صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر

البته محصولات براق‌کننده لب نیز به شما در اجرای میکاپ صورت مناسب کمک می‌کنند. همچنین این محصول می‌تواند روکشی براق با رنگ‌ دلخواهتان ایجاد کند. جالب است بدانید که اغلب آرایشگران معروف توصیه می‌کنند که بسته به فرمول، محصولات میکاپ لب را با اپلیکاتور اعمال کرده و با انگشت پخش کنید. برخی از افراد بر این باورند که برای استفاده از محصولات آرایشی، باید به تکنیک‌ها مدرن آرایشی مسلط باشید. اما در واقعیت، تفاوتی نمی‌کند که چقدر در آرایش تبحر دارید، شما باید لوازم مناسب برای رسیدن به ظاهر مطلوب خود را بشناسید و روش مصرف آن‌ها را بدانید.

انواع مختلفی از سبک و مدل های آرایش در دنیا وجود دارند که برای اهداف و موقعیت های متفاوتی در نظر گرفته میشوند. آرایش صورت گرد به معنی این نیست که شما تنها با چند ترفند ساده شکل هندسی صورت خود را تغییر دهید. در حقیقت آرایش پوست چرب و خشک با هم متفاوت است و برای هر کدام باید از محصولات مختلفی استفاده کرد. برای تشخیص کرم پودر مناسب در گام اول نوع پوست‌تان را تشخیص دهید. اگر پوست‌تان چرب است، از پنکک مات و یا کرم پودرهای مایع فاقد چربی (oil-free) استفاده کنید. همچنین کرم پودرهایی که مواد معدنی دارند برای پوست چرب مناسب هستند؛ زیرا مانع جلوه براق پوست می‌شوند.

  • دقت کنید که اگر پوست شما چرب و مستعد آکنه است، از این مرحله صرف نظر کنید.
  • شما می توانید این ظاهر را با رنگ و طرح خاص‌تر کنید و آن را ظریف‌تر یا هم به طوری جسورانه تر برجسته کنید.
  • این نوع پرایمر باعث می شود آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و از حالت روغنی و چرب صورت شما می کاهد.
  • قهوه‌ای، طلایی، خاکستری و آبی همه گزینه‌های مناسبی برای انتخاب رنگ‌های سایه هستند.
  • اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید.

اولین موضوعی که باید در انتخاب کرم پودر به آن توجه کنید، این است که از یک تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. ویدئو شماره ۹- آموزش آرایش لایتدر انتهای آرایش خود، از هایلایتر بر روی استخوان گونه، بالای ابروها، روی لب، چانه و … استفاده کنید. رنگ هایی که می توانید برای آرایش لایت استفاده کنید شامل رنگ صورتی، هلویی، نارنجی، و کالباسی ملایم است. این رنگ ها حالت طبیعی و دخترانه به آرایش شما می دهند و از ایجاد حالت خیلی غلیظ و اغراق شده جلوگیری می کنند.

خط چشم مناسب برای صورت گرد

البته به طور کلی، یک میکاپ صورت مناسب، ماندگار و جذاب است. از این رو، آماده ‎سازی پوست باید اولین قدم شما باشد تا آرایش شما ماندگار شده و بستری مناسب برای اعمال دیگر محصولات آرایشی ایجاد شود. لازم به ذکر است که ریمل نیز در آرایش صورت، نقش مهم دارد. بسته به سلیقه خود، می‌توانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم‌تر، بلندتر یا تیره‌تر نشان دهید.

بهترین آرایش عروس باید دارای پوشش عالی بوده و حداکثر دوام را داشته باشد تا شب و روز عروسی شما را پشت سر بگذارد. محصولات با کیفیتی را انتخاب کنید که می دانید پوست شما در برابر آن ها عکس العمل منفی نشان نخواهد داد. توجه داشته باشید که وقتی نوبت به اعمال کانسیلر می‌رسد، مهم است که آن را با ضربه روی صورت اعمال کنید و هرگز آن را نکشید.

برای یک آرایش خوب نیازی نیست همه چیز داشته باشید

چهره گرد به دلیل تقارن اعضا محبوبیت بالای دارد و اگر ترفندهای آرایشی را بلد باشید می‌توانید به‌راحتی چهره‌ای جذاب‌تر خلق کنید. از گفتن نه نترسید به اشتراک گذاری لوازم آرایشی با دیگران خطرناک بوده و اصلا بهداشتی نیست. سعی کنید همیشه زمانی که صبح از خواب بیدار می شوید از یک شستشو کننده مناسب و ملایم برای شستشوی صورت خود استفاده کنید. بعد از بیدار شدن شما از خواب پوست بدنتان حساس بوده و کثیف نمی باشد. همچنین در شب نیز بهتر است از یک شستشو کننده قوی برای پاک کردن آرایشی قبلی از روی صورت خود استفاده کنید. رژلب را مستقیما از روی تیوب بزنید، اما استفاده از براش مخصوص رژلب، باعث می شود تا کنترل بیشتری روی رژ زدن داشته باشید.

رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است. اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید. استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود.

آموزش تصویری آرایش ابرو با مداد

پاک‌سازی پوست و استفاده از ماسک قبل از آرایش باعث می‌شود که آرایش جلوه خوب و طبیعی روی پوست داشته باشد. بعد از تمیز کردن و پاک‌سازی صورت باید از مرطوب‌کننده و ضد آفتاب استفاده کنید. ضد آفتاب باید مناسب پوست باشد تا به‌راحتی جذب شود و از پوست محافظت کند.

ابروهای پرپشت و بی‌حالت چشم‌ها را بی‌حال نشان می‌دهد. ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند. برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند.