قطعات لیفتراک قطعات لیفتراک تویوتا قطعات لیفتراک سپاهان قطعات لیفتراک کوماتسو قطعات سهند | توکو لیفتراک

قطعات لیفتراک قطعات لیفتراک تویوتا قطعات لیفتراک سپاهان قطعات لیفتراک کوماتسو قطعات سهند | توکو لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک باید با توجه به مارک و طرح خود لیفتراک تهیه شود تا بتوان قطعات ناکارامد را با آن جایگزین کرد. جنس لوازم یدکی لیفتراک از اهمیت بالایی برخوردار است تا عملکرد خوبی را با توجه به هزینه و زمان به دنبال داشته باشد. تهران لیفتراک بهترین تولید‌کننده لوازم یدکی لیفتراک مرغوب با قیمت بهینه می‌باشد. به طور کلی لیفتراک‌ها جزء محصولات کارخانه‌ها، کارگاه‌های تولیدی هستند و توانایی جابجایی میزان بالایی از بار را دارند. این ماشین آلات با توجه به ساعات بالای کار و حجم بالای جابجایی حتما باید سرویس شوند.

  • لوازم لیفتراک با کیفیت همچنین تعویض قطعات لیفتراک که نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه می‌باشد را به تاخیر می‌اندازد.
  • قطعات کرانویل و پینیون از با ارزش ترین قطعات لیفتراک محسوب می شوند که قدرت بالایی دارند.
  • فرآیند احتراق داخلی موتور لیفتراک توسط باتری و استارت شروع می شود.
  • به همین دلیل است که برد قطعات لیفتراک برقی با استفاده از لاستیک های توپر به حداقل می رسد.
  • موتورهای میتسوبیشی اغلب این ویژگی را دارند به صورت دمنده عمل می‌کنند و به همین علت گردوخاک کمتری روی رادیاتور باقی می‌ماند و عمل ….

سفارش شما پس از ثبت و ارسال به واحد تامین قطعات لیفتراک، توسط کارشناسان مربوطه بررسی و اعلام قیمت می گردد و به صورت پیش فاکتور فکس خواهد شد. پس قطعی نمودن خرید اقلام مدنظر، قطعه درخواستی حداکثر تا دو روز کاری به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد. واحد فروش و تامین قطعات یدکی شرکت ضمن تعیین اهداف خود به شرح ذیل با پیگیری های مستمر، درصدد تأمین نیاز و پشتیبانی قطعات از مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن است. در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است، بسیاری از خریدها به صورت غیرحضوری درآمده‌اند. بسیاری از خریداران به دلایل مختلف از قبیل بعد مسافت، مقایسه قیمت‌ها، پیدا کردن قطعات اصل و … ترجیح می‌دهند در اینترنت به دنبال نمایندگی قطعات لیفتراک کوماتسو بگردند. قطعات لیفتراک کوماتسو دارای ویژگی های بسیار عالی هستند و به همین دلیل هم تا به حال فروش آن ها در بازار ادامه داشته و به یکی از بهترین محصولات صنعتی موجود در بازار تبدیل شده است.

قطعات لیفتراک کوماتسو

علاوه بر این، موتورهای دیزلی در لیفتراک هایی با ظرفیت بیشتر از 3 تن بکار می روند. استفاده از لیفتراک ها در جنگ های جهانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت. لیفتراک ها بهترین گزینه برای جابجایی انواع بار و وسایل جنگی به حساب می آمدند.

استاکر-برقی-سکودار-تجهيزبازار

اگر در محله هایی مانند نظام آباد، هفت حوض، دردشت، نیرو هوایی، پیروزی و… زندگی می کنید و به دنبال مرکز فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو هستید، باید به شما بگوییم می توانید از طریق شماره تماس هایی که در این سایت قرار گرفته است، آن ها را سفارش داده و در محل تحویل بگیرید. چهار قطعه اصلی دکل لیفتراک عبارتند از شاسی فلزی دکل، جک های هیدرولیکی، زنجیر قرقره و شلنگ های هیدرولیکی. از دیگر اجزای دکل لیفتراک می توان به شاخک لیفتراک، ساید شیفت و پوزیشنر، گارد دکل، کریج لیفتراک، ناخن لیفتراک، پکینگ جک، الحاقیه های لیفتراک، بوشینگ و بلبرینگ اشاره کرد. این قطعات به مرور زمان دچار فرسودگی می شوند و نیاز به تعویض دارند.

قطعات لیفتراک بر اساس برند

محور محرک عقب، مسئول انتقال گشتاور به چرخ هاست و از جنس فولاد ساخته می شود. سومین نوع از گیربکس های بکار رفته در قطعات لیفتراک، هیدرواستاتیک نام دارد. تنها لیفتراک های لیده و یوهانگریش از گیربکس های هیدرواستاتیک استفاده می کنند. گیربکس های هیدرواستاتیک برای لیفتراک های بکار می روند که روی زمین های ناهموار استفاده می شوند. این نوع گیربکس ها می توانند قدرت و نیروی محرکه بیشتری را به چرخ ها منتقل کنند.