب گرافیکی، چشم گربه‌ای خود را به طرحی دیگر تغییر دهید. شما می توانید این ظاهر را با رنگ و طرح خاص‌تر کنید و آن را ظریف‌تر یا هم به طوری جسورانه تر برجسته کنید. با این حال، برای ایجاد چنین خط چشم زیبایی، نیازی به مهارت های آرایشی پیشرفته نیست. خیلی راحت با سایه‌های رنگی یا خط چشم های رنگی چنین آرایش چشمی می‌توان پدید آورد.

نحوه آرایش ابروهای کم پشت و نکات کلیدی و مهم

همچنین اگر پیشانی بزرگی دارید، می‌توانید از کانتورینگ این قسمت کمی نزدیک به محل رویش‌ موها استفاده کنید تا کوچک‌تر به نظر برسد. اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید. برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند.

مدل آرایش و میکاپ مات ( Matte Makeup )

قبل از انجام آرایش توصیه میکنیم با مواد شوینده مناسب پوستتان، صورتتان را به خوبی بشویید و پس از خشک کردن آن از یک کرم مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. برنامه آرایش عروسی خود را فقط در ناحیه صورت خود گسترش دهید و در صورت لزوم گردن و شانه های خود را نیز در آن بگنجانید. مناطق در معرض دید باید تا حد ممکن یکنواخت و طبیعی به نظر برسند. استفاده از کرم ضد آفتاب در روز عروسی منجر به از بین رفتن و جهش فلاش دوربین از روی پوست می شود و شما را خسته و رنگ پریده می کند. بین لباس روزانه و لباس عروس سفید تفاوت بسیار زیادی وجود دارد – بنابراین هنگام آرایش و فوندیشن شما باید این موضوع را در نظر بگیرید. در نهایت یک اسپری پرایمر بر پایه آب روی صورتتان بزنید و صبر کنید تا خشک شود.

البته زدن رژگونه بسیار مهم است؛ باید رژگونه را با حرکات رفت و برگشتی ملایم از استخوان گونه به سمت نزدیکی چشم ها ببرید. خط چشم کشیدن برای صورت های گرد بهتر است به صورت شکسته به سمت بالا باشد تا چشم هایتان را درشت تر از حالت معمول نشان دهد. انتخاب رژ لب های رنگ روشن و ملایم بهترین انتخاب برای صورت های گرد است.

پیشنهاد ما این است که برای تقویت مهارت‌های خود از یک برنزر مات بژ استفاده کنید. برنزر را زیر فک، دو طرف گونه‌ها و اطراف پیشانی بزنید (درست مانند کانتور). استفاده از هایلایتر در بالای استخوان گونه، قوس ابرو و روی پل بینی، یک ترکیب طبیعی به شما می‌دهد.