قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال

برای این کار باید وارد حساب کاربری خود در سایت اکسبیتو شوید و به قسمت فروش ارزهای دیجیتال بروید. حالا در این صفحه باید ارز دیجیتال Matic و تعدادی که قصد فروش آن‌ها را دارید، وارد کنید. بعدازآنکه ارزهای دیجیتال شما به فروش رسید، پول آن به حساب شما واریز خواهد شد. برای فروش ارزهای دیجیتال بهتر است خیلی عجله نکنید که بعداً پشیمان نشوید. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند.

  • در حالی که در حال حاضر پالی گان تنها از زنجیره پایه اتریوم پشتیبانی می کند، اما این شبکه بر اساس پیشنهادات و اجماع جامعه قصد دارد پشتیبانی از زنجیره های پایه دیگر را نیز گسترش دهد.
  • با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد.
  • این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است.
  • شما همچنین می‌توانید برای آن مقدار ارز متیک که قبلاً از والکس خریداری کرده‌‌اید و کماکان در کیف پول این صرافیست، سفارش فروش ثبت کنید و آن را در والکس بفروشید.

امروزه رمز ارزهای مختلف در سراسر جهان دست در دست هم داده اند تا سلطه شبکه اتریوم بر بازار ارزهای دیجیتال را از بین ببرند. ارز دیجیتال ماتیک با هدف خنثی نمودن این تلاش ها به بازار عرضه شده است. هدف نهایی این ارز غلبه بر مشکلات مقیاس پذیری و کمک به کاربران اپلیکیشن های غیر متمرکز جهت انجام معاملات سریع و آسان و ارزان در بستر پلتفرم اتریوم است. همانطور که میدانید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که در جهان عرضه شد و سازنده آن، ساتوشی ناکاموتو بوده که به همراه آن، شبکه بلاک چین نیز متولد شد.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال ماتیک

پالیچین کپیتال این دور تأمین مالی را رهبری کرد و شرکت‌هایی همچون هوبی ونچرز، فیگمنت کپیتال، بلاکچینج ونچرز و لمنیسکپ در آن مشارکت کردند. نهاد نظارتی کشور بلژیک در خصوص دارایی‌های رمزنگاری‌شده‌ای که باید به‌عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شوند اظهارنظر کرده است. ازبکستان در حال آماده شدن برای پذیرش چارچوب جدید قانونی برای ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ است و در همین راستا نهادهای نظارتی این کشور اولین مجوزهای رسمی حوزه ارزهای دیجیتال را صادر کرده‌اند.

تاریخچه ارز ماتیک

از طرفی تعداد ارزهای دیجیتال نیز با شتابی فراوان در حال بیشتر شدن است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید. همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد. در بازار معاملاتی پینگی می‌توانید با کارت بانکی عضو شتاب و کمترین کارمزد، اقدام به خرید رمز ارز ماتیک کنید. در صورتی که ساکن ایران باشید، خرید MATIC از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید به‌ راحتی با کارت بانکی خود به‌ طور مستقیم، ارز دیجیتال ماتیک بخرید. این صرافی‌ها در واقع سایت‌هایی روی اینترنت هستند و نیازی مراجعه حضوری، برای خرید نیست.

قیمت لحظه ای ماتیک (پالیگان) + نمودار تحلیل تکنیکال

قیمتی که جهت خرید به شما ارائه می کند بالاتر از قیمت بازار نبوده و همچنین هزینه کارمزد یا فی معامله جهت خرید را حتماً بررسی نمایید. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد.

البته هنوز مشخص نیست که توکن ماتیک خارج از مرزهای پالیگان در شبکه‌های اتریوم و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز قابل استفاده قرار خواهد گرفت یا نه. با این حال، در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک به دلیل اهمیت بسیار بالای پالیگان برای شبکه اتریوم، مورد توجه کاربران قرار گرفته و روند صعودی قیمتی را تجربه می‌کند. دردسر بزرگی که باعث شده این شبکه گنجایش بیشتر کاربران را نداشته باشد و تراکنش‌ها کندتر، کارمزدها بیشتر و وضعیت روزبه‌روز نابه‌سامان‌تر شوند. چیزی که اتریوم به‌شدت به آن نیازمند است، یک لایه دوم با فضای بیشتر است تا پاسخگوی نیاز همه کاربران باشد.

اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال matic به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Matic Network در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید. کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید.