مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

به سراغ سایه مات روشن بروید و آن را به گوشه خارجی استخوان ابرو بکشید تا توجه دقیقی به این قسمت صورت شما جلب کند. پس از آنکه کرمپودر را اعمال کردید، باید کانسیلر را اعمال کنید. البته بسیاری از افراد، کرم پودر را در ابتدا و کانسیلر را پس از آن اعمال می‌کنند.

  • اگر علاقمندید تا پوست برنزه ای داشته باشید با استفاده از اسپری برنزه کننده می توانید این کار را انجام دهید که نسبت به آفتاب گرفتن روش جدیدتری هم…
  • لازم به ذکر است که نوعی از ژل ابرو با نام extra-hold نیز در بازار وجود دارد.
  • هنگامی که یک سلبریتی معروف، پا به بیرون میگذارد، نمیتواند خود را از کانون توجه مردم و روزنامه نگاران بیرون بیاورد.
  • همانطور که در بالا گفته شد، مهمترین ویژگی مدل آرایش و میکاپ هندی؛ استفاده از کرم پودر نزدیک به رنگ پوست، پودر سفید کننده صورت، مداد سیاه و پخش کردن نامساوی آنها است.
  • برای سایه رنگ های دودی و طلایی و نقره ای گزینه های مناسبی می باشند.

اگر حین آرایش چشم یا رژلب زدن عجله کردید و کمی از آن پخش شد، با کمی کانسیلر می توانید به آرامی آن را ترمیم نمایید تا آرایشتان مرتب تر و تمیزتر به نظر برسد. همیشه پیش از آرایش لب توصیه می کنیم از بالم لب یا نرم کننده لب استفاده نمایید تا لب ها ترک خورده نشود. ابتدا با مداد لب هم رنگ رژ‌لب خود می توانید خط لب بکشید و فرم دلخواه را برای لب هایتان ایجاد نمایید.

همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو

ویدئو شماره ۴- پرایمر روغنیاگر پوست شما خشک است و احساس می کنید به نرمی و آبرسانی بیشتری نیاز دارد، می توانید از یک پرایمر بر پایه روغن استفاده کنید. کافی است فقط یک قطره از آن را روی کل صورتتان پخش کنید و ماساژ بدهید. دقت کنید که اگر پوست شما چرب و مستعد آکنه است، از این مرحله صرف نظر کنید. زیرا ممکن است صورت شما را بیش از اندازه چرب و روغنی نشان دهد. پس از کانتورینگ گونه، در بخش برجسته گونه می توانید کمی رژ گونه بزنید تا صورت جلوه ای شاداب تر پیدا کند.

یکی دیگر از انواع مدل های آرایش که برای عروس هم مورد استفاده قرار میگیرید؛ آرایش ایربراش است. غالبا در میکاپ ایربراش، به جای استفاده از ابزارهای آرایشی سنتی مانند اسفنج و برس، از لوازم جدید و براشر بهره گرفته میشود. پس از زلزله بزرگی که در ژاپن شرقی اتفاق افتاد و در پایان سال 2012، شاهد ظهور مجدد رنگ های روشن به ویژه لب های قرمز بودیم. از سال 2016 به بعد، یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی، آرایش تک رنگ بوده است که شامل میکاپ چشم ها، گونه ها و لب ها در یک طیف رنگی است.

تکنیک های کانتورینگ را متناسب با فرم صورتتان یاد بگیرید و به صورت صحیح آن را روی صورتتان اجرا کنید تا آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید. تا حد امکان برای صورت های لاغر از کرم های دو درجه روشن تر از پوست استفاده کنید. هر اندازه کرم روشن تر باشد، صورت تپل و چاق تر جلوه می کند. همچنین استفاده از پرایمر ماندگاری آرایش شما را بالاتر می برد؛ پس از زدن پرایمر غافل نشوید و همه جای صورت به خوبی آن را پخش کنید. سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند.

کمی قلم مو را در سایه قهوه ای تیره بزنید و نزدیک به بن مژه مانند خط چشم سایه بزنید. انتخاب رنگ قهوه ای تیره به جای مشکی می تواند هم آرایشتان را متفاوت و حرفه ای تر سازد، هم آرایشی تمیزتر ایجاد کند. در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و… بهتر است تا با توجه به این موارد سبک آرایش دلخواهتان را انتخاب کنید. در مرحله اول شما می توانید مقداری کرم پودر به پیشانی، گونه ها، چانه و اطراف لب بزنید، سپس با یک پد مناسب آن را به صورت ضربه ای در سطح پوستتان پخش کنید.

ابرو ها، فرم و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند. شما نمی توانید ابروهایتان را همانند موهایتان رنگ کنید چون باعث آسیب موهای ابرو می شود. با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید. این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند.

انواع چرم (Leather) را بشناسید! شناخت ویژگی و کاربرد انواع جنس چرم

تولید کنندگان مواد آرایشی روز به روز در حال فروش بیشتر محصولات و ارائه محصولات جدیدتر به بازار هستند و نیازی نیست که شما همه این محصولات رو داشته باشید. فقط تعدادی از لوازم آرایشی مناسب را داشته باشید و همیشه این تعداد در دسترس شما باشند. برای آرایش ساده و طبیعی، خط چشم را فقط بالای پلک‌های خود بکشید و آن را خیلی دنباله‌دار نکشید. اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. با مداد یا خط چشم از ابتدای پلک پایین شروع به خط چشم کشیدن کنید و آن را تا انتهای چشمتان ادامه دهید و دنباله خط چشم بالا را مشخص کنید. خط چشم پلک پایین را باریک و خیلی ظریف بکشید زیرا با خط چشم پهن، به نظر می رسد که ریمل روی پلک ریخته و پخش شده است.

عروس سرا و سالن زیبایی آفتاب تهران

توجه داشته باشید که برای رسیدن به یک میکاپ طبیعی، با مقدار کمی از محصول شروع کرده و آن را ترکیب کنید. برای این کار ابتدا با استفاده از یک مداد با سایه نزدیک به سایه ابروهای خودتان، حاشیه و حالت کلی ابروهایتان را مشخص کنید. سپس با کرم ابروی قهوه ای و یک براش ابروی کوچک داخل ابروهایتان را پر کنید. اگر ابروهای پر و خوش حالتی دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با سایر بخش‌های بدن‌تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید. انواع و سایزهای مختلفی از ایربراش برای انجام آرایش عروس خانم ها وجود دارد. معمولا از برس های پهن تر برای گونه ها و مدل های براق آنها برای چشم استفاده میکنند.