فروش و خرید پالی‌گان Polygon قیمت پالی‌گان MATIC به صورت لحظه‌ای رمزینکس-روژ لب | آرایش

در بازار ارزهای دیجیتال داشتن یک تیم پشتیبان قدرتمند و فعال می تواند بهترین پشتوانه برای یک ارز دیجیتال باشد و البته آینده درخشانی نیز برای آن به وجود آورد. ارز دیجیتال پالی گان از این جهت شرایط خوبی داشته و به همین دلیل است که درصد قابل توجهی از سرمایه گذاران بازار روی آینده پالی گان بسیار خوشبین هستند. لازم به توضیح است که شبکه بلاکچین مورد استفاده در لایه دوم اتریوم بایستی از نظر قدرت و شرایط به گونه ای باشد که امکان ارائه خدمات لایه اصلی را داشته و از نظر امنیتی نیز در شرایط ایده آل قرار بگیرد. شبکه های بلاک چین مختلفی برای این منظور توسعه پیدا کرده اند که پالی گان را می توان بهترین گزینه برای این منظور تعریف کرد. در بلاک چین پالی گان از یک تکنولوژی بسیار پیشرفته به نام پلاسما استفاده شده که باعث می‌شود تا با حفظ کامل امنیت، سرعت اجرای تراکنش ها و همچنین قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم چندین برابر افزایش پیدا کند. ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ نیز تو که بومی بلاک چین پالی گان است که برای پرداخت هزینه ها در شبکه این رمز ارز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است.
  • او ابتدا اعلام کرده بود که این استیبل کوین الگوریتمی در کاردانو سامیت راه‌اندازی می‌شود؛ نشستی که ماه گذشته برگزار شد.
  • پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد.
  • ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان با نام اختصاری MATIC و معروف به ماتیک کوین در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.
  • کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود.
  • علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است.

قبل از شروع همکاری با پلی گان، وی به عنوان مدیر عامل Scopeweaver و مدیر فنی گروه Welspune فعالیت کرده بود. قیمت ماتیک تحت تاثیر هیچ ارگان خواص و دولت نیست و توسط عرضه و تقاضا مشخص میگردد. تنها توجه داشته باشید شبکه و آدرس های مقصد و مبدا حتما صحیح باشند در غیر این صورت ارز شما در شبکه گم خواهد شد . در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود. برای تجربه خرید بهتر، کارشناسان تتر ایران به صورت 24 ساعته همراه شما خواهند بود تا خریدی مقدون به صرفه و مفید را تجربه کنید.

دلیل برای پایداری استخراج بیت کوین در بازار نزولی

رمزارز ماتیک ممکن است در سال ۲۰۲۱ و بعد از آن به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری سود آور دیده شود. باتوجه‌به پیش بینی قیمت‌ها، توکن‌های ماتیک ممکن است در سال ۲۰۲۱ به ۳٫۰۵ دلار، در سال ۲۰۲۵ به ۵٫۵ دلار و در سال ۲۰۲۸ به ۹٫۴۱ دلار برسند. اخیراً در صرافی رمزینکس این امکان اضافه شده است که کاربران به محض ثبت نام و ارسال مدارک مورد نیاز می‌توانند ماتیک بخرند و بدون محدودیت واریز ریالی داشته باشند. از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند. بعد از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) توسط شما، ارسال بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود.

وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است. او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد. سانديپ نايوال، بنیانگذار و مدیر ارشد عملیات پالی گان، یک برنامه نویس و کارآفرین حوزه بلاکچین است.

در زمان نوشتن این مقاله ارزش کل بازار پالی گان به حدود 86 میلیون دلار میرسه و با قرار گرفتن در رتبه 113 مارکت سهم 0.01 درصدی از کل بازار ارز های دیجیتال رو به خودش اختصاص داده. بالاترین قیمت پال گان رو در May سال 2021 شاهد بودیم که به عدد 2.68 دلار رسید. الان که داریم این مقاله رو نگارش می کنیم قیمت Polygon حدودا 50 درصد پایین تر از اوج قیمتی خودش قرار گرفته. اینکه قیمت MATIC چه مقداری رو در آینده به خودش میبینه بستگی به این داره که توسعه دهنده هاش چه سیاستی رو در پیش بگیرن و تا چه اندازه نظر فعالان بازار کریپتوکارنسی رو جلب کنن. پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید.

معرفی رمزارز ماتیک

حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد. در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود.

چه تعداد توکن پالیگان (MATIC) در گردش است؟

می‌توانید رمز ارز پالیگان (ماتیک)، توکن اصلی این پلتفرم را از یک صرافی معتبر خریداری کنید.صرافی‌ ارز دیجیتال ارزپایا، امکان خرید پالیگان به‌صورت آسان، با کارمزدی کم و در محیطی کاملا امن را فراهم آورده است. پس از خرید MATIC یا خرید پالی گان، بهتر است آن را در یککیف پول امن ارز دیجیتالنگهداری کنید. همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های ماتیک مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند. رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است. برای انتخاب کیف پول ماتیک بهتر است از کیف پول های معتبری که این ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید. رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد.

از این رو امکان خرید این ارز دیجیتال را در صرافی تبدیل نیز برای شما فراهم کرده‌ایم. برای این منظور می‌توانید از دو روش خرید آسان ارز دیجیتال و خرید ارز دیجیتال پالی ‌گان در بازار حرفه‌ای استفاده کنید. از تمامی صرافی‌های خارجی و صرافی ارز دیجیتال ایرانی رمزینکس قادر به خرید ارز دیجیتال پالی‌گان هستید. نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد.

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مشخصات شبکه ارز دیجیتال پالی ‌گان امنیت فوق العاده بالای آن است. این شبکه از لایه‌های امنیتی مختلفی برای ایجاد یک زنجیره کاملا ایمن و مطمئن استفاده می‌کند و به همین دلیل تاکنون هیچگونه نفوذی در شبکه آن به وجود نیامده است. این الگوریتم که به Matic PoS معروف از شبکه پالی ‌گان را تبدیل به یکی از انشعابات زنجیره اصلی اتریوم کرده و امنیت بالای اتریوم را برای خود شبکه نیز به ارمغان آورده است. در الگوریتم اثبات سهام این اعتبار سنج‌ها هستند که نقش تاثیر گذاری بر روی امنیت شبکه داشته و با فعالیت خود مانع از ورود افراد خرابکار به داخل شبکه می‌شوند. فرآیند خرید پالی گان (ماتیک نتورک)یا فروش پالی گان (ماتیک نتورک)در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد.