لیست انواع کاشت ناخن- معرفی روش های کاشت ناخن + عکس آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان-روژ لب | آرایش

یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه برای جشن هالووین طراحی انواع مدل های خون آشام می باشد که جزو یکی از طراحی های متفاوت کاشت ناخن ها می باشد و مورد توجه دختران نوجوان قرار می گیرد. 1- یکی از روش های کاشت و طراحی ناخن دخترانه استفاده از انواع استیکر(برچسب) ناخن می باشد که در عین سادگی جلوه زیبا و دخترانه ای به ناخن ها می دهد. شما می توانید برای بیس ناخن ها از یک رنگ پاستلی استفاده نمایید و استیکر(برچسب) های دلخواه خود را به قسمت پایین ناخن ها بچسبانید. این طراحی دخترانه و زیبا طرفداران بسیاری در فصل تابستان دارد. با پودر دیپینگ می‌توان بدون نیاز به لیکوئید و سوهان‌کشی پس از کاشت، ناخن‌های خود را کاشت کرد. کافی است یک لایه بیس کت بزنید و دست خود را در پودر دیپینگ فروکنید.

  • حال جای نگرانی نیست ما در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با بهترین دوره های آموزش کاشت ناخن آشنا کنیم تا بتوانید در دوره های معتبر زیر نظر بهترین اساتید مباحث مربوطه را بیاموزید.
  • کاشـت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد.
  • کاشت بیبی بومر را می‌توان با ژل یا پودر و همچنین با فرمر یا تیپ انجام داد.
  • کاشت ناخن ژله ای از میان انواع کاشت ناخن همانند کاشت پودری است.

ما با آموزش کاشت ناخن در منزل قصد داریم به شما که به هر دلیلی علاقه یا امکان رفتن به سالن های زیبایی را ندارید آموزش کاشت ناخن در منزل را یاد دهیم که چطور با وسایل اولیه در منزل برای خود ناخن بکارید و ناخن کار خود باشید. نیل آکادمی به طور کامل به شما می آموزد که خودتان نیز می توانید در منزل، کاشت ناخن خود را انجام داده و حتی برای نزدیکان خود نیز این کار را انجام دهید و دستان آنها را نیز زیبا کنید. انتخاب درست سر سوهان، زاویه درست سرسوهان با ناخن و نحوه صحیح گرفتن سوهان نکاتی است که طی دوره آموزش می بینید. با توجه به استقبال شدید بانوان در زمینه کاشت ناخن، بسیاری این فکر به ذهنشان رسیده که وارد این کار شده و مهارت های لازم در زمینه آموزش کاشت ناخن را فرا گیرند. اما قبل از اینکه وارد این لاین شوید لازم است که صفر تا صد آن را از آموزش کاشت ناخن تا بازار کار در خارج از کشور را بدانید و با آگاهی و چشمانی باز تصمیم بگیرید.

کاشت ناخن مصنوعی ژلی

برای ریموو کردن این نوع کاشت لازم است ناخن ها به زمان 10 دقیقه داخل استون خالص قرار بگیرند تا ناخن ها جدا شوند. در این روش بعد از استفاده از ضد قارچ مراحل کاشت پودری و بعد سوهان کشی انجام می شود سپس یک لایه ژل روی ناخن می کشند و دست را درون دستگاه یووی می گذارند. چسب یا تاپ ژل را روی سطح ناخن زده و بلافاصله رشته‌ها را روی آن قرار دهید و سپس با قلم سیلیکونی مخصوص کاشت فیبر آن‌ها را تنظیم کنید. در این قسمت سرعت عمل زیادی داشته باشید زیرا باید تا قبل از خشک شدن چسب، رشته‌های فیبری را سر جای خود قرار دهید. این روش را میتوان یکی از بدترین روش های کاشت ناخن دانست، معمولا در این روش سوهان کشی قبل از کاشت انجام نمیشود، ناخن را به ضدقارچ آغشته میکنند سپس پودر را بر ناخن مصنوعی گذاشته و آن را به ناخن میچسبانندو ناخن مصنوعی جدا خواهد شد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ناخن های ضعیف، شکننده و یا بدشکل دارید کاشت ناخن به شما کمک زیادی خواهد کرد.

آموزش کاشت ناخن : مرحله دوم : مواد گذاری

کاشت ناخن مصنوعی بسیار مهم است، چون اگر ناخن مصنوعی به ریشه ناخن نچسبد، ممکن است محیط مطلوبی برای رشد باکتری و قارچ پدید آید. پس ناخنهای مصنوعی را روی ناخنهای طبیعی خود قرار دهید تا از هماهنگی آنها اطمینان حاصل کنید. کاشت ناخن انجام دهید، اما نمی‌خواهید وقت خود را در صف انتظار سالنهای مانیکور هدر دهید، می‌توانید مانیکور خود را در منزل انجام دهید. امروزه طیف گسترده‌ای از خانمها ناخنهای مصنوعی فشاری (press-on) را به عنوان آسانترین روش مانیکور پذیرفته‌اند. با وجود تمام تفاسیر بالا می‌توان گفت که انتخاب بهترین کاشت بستگی به اولویت‌های خودتان دارد.

این نوع از کاشت برای کسانی که ناخن های طبیعی نسبتا بلندی دارند مناسب است. نسبت به کاشت ناخن با تیپ باید گفت که فرمر دارای محبوبیت و دوام بیشتری می باشد. در مرحله آخر کمی از پودر کروم را روی سطح ناخن زده و پخش کنید و به خوبی فشار دهید تا پودرها جذب شوند؛ سپس پودرهای اضافی را کنار بزنید و از یک لایه تاپ کات استفاده کنید.

اگر شما هم به آیینه ای شدن ناخن های خود علاقه مند هستید می توانید از این دیزاین زیبا برای طراحی کاشت ناخن خود استفاده نمایید. 18- امروزه طراحی های کاشت ناخن فانتزی طرفداران زیادی بین دختران نوجوان دارند. این طراحی های فانتزی شامل انواع طراحی های کوچک مانند انواع اشکال هندسی، خط و بسیاری از اشکالی می باشد که به صورت کوچک ترین حالت خود روی ناخن طراحی می شوند. یکی از این طراحی های فانتزی طراحی ناخن با قلب های کوچکی است که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد و این طراحی را از دیگر طراحی های کاشت ناخن متمایز می کند. 17- امروزه دختران نوجوان به دنبال طراحی های متفاوتی نسبت به دیگر طراحی های کاشت ناخن هستند. یکی از این طراحی ها، طراحی انواع فست فود بر روی ناخن ها می باشد چرا که توجه اطرافیان را به خود جلب می کند.

ابتدا ناخنها را به دستی که بیشتر به آن تسلط دارید، اعمال کنید. دلیل این کار آن است که اعمال ناخنها به دست بعدی با سادگی بیشتری انجام خواهد شد – البته توصیه ساریسا این است که برای این منظور از محافظ ناخن استفاده کنید. این محصول به شما کمک می‌کند تا فرایند کاشت ناخن مصنوعی لطمه‌ای به ناخنهای شما وارد نکند.

افرادی که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند بهتر است مجله خبری میکاپ را انجام ندهند. افراد مبتلا به بیماری عفونی و قارچی نباید کاشت ناخن انجام دهند زیرا این کار سبب تشدید بیماری آنها می شود. کاشت ناخن فلای آن نوعی کاشت ناخن است که در آن از لیکویید و پرایمر استفاده نمی کنند بنابراین با حذف شدن این دو ماده خطرات کاشت ناخن کاهش یافته بنابراین برای خانم های باردار یک روش بی ضرر است. در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها دست را حدود 180 ثانیه درون دستگاه UV قرار می دهیم، سپس از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها ( فرنچ ناخن ) استفاده کرده و به سمت ریشه حرکت می نمائیم. در این روش نسبت به روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. دقت کنید که اگر به عفونت قارچی مبتلا هستید، ناخنهای مصنوعی می‌توانند وضعیت شما وخیمتر سازند یا عوارض جانبی دیگری را به دنبال داشته باشند.

این کار را تا چندین مرحله انجام دهید تا زمانیکه بیشتر مواد کاشت از روی ناخنتان پاک شود. از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد.