قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال

بعد از انجام این مراحل می‌توانید حساب خود را شارژ کنید و برای خرید ارزهای دیجیتال ازجمله ارز دیجیتال ماتیک اقدام کنید. برای فروش ارز دیجیتال هم بعد از ورود به حساب کاربری‌تان می‌توانید عملیات فروش ارز ماتیک را انجام دهید. بعد از فروش، پول به همان حسابی که به صرافی متصل کرده‌اید، واریز می‌شود. پس از خرید MATIC یا خرید پالی گان، بهتر است آن را در یککیف پول امن ارز دیجیتالنگهداری کنید. همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های ماتیک مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند. رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است.

  • با خرید پالی گان (ماتیک نتورک) اولین قدم در سرمایه گذاری را میتوانید بردارید.
  • در مرحله بعد باید یک شماره‌ حساب در صرافی درج کنید تا تمام تراکنش‌ها از طریق این حساب انجام شود.
  • به عبارت ساده‌تر، ارز متیک شبیه به یک روغن عمل می‌کند که کُندی معاملات ارزهای دیجیتال در بلاک چین را رفع خواهد کرد و باعث می‌شود تا معامله‌گران یا تریدرها بتوانند با سرعت به کار خود مشغول شوند.
  • پس از واریز ریال به کیف پول خود به بخش خرید و فروش سریع بروید و ارز MATIC را انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت سفارش خرید بزنید، بلافاصله دارایی به کیف پول شما اضافه می‌شود.
  • برای مثال، دو اپلیکیشن غیرمتمرکز بزرگ اتریوم یعنی Sushi Swap و Aave روی پالیگان کار می‌کنند.

ارز دیجیتال ماتیک MATIC با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است و توکنی مبتنی بر اتریوم می‌باشد. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به پالیگان Polygon تغییر نام داد. پالی‌گان، پلتفرمی است که به تمام توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا شبکه بلاک چین اختصاصی خود را ایجاد کنند. پالی گان ترکیبی از ویژگی‌های یک بلاک چین مستقل مانند انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری در کنار ویژگی‌های شبکه اتریوم مانند امنیت و قابلیت همکاری است. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است.

قیمت متیک (MATIC)

پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است. این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد. با توجه به لایه های امنیتی قوی این پلتفرم و توسعه عظیم آن، پیشبینی می شود قیمت ماتیک در آینده افزایش یافته و با رشد خوبی که تجربه خواهد کرد به رمز ارز های برتر جهان اضافه خواهد شد. برای ذخیره رمز ارز ماتیک می‌توانید از انواع کیف‌پول های معتبر استفاده کنید. از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید.

با وجود اینکه ارز متیک و شبکه آن در حال حاضر بیشتر از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند، اما قرار شده است که جامعه هدف پشتیبانی این شبکه به چیزی بیشتر از اتریوم گسترش پیدا کند. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، پالی گان به یک سیستم غیر متمرکز با برخورداری از دو لایه بلاک چین تبدیل خواهد شد. برجسته‌ترین ویژگی ارز متیک، متمرکز شدن روی کاهش مشکلات مربوط به مقیاس‌پذیری و تراکنش‌های کُند سیستم بلاک چین است. به عبارت ساده‌تر، ارز متیک شبیه به یک روغن عمل می‌کند که کُندی معاملات ارزهای دیجیتال در بلاک چین را رفع خواهد کرد و باعث می‌شود تا معامله‌گران یا تریدرها بتوانند با سرعت به کار خود مشغول شوند.

متیک

خرید و فروش متیک در صرافی والکس شامل کارمزد است که برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای از کاربر دریافت می‌شود. ارز متیک باعث می‌شود که شبکه‌های مختلف بلاک چین با شبکه اتریوم سازگار و هماهنگ شوند. در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت. در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم. توکن ماتیک با بازده سالانه 8,079.19 درصد در رتبه 16 بازار قرار گرفته است.

روزی که بر متیک گذشت چه چیز را برای آن رقم می زند؟

برای استفاده از صرافی‌های خارجی لازم است تا ابتدا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. ولی به طور کلی توصیه می‌شود از صرافی‌های داخلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال ماتیک استفاده نمایید. برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) ارزان و با قیمت مناسب کافی است با مقایسه قیمت ها و کارمزد های صرافی اینانس از پنل کاربری خود اقدام کنید. نکته مهم در خرید پالی گان (ماتیک نتورک) این است که به شبکه های انتقال آن توجه کنیم. هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت. فرآیند خرید پالی گان (ماتیک نتورک)یا فروش پالی گان (ماتیک نتورک)در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد.