قیمت و خرید ارز دیجیتال متیک یا ماتیکMATIC- صرافی آنلاین اکسبیتو

این کاربران ورود و خروج تراکنش‌های اکوسیستم پالیگان را تسهیل می‌بخشند. به این معنی که با ورود یک کاربر، توکن‌های جدید استخراج می‌کنند و با خروج آن کاربر، توکن‌ها را نابود می‌کنند. رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد. این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند.

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به فروش ارز های خود نمائید . تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. آن دسته از افراد و سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواهند، بخشی از جامعه اعتبارسنجی این شبکه باشند، قادر خواهند بود که توکن متیک خود را به دیگر اعتبارسنج‌ها واگذار کنند.

پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است.

  • همه این لایه‌ها با یکدیگر کار می‌کنند تا در نهایت مقیاس‌پذیری را برای اتریوم فراهم کنند.
  • اگر قصد فروش ارز دیجیتال matic را دارید، صرافی اکسبیتو بهترین گزینه برای فروش ارزهای دیجیتال شماست.
  • برای ذخیره توکن های ماتیک، می توانید از کیف پول های محبوب اتمیک و مای اتر استفاده کنید.

در صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” خرید آنلاین ماتیک و فروش ماتیک را در امنیت کامل و با خاطری آسوده انجام دهید. D’CENTکیف پول سخت ‌افزازی Dcent را می‌توان به گوشی‌های اندروید و iOS متصل کرد. سیستم اتصال این کیف پول به طور اختصاصی برای استفاده در گوشی‌های موبایل طراحی شده و قوی‌تر از کیف پول‌ های دیگر عمل می‌کند. راه حل‌‌های لایه ۲، پلتفرم‌هایی هستند که بر روی یک بلاک چین اصلی طراحی شده و هدفشان، برداشتن باری از روی دوش بلاک چین اولیه است. آن‌ها برای تقویت نقاط ضعف و قسمت‌‌های آسیب‌پذیر طراحی شده و کمک می‌کنند که بلاک چین اصلی عملکرد بهتری داشته باشد.

بازارهای معاملاتی متیک

لازم به ذکر است که علاوه بر همه سیستم‌های امنیتی موجود در پالی گان، مکانیزم‌های تقلب‌زدایی، سیستم بازرسی دقیق و سیستم ۲ لایه این شبکه به تأمین امنیت آن منجر خواهند شد. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد. در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود. پس از آن هم با روند صعودی ملایمی روبه‌رو خواهیم شد، ولی خبری از سقوط ناگهانی نخواهد بود. ارز دیجیتال MATIC نقش کلیدی در نگهداری و عملکرد شبکه پالیگان ایفا می کند و می تواند برای ذحیره، خرج کردن، ارسال یا استیک استفاده شود.

کاربردهای ارز دیجیتال ماتیک

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را تومان انتخاب نمائید و وجه ریالی شما از طریق سیکل پایا و کارت به کارت واریز خواهد شد . Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود. همچنین متصل شدن به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS را با استفاده از کابل OTG و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند.

از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند. هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است. بعد از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) توسط شما، ارسال بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود.