محدوده Charmis Deep Radiance | وبلاگ زیبایی هند


محدوده Charmis Deep Radiance

هی همه! Charmis یکی از برندهای مراقبت از پوست است که در حال حاضر برای سال‌ها وجود داشته است و من شخصاً از مدت‌ها قبل یکی از طرفداران آن بوده‌ام. همینطور برای مادرم و دیگر خانم های خانواده. اساساً من ،ی را نمی شناسم که یک بار از Charmis استفاده نکرده باشد و محصولات را دوست نداشته باشد. وقتی بچه بودم، استفاده از چارمیس بزرگ‌ترین جذابیت زمستان‌ها بود، و هنوز هم می‌توانم عطر ک،یک چارمیس را در حین نوشتن این مطلب، با فکر ، به یاد بیاورم. آه، روزهای خوب گذشته!

Any،o، Charmis به ،وان یک برند نیز با گذشت زمان محصولات جدید زیادی را به مجموعه خود اضافه کرده است. من اخیراً 3 محصول جدید را انتخاب کردم و این چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

  1. شستشوی صورت Charmis Deep Radiance: من مطمئن هستم که می د،د، آکنه و علائم آکنه اغلب مانع پوست عالی می شوند. یکی از دلایل اصلی آکنه، باکتری‌هایی است که در منافذ به دام می‌افتند و باعث ایجاد آکنه‌های مکرر می‌شوند. من در نهایت بهترین راه حل را برای آن پیدا کردم – شست و شوی صورت Charmis Deep Radiance که 99.9٪ باکتری های ایجاد کننده آکنه را شستشو می دهد و باعث شفافیت و درخشندگی پوست می شود. با زمستان‌های سخت، من در حال حاضر عاشق این شوینده‌ی صورت شده‌ام- این شوینده تمام مواد من، برای تمیز ، عمیق پوست دارد و در عین حال مانند صابون‌ها آن را کم‌آبی نمی‌کند. شست و شوی صورت دارای یک ،یب قوی از ویتامین C (عامل آنتی ا،یدان)، اسید هیالورونیک (عامل آبرس،) و اسید سالیسیلیک (عامل لایه برداری) است. همه این مواد همراه با حذف باکتری باعث پا،ازی عمیق پوست می شوند و همچنین پوست را جوان و آبرس، می کنند. شستشوی صورت برای انواع پوست خوب است، به خصوص اگر پوست مستعد آکنه دارید! دارای بافت روان و رنگ صورتی روشن است. به خوبی کف می کند و پوست را از تمام آلودگی های سطحی، چربی و ،یفی پاک می کند و احساس خشکی به پوست نمی دهد. قیمت: روپیه 180 برای 150 میلی لیتر.
  1. سرم صورت Charmis Deep Radiance: بعد از شستشوی صورت، مورد بعدی که باید روی پوست ،ید، یک سرم خوب صورت باشد. این یکی نیز دارای ویتامین C، اسید هیالورونیک و اسید سالیسیلیک است که با هم پوست شما را هیدراته، مرطوب و جوان می کند و درخشندگی شفافی از درون به شما می بخشد. این سرم سبک وزن و غیر ،بنده است و به خوبی جذب پوست می شود. مجموعه ای از مزایای شگفت انگیز مانند کاهش رنگدانه ها، تیرگی و رفع لکه ها را به همراه دارد و رنگ ناهموار پوست را کاهش می دهد. پوست شما فورا احساس هیدراته شدن و چاق شدن می کند و به مرور زمان درخشان به نظر می رسد. سرم ها به ،وان یک مشت از مواد فعال قدرتمند را مستقیماً به پوست می رسانند و این سرم با خوبی ویتامین C این کار را انجام می دهد! قیمت: روپیه 210 برای 30 میلی لیتر.
  1. ، دست چارمیس دیپ رادیانس: هرگز قبل از این احساس نیاز به استفاده از ، دست مذهبی بیشتر از این پست کووید جهان نداشته ایم. نیاز دائمی به شستن و ضدعفونی ، دست‌ها باعث می‌شود که دست‌ها احساس خشکی کنند و یک ، دست خوب تنها تسکین آن است. دست‌های ما نیز تمایل دارند اولین نشانه‌های پیری را آشکار کنند، بنابراین مرطوب نگه داشتن آن‌ها مهم است. ، دست چارمیس دارای ویتامین C و اسید هیالورونیک است که یک ماده فوق العاده برای حفظ رطوبت پوست است. و نه فقط این، بلکه 99.9 درصد از باکتری ها محافظت می کند و از دستان شما در برابر باکتری های متعددی که با آنها در تماس است محافظت می کند. بافت سبکی دارد که به راحتی جذب پوست می شود و هیچ گونه ،بندگی به جای نمی گذارد. پوست دست مرطوب می شود و رایحه آن نیز دوست داشتنی است. من عاشق استفاده از این بعد از هر شستشوی دست هستم تا پوستم را از هر گونه خشکی نجات دهم. این واقعیت که این ، از 99.9٪ باکتری محافظت می کند، در این مواقع یک امتیاز اضافی است! قیمت: روپیه 180 برای 150 میلی لیتر.

بافت: سرم صورت Charmis Deep Radiance، ، دست، شستشوی صورت:

به طور کلی، من واقعا خوشحالم که این محصولات Charmis را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کردم. آنها موثر هستند، ارزش پولی دارند و در این مواقع بسیار مورد نیاز هستند. آیا آنها را امتحان کنید!


منبع: https://www.theindianbeauty.com/2021/01/charmis-deep-radiance-range.html