قیمت پالیگان MATIC نمودار و قیمت لحظه ای ارز ماتیک پالیگان پول نو

چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . آخرین و به روز ترین اخبار پالی گان (ماتیک) را در این بخش از آکادمی آستیریک دنبال کنید. صرافی ارزپایا © ۲۰۲۲ – تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزپایا است. Exodusاکسودوس، علاوه بر کیف پول مناسب موبایل‌، برای دسکتاپ نیز طراحی شده و می‌توانید روی لپ‌تاپ خود از آن استفاده کنید. کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

  • Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
  • برای آشنایی بیشتر با این رمز ارز می‌توانید مقاله متیک چیست؟ را از بلاگ والکس بخوانید.
  • بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۷۱.۳۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.
  • همونطور که میدونین انتخاب یک روش درست برای سرمایه گذاری و کسب درآمد اهمیت زیادی داره.

پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است.

ارز دیجیتال پالی گان (MATIC) چیست؟

این کاربران ورود و خروج تراکنش‌های اکوسیستم پالیگان را تسهیل می‌بخشند. به این معنی که با ورود یک کاربر، توکن‌های جدید استخراج می‌کنند و با خروج آن کاربر، توکن‌ها را نابود می‌کنند. رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد. این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند.

خرید ماتیک MATIC در ایران از صرافی‌ های معتبر

این توکن را نمی‌توان از طریق ماین کردن به دست‌آورد و فقط باید آن را از طریق صرافی ایرانی ارز دیجیتال خریداری نمود. Polygon هم یک پلتفرم مقیاس‌پذیر است که کارمزد تراکنش‌ها در آن پایین است و از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است. پالیگان که با نام ماتیک Matic هم شناخته میشود، یک توکن اتریومی است که به عنوان ارز بومی شبکه Polygon شناخته می‌شود. هدف پالیگان ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر روی شبکه اتریوم است و این کار را با استفاده از زنجیره‌های جانبی لایه دو انجام می‌دهد. در واقع Polygon چند زنجیره دیگر را در کنار زنجیره اصلی اتریوم اجرا می‌کند.

این پروژه به دنبال بهبود پذیرش گسترده رمز ارزها و حل مشکل مقیاس پذیری آن ها در بلاک چین ها است. با استفاده از پالی گان، می توان زنجیره های رول آپ آپتیمیستیک، زنجیره های رول آپ ZK ، زنجیرهای مستقل یا هر نوع اطلاعات دیگر را که مورد نیاز توسعه دهندگان نرم افزار های مبتنی بر بلاک چین است ، ایجاد نمود. پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین). این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود. فروش و خرید سولانا بلاک چین سولانا نمونه‌ی بارز یک شبکه پرسرعت است که با احراز هویت فوری در اوکی اکسچنج قادر هستید کوین آن را با نام اختصاری SOL معامله کنید.